Kuinka moni mimmi muuten tarttus täkyyn jossain tinderissä, vai mitä mitä näitä paritussovelluksia on, kun Setä kertoo että "Tykkään sun ulkonäöstä niin paljon että oon hakannu tattia sun joka kuvalle..." Kyllähän tommonen Setä ny pitäs tsekata.– Hän sanoi katsoneensa tuotantoani paljon ja että hän arvostaa työtäni. Hän kehui videoitani. Ajattelin, että kyllä tämä tapaus nyt pitää nähdä. ... "
Tismalleen!!! (feat. Obelix)Kuinka moni mimmi muuten tarttus täkyyn jossain tinderissä, vai mitä mitä näitä paritussovelluksia on, kun Setä kertoo että "Tykkään sun ulkonäöstä niin paljon että oon hakannu tattia sun joka kuvalle..." Kyllähän tommonen Setä ny pitäs tsekata.
...
Minulle tuli ainakin ekana mieleen että joka toinen sana on "gollum, gollum"...Näyttää jollekin peikolle tai menninkäiselle :D
Neymarin tyttöystävä, hyi helvetti.
Linkkiä IS:n juttuun:Neymarin Playboy-tyttöystävän muodonmuutos hätkähdyttää – entinen Onnenpyörä-povipommi lähes tunnistamaton - Viihde - Ilta-Sanomat
Vähän tulee joo semmonen japanialainen geisha miäleen. Semmonen hualella koulutettu pikkuvaimo joka kameroitten edessä on just kun joku nätti robotti.Rouva Jenni Haukio.
Kerran olen hänen kanssaan vaihtanut pari sanaa ja tuo kokemus tuntui siltä kuin olisi puhunut robotin kanssa. Hänellä on kyllä selkeä ääni, mikä on plussaa, mutta muuten hän vaikuttaa elävän omassa kuplassaan. Ja mitä tulee hänen harrastamaansa runouteen, niin eipä se kovin kummoiselta ole kuulostanut.Rouva Jenni Haukio. Ihmiseksi en häntä tunnista, sillä olemus on niin nukkemainen ja jokainen liike ja suusta pääsevä sana tarkkaan harkittu. Kylmäävä tapaus. Hänelle on yritetty luoda jotenkin herttainen imago, mutta on kyllä kaukana siitä. En yllättyisi jos paljastuisi robotiksi.
Ei perkele. Tuohon kun törmäisi esimerkiksi öisellä Ilmalan juna-asemalla, voisi tulla nopeasti jalat alle.43 leikkausta ja näytät näin kauniilta..hyi he*vetti.
Irakilaisnainen kävi läpi hurjan muodonmuutoksen näyttääkseen Barbielta – Tässä on lopputulos
Irakilaisnainen kävi läpi suuren muodonmuutoksen.www.iltalehti.fi