Naisasiat

  • 7 490 804
  • 26 542

Seether

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penthouse
Joo ja ne "tyttöjen illat." Yleensä kapakoiden pahimpia huomiohoratsuja. Buustataan vähän omaa egoa. Hyvä vaan että kaveris pääs kyseisestä skänkistä eroon. :)
 
Joo ja ne "tyttöjen illat." Yleensä kapakoiden pahimpia huomiohoratsuja. Buustataan vähän omaa egoa. Hyvä vaan että kaveris pääs kyseisestä skänkistä eroon. :)

No ei siinä ainakaan mitään erityistä parisuhdepanemisen lisäksi varmaan menettänytkään. Eri asia sitten se, että onko tuolla niin mullistavasti mitään parempaakaan tarjolla, mutta kunhan nyt ei alkais takaisin vonkaamaan. Äärimmäinen itsensä häpäisy olisi se.
 

BaronFIN

Jäsen
Näin alkoholistin lapsena ymmärrän erittäin hyvin tissuttelijan monottamista. Kalja silloin, toinen tällöin, vaaleaa lageria ruokajuomana ja Walkeria pari annosta kerran viikkoon. Lätkäpeleissä ohrapirtelö ennen ja jälkeen pelin sekä tietysti kahdella erätauolla, koska sehän tekee lätkäpelistä tunnelmallisen. Riittääkö 15-20 annosta edes viikkoon ja kuitenkin tulos on "enhän mä edes juo" kun juomisella tarkoitetaan tällaisen tissuttelijan mielestä nauhan katkeamista.

Ei jatkoon. Ei edes alkuunkaan. Suomalainen juomakulttuuri on sen verran perseestä, että aika moni kuoleekin hankeen ongelmiensa kanssa. Toki jos omasta mielestä ei ole edes mitään ongelmaa, niin pahahan siihen on ulkopuolelta puuttua.
 
Näin alkoholistin lapsena ymmärrän erittäin hyvin tissuttelijan monottamista. Kalja silloin, toinen tällöin, vaaleaa lageria ruokajuomana ja Walkeria pari annosta kerran viikkoon. Lätkäpeleissä ohrapirtelö ennen ja jälkeen pelin sekä tietysti kahdella erätauolla, koska sehän tekee lätkäpelistä tunnelmallisen. Riittääkö 15-20 annosta edes viikkoon ja kuitenkin tulos on "enhän mä edes juo" kun juomisella tarkoitetaan tällaisen tissuttelijan mielestä nauhan katkeamista.

Ei jatkoon. Ei edes alkuunkaan. Suomalainen juomakulttuuri on sen verran perseestä, että aika moni kuoleekin hankeen ongelmiensa kanssa. Toki jos omasta mielestä ei ole edes mitään ongelmaa, niin pahahan siihen on ulkopuolelta puuttua.

Mikä se ongelma tuossa muka on? Joo, kalja silloin ja toinen tällöin, mutta ei sen seurauksena mitään vittumaista käytöstä, konttaamista tai sekoilua. Tässä maassa jokainen mies on vissiin joku vitun turmiolantommi tai piilojuoppo, ennen kuin toisin todistaa hyvien vaimojen tuomioistuimen edessä. Sitten on eri asia, jos vetää kunnon muusit ja heittää perheen pihalle ym, mutta eihän reippaan kohtuukäytön syyllistäminen ole kuin pelkkää nihilismiä. Ja itsehän edes nykyään juo, huom.

Kai se sitten naisia vituttaa, että miehen elämässä on muutakin, kuin hänen itsensä ja suhdehimmelin palvominen. Sitten jos ei juo ja viihtyy himassa, niin on tylsä lapamato, joka ihan samalla tavoin vaihdetaan siihen bemaripepeen. Tällöin keppihevosena voi olla jokin tyyliin "epäsosiaalisuus" tai "oman tilan puute", kun ei dokaamiskorttia voi käyttää :D
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
...Kalja silloin, toinen tällöin, vaaleaa lageria ruokajuomana ja Walkeria pari annosta kerran viikkoon. Lätkäpeleissä ohrapirtelö ennen ja jälkeen pelin sekä tietysti kahdella erätauolla, koska sehän tekee lätkäpelistä tunnelmallisen. Riittääkö 15-20 annosta edes viikkoon ja kuitenkin tulos on "enhän mä edes juo"...

Mikä se ongelma tuossa muka on? Joo, kalja silloin ja toinen tällöin, mutta ei sen seurauksena mitään vittumaista käytöstä, konttaamista tai sekoilua.

Sehän tässä maassa yksi iso ongelma onkin, kun niin moni alkoholisoitunut mies (tai yhtä hyvin myös nainen) ei näe tuossa alkoholismissaan mitään ongelmaa. Kyllä jos esim. lätkämatsissa ei voi käydä ilman kaljoja, niin silloin on ongelma alkoholin kanssa. En tarkoita sitä, etteikö siellä voisi ottaa sitä kaljaa tai muutamaakin, mutta pitäisi ihan yhtä hyvin voida olla ottamattakin. Ja sinänsä tämä keskustelu ei kuuluisi edes tähän ketjuun vaan tuonne alkoholiketjuun.

Käypä @Hyman Roth nyt vaikka YouTubesta katselemassa muutama video hakusanoilla Lasinen lapsuus. Sieltä voit saada jotain mielikuvaa siitä, miten esim. lapsi kokee sen kalja silloin toinen tällöin -mentaliteetin. Ei siihen ongelmaan tarvita mitään vittumaista käytöstä, konttaamista tai sekoilua. Jo se, että aikuinen käyttäytyy ehkä jopa täysin erilailla kuin tavallisesti, voi olla lapselle pelottavaa.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Alkoholi on kyllä jännä asia tätänykyyä. Omaan lapsuuteen kuului päivittäinen alkoholi, sillä isällä oli tapa ottaa yksi annos joka ilta, muttei koskaan kuitenkaan kahta. Minua tämä ei kyllä haitannut juurikaan ja nuorempana käytin alkoholia siinä missä muutkin, mutten erityisemmin paljon. On jännä muuten että bubiin yhdelle keskellä viikkoa on Suomessa ongelma, mutta Lontoossa kulttuuria. Viini ruuan kanssa on Eurooopan vanhoissa maissa tapa, meillä taas alkoholismin esiaste. Jokaisella on omat määränsä sopivalle käytölle ja on naurettavaa että joku kaavio muka määrittäisi rajat.

No se miten tämä liittyy naisiin, on minun nykyinen tilanteeni. Aikoinaan lopetin alkoholin käytön, koska en kokenut hyötyväni siitä enää tarpeeksi suhteessa haittoihin. Tämä onkin sitten johtanut välillä siihen että absolutismi tuntuu olevan liki yhtä paha asia kun rapajuoppo. Kaikki kyseenalaistavat (myös siis naiset) ja kysyvät että miksi et juo, joisit nyt. Oletko alkoholisti? Etkö voi ottaa yhtä? Tuolla kaverilla on joku salaisuus, sille on joskus sattunut joskus jotain alkoholin kanssa yms yms. Itseä ei haittaa se että porukka tissuttelee silloin tällöin, suurempi ongelma on se taju pois juominen. Sitä minä en yksinkertaisesti ymmärrä että porukka kysyy jossain illanistujaisissa
että miksi et juo, minä en kuitenkaan kysy keneltäkään vastaavassa tilanteessa miksi juot.
 
Alkoholi on kyllä jännä asia tätänykyyä. Omaan lapsuuteen kuului päivittäinen alkoholi, sillä isällä oli tapa ottaa yksi annos joka ilta, muttei koskaan kuitenkaan kahta. Minua tämä ei kyllä haitannut juurikaan ja nuorempana käytin alkoholia siinä missä muutkin, mutten erityisemmin paljon. On jännä muuten että bubiin yhdelle keskellä viikkoa on Suomessa ongelma, mutta Lontoossa kulttuuria. Viini ruuan kanssa on Eurooopan vanhoissa maissa tapa, meillä taas alkoholismin esiaste. Jokaisella on omat määränsä sopivalle käytölle ja on naurettavaa että joku kaavio muka määrittäisi rajat.

No se miten tämä liittyy naisiin, on minun nykyinen tilanteeni. Aikoinaan lopetin alkoholin käytön, koska en kokenut hyötyväni siitä enää tarpeeksi suhteessa haittoihin. Tämä onkin sitten johtanut välillä siihen että absolutismi tuntuu olevan liki yhtä paha asia kun rapajuoppo. Kaikki kyseenalaistavat (myös siis naiset) ja kysyvät että miksi et juo, joisit nyt. Oletko alkoholisti? Etkö voi ottaa yhtä? Tuolla kaverilla on joku salaisuus, sille on joskus sattunut joskus jotain alkoholin kanssa yms yms. Itseä ei haittaa se että porukka tissuttelee silloin tällöin, suurempi ongelma on se taju pois juominen. Sitä minä en yksinkertaisesti ymmärrä että porukka kysyy jossain illanistujaisissa
että miksi et juo, minä en kuitenkaan kysy keneltäkään vastaavassa tilanteessa miksi juot.

Vähän samahan se on mullakin nykyään, olen aika tylsä ja apaattinen selvinpäin. Ilonpilaaja ja huono juhlissa. Faktisesti kävin jokaisella treffillä täysi-ikäisenä vähintään pari kaljaa alla (ja pari siinä vielä illan aikana), jolloin tunnelma oli vapautunut ja juttua riitti. Pieniä seksiseikkailuita silloin tällöin ja pari kertaa jopa etenin seurustelemaan vähemmän viisaana. Seurustelun alettua yllättäen omallanikin kohdallani ne pari kaljaa pian muutettiin ongelmaksi, ikään kuin naiselta se olisi jotain pois. Nykyään en jaksa mihinkään vitun kahvittelemaan naisten kanssa lähteä, koko ajatus vituttaa jo aivan saatanasti. Menet teennäisen kiinnostuneena hymyilemään ja kuuntelemaan "Ai, ihan tosi?" ilme naamallasi kun sisällä velloo koko ajan, että pakko saada olut tai ei kasetti kohta kestä. Siitä sitten kotiin vittuuntuneena juomaan vissyä ja lukemaan jatkoaikaa tai kattomaan töllöä :D Ei taida kannattaa enää jatkossa ja johan tässä on pari-kolme kuukautta selibaattia vietelty.

Ja faktisesti kaikki on pienessä sievässä paljon mukavampaa. Kaikki. Vasta puolittain pakkoraitistuvana sen tajuaa, että mistä on luopunut.
 
Viimeksi muokattu:

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
No se miten tämä liittyy naisiin, on minun nykyinen tilanteeni. Aikoinaan lopetin alkoholin käytön, koska en kokenut hyötyväni siitä enää tarpeeksi suhteessa haittoihin. Tämä onkin sitten johtanut välillä siihen että absolutismi tuntuu olevan liki yhtä paha asia kun rapajuoppo. Kaikki kyseenalaistavat (myös siis naiset) ja kysyvät että miksi et juo, joisit nyt. Oletko alkoholisti? Etkö voi ottaa yhtä? Tuolla kaverilla on joku salaisuus, sille on joskus sattunut joskus jotain alkoholin kanssa yms yms. Itseä ei haittaa se että porukka tissuttelee silloin tällöin, suurempi ongelma on se taju pois juominen. Sitä minä en yksinkertaisesti ymmärrä että porukka kysyy jossain illanistujaisissa
että miksi et juo, minä en kuitenkaan kysy keneltäkään vastaavassa tilanteessa miksi juot.

Vaihda aasialaisiin. Heille alkoholittomuus ei ole mikään ongelma!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taas mielenkiintoinen tilanne: Tuttavapariskunnalla oli jo jonkin aikaa kiistaa siitä, että mies käyttää liikaa alkoholia. No, nämä on makuasioita. Ei tää jamppa kuitenkaan ikinä ole ollut hyökkäävä, väkivaltainen tai muutakaan ikävää viinapäissään, lähinnä päinvastoin. Huvittavaa synkällä tavoin taas on se, että kun tyyppi ekaa kertaa naisensa pakottamana tunnusti sopan maistuvan liian hyvin ja jopa päätti hakea apua, niin ero heitettiin silmille siinä samalla (uusi mies oli myös katsottu jo valmiiksi). Oikein mukava tuplanöyryytys ja Johnnie Walker uppoaa kovempaa, kuin ikinä. Joopa joo, tukena ollaan ylä- ja alamäissä. Eukon kanssa käymäni markettikeskustelun mukaan saamattomat tyypit huonon viinapäänsä kanssa saisivat kuolla hankeen.

En yhtään ihmettele et alkon käyttö aiheuttaa kiistoja ja eroja parisuhteessa. Se kun tuppaa hallitsemaan isoa osaa elämää. Ei tissuttelijan tarvitse olla väkivaltainen ja konttauskunnossa et se häiritsee kumppania. Ensinnäkin ei se ihan ilmainen harrastus ole, muutamalle korile kaljaa tulee jo sievä hinta kuukaudessa ja jotkut erikoisoluet ja viskit/viinat alkosta. Sit istutaan jossain takkahuoneessa lipittämässä, kuunnellaan musiikkia tai katotaan televisiota, puoliso puuhailee omiaan. Henki ja koko olemus haisee viinalle, puhe sammaltaa, jutut tuppaa olemaan aika yksinkertaisia hiprakassa. Nukutaan pitkälle seuraavaan aamuun ja vedetään krapulatorkut ja -kaljat. Mitään ei jaksaisi tehdä tai minnekään lähteä, eikä oikeastaan ole edes enää/vielä ajokunnossa. Kaveri soittaa, mukava nousuhumala, tekiskö emännän kans iltapalaa vai lähtiskö baariin.. Lähtis baariin. Seksiä tarttis saada mut hikoiluttaa, henki haisee eikä oikein mutenkaan kulje. Vatsaa vääntää ja koko kämppä haisee paskalle. Tissuttelijan arkea.

Ei kauhean moni tälläistä elämää ja puolisoa haluais. Aina jäät kakkoseks sille kaljalle. En yhtään ihmettele et kaverisi vaimo on uhannut lähteä jos touhu ei muutu, harmi että kaverisi huomasi sen ilmeisesti liian myöhään.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Vaihda aasialaisiin. Heille alkoholittomuus ei ole mikään ongelma!
Aasialainen ei itseasiassa ole vaihtoehtona ollenkaan huono. On kuitenkin suuri ero, puhutaanko esimerkiksi opiskelujen tai työn perässä Suomeen tulleesta, tai sitten näistä jalkavaimoksi hankituista lomatuliaisista.
 
En yhtään ihmettele et alkon käyttö aiheuttaa kiistoja ja eroja parisuhteessa. Se kun tuppaa hallitsemaan isoa osaa elämää. Ei tissuttelijan tarvitse olla väkivaltainen ja konttauskunnossa et se häiritsee kumppania. Ensinnäkin ei se ihan ilmainen harrastus ole, muutamalle korile kaljaa tulee jo sievä hinta kuukaudessa ja jotkut erikoisoluet ja viskit/viinat alkosta. Sit istutaan jossain takkahuoneessa lipittämässä, kuunnellaan musiikkia tai katotaan televisiota, puoliso puuhailee omiaan. Henki ja koko olemus haisee viinalle, puhe sammaltaa, jutut tuppaa olemaan aika yksinkertaisia hiprakassa. Nukutaan pitkälle seuraavaan aamuun ja vedetään krapulatorkut ja -kaljat. Mitään ei jaksaisi tehdä tai minnekään lähteä, eikä oikeastaan ole edes enää/vielä ajokunnossa. Kaveri soittaa, mukava nousuhumala, tekiskö emännän kans iltapalaa vai lähtiskö baariin.. Lähtis baariin. Seksiä tarttis saada mut hikoiluttaa, henki haisee eikä oikein mutenkaan kulje. Vatsaa vääntää ja koko kämppä haisee paskalle. Tissuttelijan arkea.

Ei kauhean moni tälläistä elämää ja puolisoa haluais. Aina jäät kakkoseks sille kaljalle. En yhtään ihmettele et kaverisi vaimo on uhannut lähteä jos touhu ei muutu, harmi että kaverisi huomasi sen ilmeisesti liian myöhään.

No varmasti toi pikkusielu inhosi tissutteluakin, mutta isoin syy edelleen lienee se, että joku rikkaampi ja menevämpi väläytti hymyä ja pyyti matkaan. Siinähän on helppo heittää oma "juoppo" nurkkaan, kun eihän se käynyt edes salilla ja joi. Yhyy, ansaitten niin paljon parempaa muka.

Mutta sitähän se vapaa-aika on, otetaan vähän bisseä, kuunnellaan rokkia ja chillataan. Kovat jätkät toki ottaa viskiä ja kuuntelee bluesia. Kyllä myös mies tarttee sen oman tilansa, jumalauta, edes viikonloppuna. Ja ei, alkoholi ei ole ilmaista, mutta jos ei dokaa itteään tai munuaisiaan konkurssiin, niin miten sekään akan ongelma on? Ja jos henki haisee kokoukselle, niin voihan sitä lykkiä takaa, kuten kaikki tietää. Ei edes hiki tartu.

Mutta oikeesti, ei saa dokailla, ei hyvä jos kattoo lätkää tai futista, ei hyvä jos on menossa, mutta ei sais kotonakaan lorvailla, ei sitä, eikä sitä, eikä ainakaan sitä.. lista on loputon virheille mitä mies voi parisuhteessa tehdä. Samoin tilanteen joissa ei edes voi valita oikeaa vaihtoehtoa.
 
Viimeksi muokattu:

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Aasialainen ei itseasiassa ole vaihtoehtona ollenkaan huono. On kuitenkin suuri ero, puhutaanko esimerkiksi opiskelujen tai työn perässä Suomeen tulleesta, tai sitten näistä jalkavaimoksi hankituista lomatuliaisista.

Itse painotan persoonaa (kemiaa), mutta kukin tavallaan.
Nyky-Suomessa toki naisellekin pitää olla jokin muu syy. :D
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mutta oikeesti, ei saa dokailla, ei hyvä jos kattoo lätkää tai futista, ei hyvä jos on menossa, mutta ei sais kotonakaan lorvailla, ei sitä, eikä sitä, eikä ainakaan sitä.. lista on loputon virheille mitä mies voi parisuhteessa tehdä. Samoin tilanteen joissa ei edes voi valita oikeaa vaihtoehtoa.

Juuri näin. Siksi onkin paljon kivempaa olla sinkkuna ja tehdä mitä huvittaa. Olen tehnyt elämässä ihan tarpeeksi kompromisseja, joten nei eivät nyt enää ole vaihtoehto. Sitten on tietysti ne jotka aina tarvitsevat jonkun riippakiven rinnalleen ja maksavat siitä kovan hinnan.

Kuulin taas tässä tosi vammaisen jutun. Yksi melkein nelikymppinen puolituttu nainen löysi sen elämänsä prinssin. parin kuukauden jälkeen oli maha pystyssä ja omakotitalo hankittu. Vajaa vuosi ja se unelmien prinssi lähtee lätkimään, "koska tuo Minna(nimi muutettu) ei tee mua onnelliseksi" Ei saatana mitä urpoja tämä maailma on pullollaan. Aika raffia hommaa tuo toisen onnelliseksi tekeminen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
No varmasti toi pikkusielu inhosi tissutteluakin, mutta isoin syy edelleen lienee se, että joku rikkaampi ja menevämpi väläytti hymyä ja pyyti matkaan. Siinähän on helppo heittää oma "juoppo" nurkkaan, kun eihän se käynyt edes salilla ja joi. Yhyy, ansaitten niin paljon parempaa muka.

Tuo sinun vikinäsi ja valituksesi kuulostaa vain siltä, että olisit itse halunnut saada pesää tuolta tuttusi exältä. Ja nyt oletkin katkera, kun joku muu saa ja sinä et.

Jos pidät kuvailemaasi juopottelua täysin normaalina käytöksenä, niin älä sitten ihmettele, ettet ole itsellesi löytänyt ns. A-luokan naista, joita olet aiempien juttujesi perusteella kuitenkin kaivannut.
 
Tuo sinun vikinäsi ja valituksesi kuulostaa vain siltä, että olisit itse halunnut saada pesää tuolta tuttusi exältä. Ja nyt oletkin katkera, kun joku muu saa ja sinä et.

Jos pidät kuvailemaasi juopottelua täysin normaalina käytöksenä, niin älä sitten ihmettele, ettet ole itsellesi löytänyt ns. A-luokan naista, joita olet aiempien juttujesi perusteella kuitenkin kaivannut.

Ehkä, jos ko nainen olisi 15 kg kevyempi, mutta silloinkaan tuskin olisin katkera ja kavereiden eksiä nyt ei muutenkaan panna. Jotain pyhää pitää olla kuitenkin elämässä.

Se, etten mä ole löytänyt "A-luokan" naista johtuu ihan siitä, ettei naamakerroin riitä sellaisille ja toisaalta myös siksi, etten halua lapsia. Etenkin tämä viimeksi mainittu tuntuu olevan aina se ratkaiseva handicap, mutta minkäs teet? Alat yhtäkkiä tykkäämään lapsista ja ajatuksesta olla isä joskus tulevaisuudessa? Ei saakeli, mieluummin vaikka AIDS.

Ja mä rehellisesti sanottuna ymmärrän juoppoja yhä edelleen, sillä tavoin saa tapettua turhaa aikaa, eikä kaikki vituta koko ajan. Selvinpäin ei oikein kiinnosta mikään eikä kukaan, onttoa olemista vailla tarkoitusta päivästä toiseen ja ahdistusta. Toki kova liikunta ja joku hyvä leffa saattaa hetkellisesti piristää, mutta mikään ei korvaa sitä fiilistä, kun nousuhumala alkaa surista takaraivossa. Ei mikään. Seksikin on melkoista itsensä psyykkaamista ja tuntuu, että pitäisi olla joku teline laikan alla, että ottaisi edes tanassa eteen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
En tiedä oletko trolli vai tosissasi noiden kirjoitustesi kanssa. Jos olet tosissasi, niin kehottaisin sinua hakemaan ammattiapua. Tuon viimeisen kappaleesi perusteella uskaltaisin väittää, että saattaisit tarvita sitä. Ei ole normaalia, jos elämässä kaikki vituttaa tai tuntuu tyhjältä. Kun saat vitutuksen ja tyhjyyden pois (ilman viinaa), niin ehkä ne naisasiatkin alkavat sujua.
 
En tiedä oletko trolli vai tosissasi noiden kirjoitustesi kanssa. Jos olet tosissasi, niin kehottaisin sinua hakemaan ammattiapua. Tuon viimeisen kappaleesi perusteella uskaltaisin väittää, että saattaisit tarvita sitä. Ei ole normaalia, jos elämässä kaikki vituttaa tai tuntuu tyhjältä. Kun saat vitutuksen ja tyhjyyden pois (ilman viinaa), niin ehkä ne naisasiatkin alkavat sujua.

Eli kalliin ammattiauttajan ruokkimaan harhaa siitä, että tunnelin päässä on valoa, elämä on kivaa ja vähän lääkkeitä päälle? Kiitti paljon neuvosta, mutta kunniallisempaa passailla ja kärvistellä. Mulle on ihan normaalia, ettei missään ole pohjimmiltaan mitään mieltä. Nyt kun joutui olosuhteiden pakosta jättämään sen ainoan pakotien, eli alkoholin pois, niin joku seksielämän tai naisseuran merkityksen vähäisyys oikein on korostunut.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kävin viikonloppuna risteilyllä ja tuumattiin siellä kaverin kanssa, että junnuna (17-20 v. noin karkeasti) sitä aina pohti että mikä on kun ei käy flaksi. Nyt kun katsoi niitä teinityttöjä ja -poikia, ei enää ihmetytä. Tytöt menevät ihan naisista ja pojat on äidin pieniä pullaposkia.

Toki ainakin minä olin myös niin puupää, etten edes ymmärtänyt, milloin tuotetta olisi oikeasti ollut tarjollakin.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Itse painotan persoonaa (kemiaa), mutta kukin tavallaan.
Nyky-Suomessa toki naisellekin pitää olla jokin muu syy. :D
Kuten myös, mutta kyllä muunkin maalaiset osaa ajatella ja keskustella kuin pelkät suomalaiset.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En tiedä oletko trolli vai tosissasi noiden kirjoitustesi kanssa. Jos olet tosissasi, niin kehottaisin sinua hakemaan ammattiapua. Tuon viimeisen kappaleesi perusteella uskaltaisin väittää, että saattaisit tarvita sitä. Ei ole normaalia, jos elämässä kaikki vituttaa tai tuntuu tyhjältä. Kun saat vitutuksen ja tyhjyyden pois (ilman viinaa), niin ehkä ne naisasiatkin alkavat sujua.

Tuohan on vain ex-pelurin normimenoa. Voisi verrata siihen tyhjän päälle pudonneeseen ex-kiekkoilijaan. Aikansa jauhetaan, manaillaan ja brassaillaan urasta/kaikesta kunnes joku ei-niin-hohdokas, mutta kuitenkin riittävän hohdokas homma nappaa. Kasvukipuja, aikuistumisen ja uudelleen itsensä löytämisen oireita vain. Suosittelen siis suhtautumaan asiaan maltillisemmin.
 
Tuohan on vain ex-pelurin normimenoa. Voisi verrata siihen tyhjän päälle pudonneeseen ex-kiekkoilijaan. Aikansa jauhetaan, manaillaan ja brassaillaan urasta/kaikesta kunnes joku ei-niin-hohdokas, mutta kuitenkin riittävän hohdokas homma nappaa. Kasvukipuja, aikuistumisen ja uudelleen itsensä löytämisen oireita vain. Suosittelen siis suhtautumaan asiaan maltillisemmin.

Miten niin pelurin, jos saa kysyä? :D Mitä tulee johonkin "ei-niin-hohdokkaaseen", niin sille on olemassa ihan oma termikin, nimittäin turtuminen. Ja jos vielä about kolmevitosena muka pitäisi aikuistua, niin mitä pointtia enää tässä vaiheessa ?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo joku laiskuus vaivaa naisten kanssa. Joskus viikko sitten tapasin netissä pari kivaa, mutta en ole neljään päivään jaksanut vastailla niiden viesteihin. Ei vaan jaksa mitään skeidaa jauhaa. Jätkien kanssa kyllä on kiva jutella kun ne jutut on mielenkiintoisia ja meille miehille normaaleja. Onko tässä pakko ruveta homoksi, vaikka millään ei kikkelit kiinnosta eikä varsinkaan miesten pärstä. Hyi hemmetti ällöttää koko ajatus. Kova tarve kyllä olis vähän helliä tyttöjen kanssa ja vaikka mitä, mutta ei vaan kehtaa nöyrtyä siihen kaikkeen paskaan mitä se tuo tullessaan. Yhdessäasumisen jutut jne. Siis ei tää ole mitään helppoa hommaa olla mies, vai onko mussa jotain vikaa? Mä en ole koskaan suostunut nuolemaan kenenkään persettä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joo joku laiskuus vaivaa naisten kanssa. Joskus viikko sitten tapasin netissä pari kivaa, mutta en ole neljään päivään jaksanut vastailla niiden viesteihin. Ei vaan jaksa mitään skeidaa jauhaa. Jätkien kanssa kyllä on kiva jutella kun ne jutut on mielenkiintoisia ja meille miehille normaaleja.
Tai sitten asetat itsesi sellaiseen moodiin, jossa alat jauhaa oletettuja naisten juttuja. Ja sen päälle alitajuisesti valitset sellaisia naisia, joiden kanssa mies ei voi olla miesmäisesti mies. Toki ei varmaan kannata huorajuttuja naisille selvitellä, mutta eihän niistä nyt jaksa jätkienkään kanssa kovin pitkään jauhaa. Kyllä naisten kanssa voi puhua aika monenlaisista jutuista. Ainakin minä voin. Jos joku ei voi, syy on hänessä, ei naisissa.
 
Joo joku laiskuus vaivaa naisten kanssa. Joskus viikko sitten tapasin netissä pari kivaa, mutta en ole neljään päivään jaksanut vastailla niiden viesteihin. Ei vaan jaksa mitään skeidaa jauhaa...

Onhan se aika vaivaannuttavaa mennä johonkin deiteille muka tosi niinku kiinnostuneena kuuntelemaan tarinaa muijien intopinkeestä saliharrasteesta, koirista (hyi saatana) tai ym mikä ei kiinnosta yhtään. Sitten siihen päälle joutuu vielä selostamaan ne samat itsensä esittelyt, jotka tulee kuin monotonisesti paperilta luettuna. Kun on elämässään käynyt liian monilla treffeillä, niin ei sitä vaan jaksa edes seksin takia jossain vaiheessa, vaan pornon katsominenkin palkitsee enemmän. Jos on perus nälkä, niin miksi ruveta tekemään hienoa ja hankalaa ruokaa itse, jos Mäkkäri tai kebabbila on vieressä?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onhan se aika vaivaannuttavaa mennä johonkin deiteille muka tosi niinku kiinnostuneena kuuntelemaan tarinaa muijien intopinkeestä saliharrasteesta, koirista (hyi saatana) tai ym mikä ei kiinnosta yhtään.
Samat sinulle, valitse paremmin. Valitse toisin. Toki internetissä se on tietenkin siten - arvaan tämän jo nyt - että jos ei puhuta salista ja koirista, niin nainen on pubiruusu mallia Tuksu. Minkäänlaisia muita naisia ei ole. Ihan kuin olisitte katsoneet jotain Sinkkuelämää-sarjaa ja naismallinne olisi sieltä.

Olen nykyisen naiseni kanssa välillä puhunut koirista. Siis siten, että hyi hemmetti mikä hurtta, ja komppausta tulee aina. Ja esim. lenkille ei mennä koskaan yhdessä eikä salihommista juuri puhuta. Viimeksi puhuttiin salista, kun joku maahanmuuttajasekopää oli alkanut riehua puntti kädessä naisen käymällä salilla. Poliisit hakivat riehujan pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös