Mainos

Naisasiat

• 7 597 205
  • 26 634
Suosikkijoukkue
HIFK, NFL, Roosters
Katsotaan onko palstan vertaistuesta apua pitkäaikaisen vitutuksen lievittämiseen näihin asioihin liittyen. Kavereita en jaksa enää vaivata vastakkaisesta sukupuolesta purnaamisella, on ollut sen verran raskas vuosi takana.

Nykyisen olotilan surkeuden alkutahdit lyötiin oikeastaan reilu vuosi sitten, jolloin avioliittoni alkoi rakoilemaan saadessani tietää, puolisolla oli jonkinlainen salasuhde työkaverinsa kanssa. Olin valmis antamaan asian olla ja anteeksi hänelle, mutta lopulta hän päätyi siihen että haluaa setviä asioita yksinään, jolloin toisen meistä pitää muuttaa pois yhteisestä kodista.

Päätin että se olen minä, sillä olin vakuuttunut että asumusero harvemmin tuo positiivista ratkaisua näissä asioissa. En tosin ollut myöskään vakuuttunut exän perimmäisestä motiivista tässä asiassa, johtuen juurikin tuosta aiemmin selville saamastani asiasta. Avioero sieltä sitten napsahti, ja sain kuulla että exä tapailee juurikin sitä työkaveriaan, joten se helpotti asian loppuunkäsittelemistä.

Nyt on kohta vuosi mennyt tästä elämäni surullisimmasta tapahtumasta ja mulla on ollut ihan käsittämättömän paskaa tuuria sen jälkeen tapaamieni daamien suhteen. Muutaman kertaa olen lähtenyt ulos/tapaillut eri naisia, kun ovat itse ilmaisseet halunsa tutustua paremmin. Tulokset valitettavasti ovat olleet samanlaisia joka kerta...

Kirsikkana kakun päällä on viimeisin pikasuhde joka kesti peräti kahden tapaamisen verran. Tapasin pari viikkoa takaperin aivan mielettömän upean daamin, jolla oli samankaltainen elämäntilanne kuin mullakin, mutta oman suhteen päättymisestä oli aikaa noin kuukauden verran. Taustalla pidempi mutta todella ikävänkuuloinen parisuhde, jossa oli ollut henkistä väkivaltaa, joten en halunnut olla ruveta laastariksi/reboundiksi.

Ajattelin, että nyt vedetään oikein huolella varman päälle ja annoin mimmille kaikki avaimet käteen et miten jatketaan, mulla ei ollut mikään kiire edetä nopeasti. Ekan tapaamisen yhteydessä olisi ollut mahdollista tehdä vaikka mitä mutta sisäinen herrasmies sai silloin voiton ja sanoin ettei tehdä nyt mitään mikä voisi aamulla kaduttaa ja jätetään mielummin seuraavaan kertaan jotain odotettavaa. Noh, asumme eri paikkakunnilla joten se sinänsä helpotti ettei voinut nähdä ekan tapaamisen jälkeen ihan heti. Kommunikaatioyhteys toimi ihan hyvin myös etänä ja tuntui että tässä saattaa olla aineksia pitkällä jänteellä vaikka mihin. Tunne tuntui olevan molemminpuolista, joten sekin sai aikaan aivan euforisen fiiliksen ensimmäistä kertaa pitkään aikaan.

Puhuttiin alkuviikosta että näemme vasta joulun välipäivinä seuraavan kerran. Sattui kuitenkin osuvasti, että aiemmin tälle viikonlopulle sovittu meno peruuntui, joten päätin rohkaista mieleni ja kysäistä että miten olisi jos tulisinkin pikaviisiitille jo nyt etukäteen. Oli nimittäin juuri valitellut että on tosi yksinäinen pitkä viikonloppu tulossa, joten sain viestiin myönteisen vastauksen kuten odotinkin.

Aivan loistavaa, tai ainakin näin ajattelin vielä perjantaina.

Itsenäisyyspäivä menikin sitten ihan kahdestaan, nautittiin toistemme seurasta ja kaikki meni enemmän kuin hienosti. Molemmat oli ihan fiiliksissä tästä sattumasta ja lauantaina heräsi kaksi todella leveällä hymyllä varustettua yksinäistä sielua. Aamupäivä meni jutellessa ja sovittiin että nähdään parin tunnin päästä päivällisen/illallisen merkeissä.

Parin tunnin päästä pamahti tekstari puhelimeen:

"Tää tuntuu kauheelta, mutta en pysty enää näkee sua. Mun ajatukset on ihan sekaisin ja menee enemmän sekaisin ja ahdistaa kun ajattelen/ikävöin exää". Vastasin viestiin et ootko nyt ihan varma että haluat sanoa hyvästit jo nyt ja toivotin asiallisesti hyvää jatkoa ja kaikkea mikäli ei tosissaan halua enää koskaan nähdä. Ei tullut vastausta eilen, tuskin tulee tänäänkään.

Voi saatananperkeleenhelvetinperse että miten voi ihmistä vituttaa tällä hetkellä!

Ainoa hyvä asia on ettei tässä sentään tarvinnut jakaa kattiloita tai suhde ei ollut vielä kehittynyt alkuihastusta pidemmälle. Tuntuu vaan ihan käsittämättömälle että jos olet hyväkäytöksinen ja kohtelet mimmiä hyvin niin luu jää käteen joka vitun kerta!

Mites se Barney Stinson sanoikaan, "girls want to find a dangerous safe guy". Good guys always finish last =(

Kiitos ja anteeksi kaikille lukijoille jo etukäteen.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Otan osaa. Veikkaan tuon äskettäin kohtaamasi excel-horon exän olevan sinua rikkaampi, komeampi ja "välittävämpi" (=väkivaltaisempi). Tai mistä sitä tietää, että oliko oikeasti edes noin, vai kaipasiko neiti vain vähän seikkailua cosmopolitanin neuvojen malliin. Saa toisen mustasukkaiseksi tai jotain, kuka vittu noista tietää.. paree antaa vaan olla.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Otan osaa. Veikkaan tuon äskettäin kohtaamasi excel-horon exän olevan sinua rikkaampi, komeampi ja "välittävämpi" (=väkivaltaisempi).

Kummallinen tämä Jatkoajan keskustelupalsta. Täällä nainen on horo jos toipuu erosta nopeasti, ja horo silloinkin jos kuukausi (hyvin lyhyt aika) eron jälkeen ei ole valmis uuteen suhteeseen, sillä on edelleen emotionaalisesti kiinni entisessään. Taidan itse olla oikein tuplahoro, sillä olen kokenut sekä sellaisen eron, josta toivuin kahdessa päivässä, että sellaisen eron, jonka jälkeen en ainakaan ensimmäiseen vuoteen olisi millään lailla ollut valmis parisuhteeseen. Molemmat mainitut suhteet olivat olleet pitkiä.

Neion Deion, olen pahoillani kokemastasi mutta ymmärrät varmasti, että ei tuo täysin puskista tullut huomioiden, että nainen ihan rehdisti kertoi jo alkuun, ettei erosta ole kuin muutama viikko.

Suosikkijoukkue
Minnesota Pro Sports
...
Parin tunnin päästä pamahti tekstari puhelimeen:

"Tää tuntuu kauheelta, mutta en pysty enää näkee sua. Mun ajatukset on ihan sekaisin ja menee enemmän sekaisin ja ahdistaa kun ajattelen/ikävöin exää". Vastasin viestiin et ootko nyt ihan varma että haluat sanoa hyvästit jo nyt ja toivotin asiallisesti hyvää jatkoa ja kaikkea mikäli ei tosissaan halua enää koskaan nähdä. Ei tullut vastausta eilen, tuskin tulee tänäänkään.

Voi saatananperkeleenhelvetinperse että miten voi ihmistä vituttaa tällä hetkellä!
Valitettavaa, mutta todellisuudessa moni ei henkisesti ole päässyt yli aikaisemmasta suhteesta vain reilussa kuukaudessa. Ei vaikka he muuta sanoisivatkin. Tämä pätee sekä miehiin, että naisiin.

Toisinsanoen, vaikka itse et sitä halunnut, jouduit naisen hetkittäiseksi laastariksi. Itse olen tämän myös oppinut kantapään kautta. Rehellisesti sanottuna kannattaa kiertää kaukaa niin miehet kuin naiset, jotka ovat juuri vasta vapautuneet parisuhteesta. He eivät vain henkisesti ole valmiita jatkamaan eteenpäin. Eroprosessi vie aikansa.

Midnight Rambler kirjoitti:
Otan osaa. Veikkaan tuon äskettäin kohtaamasi excel-horon exän olevan sinua rikkaampi, komeampi ja "välittävämpi" (=väkivaltaisempi). Tai mistä sitä tietää, että oliko oikeasti edes noin, vai kaipasiko neiti vain vähän seikkailua cosmopolitanin neuvojen malliin. Saa toisen mustasukkaiseksi tai jotain, kuka vittu noista tietää.. paree antaa vaan olla.
Pitihän se arvata kuka sieltä heti ratsastaa valkoisella ratsulla excel-taulukkoa huutaen. Antaisit vain olla. Hyvin vaikea sitä on niin lyhyessä ajassa kuin neljässä viikossa hyväksyä, että ero tuli ja jatkaa matkaa. Kyllä minäkin vielä yli puolen vuoden jälkeen mietin silloin tällöin eksääni. Näillä asioilla ei ole mitään tekemistä excel-horojen kanssa.

Suosikkijoukkue
HIFK, NFL, Roosters
Kummallinen tämä Jatkoajan keskustelupalsta. Täällä nainen on horo jos toipuu erosta nopeasti, ja horo silloinkin jos kuukausi (hyvin lyhyt aika) eron jälkeen ei ole valmis uuteen suhteeseen, sillä on edelleen emotionaalisesti kiinni entisessään.

Neion Deion, olen pahoillani kokemastasi mutta ymmärrät varmasti, että ei tuo täysin puskista tullut huomioiden, että nainen ihan rehdisti kertoi jo alkuun, ettei erosta ole kuin muutama viikko.

Ymmärrän tietenkin että tilanne/lähtökohta oli kaikkea muuta kuin optimaalinen. En myöskään ikipäivänä nimittelisi kyseistä ihmistä horoksi kuten en muitakaan naisia (edes maailman vanhimman ammattin harjoittajia). Hän kuitenkin antoi elämääni välähdyksen toivoa että ehkä joku päivä vielä löytyisi joku jonka kanssa jakaa elämä ja jolle kelpaan just tasan sellaisena kuin olen. Toivottavasti löytää onnen, valitettavasti se ei taida vaatia minun osallistumista projektiin.

En halua syyttää/syyttää myöskään häntä tapahtuneesta, lähinnä halusin purkaa omaa pahaa mieltäni, koska viimeisimmät edesottamukset ovat noudattaneet orjallisesti samaa kaavaa (2.tapaamisen jälkeen goodbye). En myöskään haluaisi muuttua kyyniseksi paskiaiseksi, joka ei uskalla heittäytyä mihinkään koska pelkää. Olen luonteeltani erittäin positiivinen ihminen ja hyvän itsetunnon omaava, mutta vastakkaisen sukupuolen kanssa nämä viimeaikaiset kokemukset saavat valitettavasti minut kysymään itseltäni "mikä minussa on vikana" ja "miksi näin nopeasti tapaamani ihmiset äänestävät jaloillaan". Minusta se ei ole tervettä enkä jaksais enää noita kysymyksiä kovin pitkään itselleni esittää.

Ihmettelen lähinnä miten hitossa toi meni noin nopeasti nollasta sataan. Varsinkin kun kaikki eleet/merkit/viestit vaikuttivat aivan päinvastaisilta. Olen myös valmis ensimmäisenä etsimään peilin edestä vikaa ja en siis tosiaan mielestäni edes vihjaissut kiirehtimään suhteessa eteenpäin tai viemään sitä seuraavalle tasolle.

Tuntuu vaan aivan lohduttomalta ajatella että ehkä just mulle ei ole tässä elämässä sitä vastakappaletta ja unelma omasta perheestä ei ole mua varten.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olen myös valmis ensimmäisenä etsimään peilin edestä vikaa ja en siis tosiaan mielestäni edes vihjaissut kiirehtimään suhteessa eteenpäin tai viemään sitä seuraavalle tasolle.

Luulen, että ainakaan nyt viimeisimmän suhteen ei tarvitse mennä peilin eteen. Sinussa tuskin oli tämän naisen mielestä mitään vikaa, osuit vaan paikalle väärään aikaan.

Ihmismieli on kummallinen. Edes ero huonosta suhteesta, jossa on väkivaltaa / alistamista / päihteitä / pettämistä / you name it ei aina ole pelkästään helpotus. Se toinen osapuoli on kaikkine virheineen ja vikoineen ja puutteineenkin voinut olla rakas ja tärkeä. Ei silloin ole valmis edes vähän ihastumaan toiseen ihmiseen.

Suosikkijoukkue
HIFK, NFL, Roosters
Luulen, että ainakaan nyt viimeisimmän suhteen ei tarvitse mennä peilin eteen. Sinussa tuskin oli tämän naisen mielestä mitään vikaa, osuit vaan paikalle väärään aikaan.

Ihmismieli on kummallinen. Edes ero huonosta suhteesta, jossa on väkivaltaa / alistamista / päihteitä / pettämistä / you name it ei aina ole pelkästään helpotus. Se toinen osapuoli on kaikkine virheineen ja vikoineen ja puutteineenkin voinut olla rakas ja tärkeä. Ei silloin ole valmis edes vähän ihastumaan toiseen ihmiseen.

Ottaa päähän, että miksi hitossa otin riskin ensimmäisen tapaamisen jälkeen, kun noita "varoitusmerkkejä" oli nähtävissä. Mut juteltiin kaikki asiat läpi, kaikki luurangot kaivettiin kaapeista molemmin puolin eikä tuntunut siltä että tässä tarvitsisi olla huolissaan tosta mun kahden tapaamisen kirouksesta. Siperia tarjosi ilmaisen oppitunnin vaihteeksi tästäkin huolimatta.

Lauantain viestistä huolimatta, en vaihtais sekuntiakaan yhdessä vietetystä ajasta veke. Ja se tässä vasta vituttaakin...

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lauantain viestistä huolimatta, en vaihtais sekuntiakaan yhdessä vietetystä ajasta veke. Ja se tässä vasta vituttaakin...

Tämähän se on. Jos olisi edes joku oikea syy sille miksi tyttö on päätöksensä tehnyt. Minulla on/oli täsmälleen sama, kun jo alle puolessa vuodessa saadaan lopulta Excel pyöräytettyä.

Olisi edes ollut joku puolittainen selvä syy miksi minä en ollut se joku ihmeen oikea, mutta ei. Loppusekunteja lukuunottamatta en vaihtaisi sekuntiakaan pois ja sehän vasta vituttaa. Kunpa olisi ollut edes joku iso riita tai jotain, mutta ei.

Koita ajatella niin, että ainakin hän kertoi sinulle.

Suosikkijoukkue
HIFK
On sillä kyllä vain ihmeellinen vaikutus toisiin naisiin, kun pyörit julkisilla paikoilla naispuolisen kaverin kanssa.
Yksin tai jonkun miespuolisen kaverin kanssa, kun menet niin ei mitään sen suurempia katseita ainakaan huomaa saavansa osakseen, mutta tilanne muuttuu heti kun siinä vierellä onkin nainen. Sellaisia päästä varpaisiin tsekkauksia vienolla hymyllä varustettuna. Tuntuu jopa jonkinlainen kilpailu lähteävän käyntiin tietyissä tilanteissa.
Menet vaikkapa johonkin liikkeeseen yhtä aikaa tämän kaverin kanssa, naismyyjä bongaa teidät samalla kun erkanette omille osastoillenne. Kaupassa sitten myyjän kanssa kanssakäydessä huomaa hänen käytöksestään jollain tapaa tarve saada tämä naispuolinen kaverini mustasukkaiseksi. Ainahan se kanssakäyminen on sellaista kevyttä "flirttailua", jos sitä siksikään voi kutsua, mutta näissä tapauksissa huomaa että siinä on sellaista kilpailua ilmassa. Sivusilmällä katsotaan sitä oletetun kumppanin reaktioita samalla kun flirttaillaan menemään.

Sitä on vuosien varrella oppinut sen, että mitä enemmän naisia on ympärillä niin sitä enemmän niitä todennäköisesti myös tulee lisää. Naiset katsoo toisen naisen "huolineen" kyseisen miehen, joten siinä on pakko olla sitä jotain.

Tuntuu muuten monelle olevan iso ongelma se, jos tapailemalla ihmisellä on vastakkaista sukupuolta oleva (hetero) kaveri. Nainen on kertonut siitä kuinka hänen tapailemansa ihmiset ovat olleet hirveän epäileväisiä meikäläisen suhteen ja toki itsellä ollut vähän samaa ongelmaa. Monelle naiselle se on todella vaikea pala nieltäväksi, kun olen kertonut parhaimmissa kavereissani olevan nainen. Toki jos nyt vähän itseäni kehun, niin nuo naisen tapailemat miehet eivät ole kyllä ulkoisesti ja muutenkaan olleet lähelläkään meikäläisen tasoa, joten ehkä se aiheuttaa vähän itsetuntoon ongelmia.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Oon muuten huomannut ihan saman kuin viidakon kuningas. Jos on naisen kanssa liikkeellä saa ihan erilailla katseita ja jopa tungettelua osakseen kuin että jos olisi yksin tai miespuolisen kaverin kanssa. Eipä sillä että se minua haittaisi, mutta onhan se vähän noloa tuon kannalta kenen kanssa on liikkeellä.

Ja TQoFE, eks sä oo huomannut että nainen on täällä joidenkin mielestä horo, oli tilanne mikä tahansa. Ja on varmaan myös sitä noille netin ulkopuolellakin.

Mitä viimeisimpään caseen (Neion Deion) tulee niin onhan se nyt selvää että jos erosta on noin vähän aikaa niin mitään kauhean suuria suunnitelmia ei kannata vielä päässään tehdä. Toivottavasti pääsit edes ykköspesälle asti. Voi olla että tuo palaa asiaan kun saa päänsä järjestykseen, mutta sitä ei kannata jäädä odottamaan oli miten hyvä tapaus tahansa. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Eiköhän jostain joku sopiva löydy sullekin.

Carlos

Jäsen

Eikös se tämä ole se tärkein asia? Selvästi naisella on erosta liian vähän aikaa, ei osaa vielä käsitellä itseään oikein mitenkään, eikä sinullakaan nyt vielä kovin kauaa ole mennyt erosta. Varsinkin jos nainen on ollut henkisesti sitoutunut siihen edelliseen liittoonsa, niin ihan varmasti noin nopasti uusi mies tuntuu jossain vaiheessa väärältä.

Sinusta asia ei siis selvästi ollut kiinni, anna naiselle aikaa vaikka kuukausi tai vuosi ja yritä sitten kysellä kuulumisia. Ehkä hänellä on sitten jo uusi mies, vanha mies, tai kiinnostusta yrittää vaikka sinun kanssa.

Kyllä maailmassa niitä naisia riittää, ota ihan rauhassa vaan ajan kanssa liikaa yrittämättä. Kyllä se siitä. Vuosi-pari-kolmekin sinkkuilua ei taatusti haittaa avioeron jälkeen, eikä vähennä markkina-arvoa naisten silmissä, päinvastoin.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Veikkaan tuon äskettäin kohtaamasi excel-horon exän olevan sinua rikkaampi, komeampi ja "välittävämpi" (=väkivaltaisempi).
Ei pitäisi varmaan provosoitua, mutta voi helvetti sä olet sekaisin. Hanki nyt itsellesi jo joku ammattiauttaja vihanhallintaasi. Naissukupuolen kutsuminen kategorisesti horoiksi on kyllä mautonta ja ala-arvoista.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolme viikkoa aikaa toimia.

Tyttö A erittäin viehättävä, fiksu ja persoonaltaan täydellinen kiinatar. Myönnän ihastumiseni häneen. Ikää (23) pari vuotta itseäni vähemmän, joka ei ole siis käytännössä mitään.
Ongelmana on se, että mitään ihmissuhteita ei pysty tässä tilanteessa rakentamaan. Haluaisin kyseisen tytön kanssa vaikka mitä, mutta en lyhyttä suhdetta, koska välitän hänestä aidosti ja se suhde tulisi jäämään pahasti kesken.

Tyttö B on 19-20v japanilainen. Ulkonäön ja luonteen puolesta tyttö on 3000% seksiä (hymy, silmät, kroppa). Persoonana ehkä hieman lapsellinen (tämmöinen japanilais-korealainen puhetyyli jne), enkä omaa samanlaista tunnesidettä häneen kuin tyttö A:han. Epäilen tämän tyttö B:n ihastuneen minuun ja heitämmekin pientä flirttiä. Tyttö A ja tyttö B ovat kavereita keskenään. Tyttö B:stä pääsisin helpommin yli hänen palatessa kotimaahansa.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kolme viikkoa aikaa toimia.

Tyttö A erittäin viehättävä, fiksu ja persoonaltaan täydellinen kiinatar. Myönnän ihastumiseni häneen. Ikää (23) pari vuotta itseäni vähemmän, joka ei ole siis käytännössä mitään.
Ongelmana on se, että mitään ihmissuhteita ei pysty tässä tilanteessa rakentamaan. Haluaisin kyseisen tytön kanssa vaikka mitä, mutta en lyhyttä suhdetta, koska välitän hänestä aidosti ja se suhde tulisi jäämään pahasti kesken.

Tyttö B on 19-20v japanilainen. Ulkonäön ja luonteen puolesta tyttö on 3000% seksiä (hymy, silmät, kroppa). Persoonana ehkä hieman lapsellinen (tämmöinen japanilais-korealainen puhetyyli jne), enkä omaa samanlaista tunnesidettä häneen kuin tyttö A:han. Epäilen tämän tyttö B:n ihastuneen minuun ja heitämmekin pientä flirttiä. Tyttö A ja tyttö B ovat kavereita keskenään. Tyttö B:stä pääsisin helpommin yli hänen palatessa kotimaahansa.
Valitse Tyttö A ja lähetä minulle Tyttö B:n puhelinnumero/sähköpostiosoite.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
ernestipotsilla aika hyvin hommat hoidettuna. Ei voi muuta sanoa.

Perkele missä noihin viehättäviin ja nuorehkoihin aasiattariin oikein tutustuu?!

P.S. Kokeile molempia!

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
king of the jungle:n ja korkin viesteihin liittyen, niin eikös se mene suurinpiirtein näin naisten kanssa?

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
On sillä kyllä vain ihmeellinen vaikutus toisiin naisiin, kun pyörit julkisilla paikoilla naispuolisen kaverin kanssa.
Yksin tai jonkun miespuolisen kaverin kanssa, kun menet niin ei mitään sen suurempia katseita ainakaan huomaa saavansa osakseen, mutta tilanne muuttuu heti kun siinä vierellä onkin nainen. Sellaisia päästä varpaisiin tsekkauksia vienolla hymyllä varustettuna. Tuntuu jopa jonkinlainen kilpailu lähteävän käyntiin tietyissä tilanteissa.

Kävi juuri tällainen tapaus taannoin kun olin sopinut treffit ravintolaan. Olin sitten selkeästi etuajassa, joten päätin mennä hetkeksi sisälle baaritiskille. Ravintolassa olleet naiset evät huomanneet minua eikä muutenkaan mitään erikoista sattunut. Sitten kävelin ulos odottelemaan treffiseuraa ja käveltiin yhdessä sisään. Ensimmäisen n. 5-10min aikana sain juuri näitä mittailevia katseita muutamilta naisilta ja yksi tuli vielä kyselemään kaikenlaista ollessani matkalla wc:n puolelle, ja satavarmasti näkivät, että olen naisen kanssa ravintolassa treffeillä ja varattu. Seuralaisenikin sanoi vähän kiusaantuneena, että "noi kattelee sua tuolta pöydästä". Minua tilanne lähinnä nauratti kun yksin en herättänyt mitään mielenkiintoa.

Saman naikkosen kanssa ollaan nyt tapailtu reilun kuukauden, hän on selkeästi ihastunut ja kiinnostunut minusta, myöntänytkin sen. Itse olen vähän tarkkailijan roolissa, vaikka olenkin hänestä kiinnostunut. En oikein tiedä miksi toppuuttelen, etenkin kun vastapuolelta tulee koko ajan kehua ja "vihreää valoa". Lisäksi erittäin mukava ja monessa asiassa samanhenkinen nainen, ja tuntuu, että synkkaa todella hienosti. Ehkäpä oudoimpia ja samalla hauskempia ovat olleet erittäin yksityiskohtaiset asiat, joista molemmat pidetään. Tällaisella kuukauden tuntemisella varmaan päihitettäisiin tuttu juttu-henkisessä skabassa monet pidempään seurustelleet pariskunnat.

Vaikka tuntuu, että ollaan samalla aaltopituudella niin silti hän on helposti mustasukkainen minusta ja esimerkiksi alkaa luulemaan kaikenlaista negatiivista jos en esim. vastaa viestiin nopeasti tai en ole soittanut pariin päivään (etenkin kun sovittiin jo alkuvaiheessa, että ei olla mm. töiden ja molempien menojen vuoksi 24/7 toisissa kiinni tai jatkuvasti soitella). Tästä jo piti hieman avautua, että jos en vastaa niin siihen on joku syy, ja jos en haluaisi olla sinun kanssa tekemisissä niin kyllä asian nostan esille, enkä "pelaile" tai pyörittele häntä siinä sivussa. Sanoikin, että aiemmat suhteet ja pettämiset ovat tehneet hänestä varovaisen, ja että alkaa helposti miettimään asioita liikaa. En ole sittemmin asiasta maininnut, mutta selkeästi hänen käytöksestä ja puheista huomaa, että alitajuisesti pyrkii koko ajan epäilemään jotain, jota sitten tietoisesti yrittää paikata ja unohtaa. Tavallaan luottaa minuun, mutta silti yrittää turvata selustaa ja varmistella kaikkea kysymällä jotain yksityiskohtaista jne. Harmittaa kun itse olen yrittänyt tehdä asiat selviksi ja olemalla läpinäkyvä näiden asioiden suhteen, koska en todellakaan halua loukata häntä tai muutenkaan kohdella kaltoin.

Mutta muuten menee hyvin ja saas nähdä mitä tästä lopulta tulee.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Vaikka tuntuu, että ollaan samalla aaltopituudella niin silti hän on helposti mustasukkainen minusta ja esimerkiksi alkaa luulemaan kaikenlaista negatiivista jos en esim. vastaa viestiin nopeasti tai en ole soittanut pariin päivään
--
Harmittaa kun itse olen yrittänyt tehdä asiat selviksi ja olemalla läpinäkyvä näiden asioiden suhteen, koska en todellakaan halua loukata häntä tai muutenkaan kohdella kaltoin.

Ei kai tuossa ihmeempää draamaa ole. Olet toiminut juuri oikein, mutta kun ihminen on sellainen epätäydellinen olento, toimii jokainen tietyissä asioissa eri tavalla kuin toivoisi.

Olet kertonut näkemyksesi ja toinen sen tuntuu ymmärtävän. Ei ole realististakaan odottaa, että asia muuttuisi kuin taikaiskusta. Kun keskusteluyhteys on auki on pohja pidemmänkin aikavälin toimivuudelle olemassa.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
.

Tuntuu vaan aivan lohduttomalta ajatella että ehkä just mulle ei ole tässä elämässä sitä vastakappaletta ja unelma omasta perheestä ei ole mua varten.

Jos hiukan omasta elämästä kertoisi. Edellisestä tyttöystävästä erosin 2010 alkukesästä. Samana kesänä tapasin uskomattoman naisen, joka oli seksikäs, kaunis, ihana. Toisinsanoen kaikkea mitä olin aina halunnut. Siinä se kesä meni tutustuessa, kunnes itselle tuli se olo ettei vain pysty vielä ja nainenkin oli jotenkin varautunut seurustelun suhteen. No, sitten siinä kesän jälkeen oltiin puoli vuotta ilman minkäänlaista yhteydenpitoa, kunnes samainen nainen otti jälleen yhteyttä ja tilanne eskaloitui nopeasti samaan tilanteeseen mihin se oli jäänytkin. Olin taas aivan myyty tästä naisesta, mutta hän ei itse ollut edelleenkään valmis vakavaan suhteeseen, vaikka seurustelulta kaikki vaikutti. Olin edelleenkin vain pelkkä kaveri, kun hänen kavereitaan nähtiin.

No, puoli vuotta myöhemmin homma kusi jälleen. Tällä kertaa siihen, että naisella oli joku toinen mies jo kierrossa. Itse ajattelinkin vain, että "fuck it", ehkä mulle ei vaan ole sitä oikeaa olemassa. Jonkun aikaa en suostunut myöntämään asiaa itselleni, mutta loppujen lopuksi alistuin kohtalooni. Ajattelin, etten tarvitse seurustelua mihinkään, oon hemmetin onnellinen sinkkuna.

Vaan kuinkas sitten kävikään. Kun sitä vähiten odotin, tapasin täydellisen naisen. Täydellisemmän jopa vielä kuin tuo edellinen nainen. Ja mikä parasta, sain vihdoinkin myös vastarakkautta, mikä oli puuttunut edellisestä suhteesta täysin. Kumpikin suorastaan jumaloimme toisiamme ja suhteessamme vallitsee täydellinen luottamus. Uskallankin siis jo sanoa, että minä olen löytänyt sen vastakappaleeni!

Älä siis Neion Deion luovu toivosta, niin kliseiseltä kuin se tuntuukin, se oikea tulee vielä sun eteesi kun sitä vähiten odotat. Jos liian aktiivisesti etsit, aiheutat itsellesi vain turhaa stressiä. Tsemiä! :)

Suosikkijoukkue
HIFK, NFL, Roosters

Näinhän se varmasti menee, mutta minkäs teet kun keskittymiskyky/kärsivällisyys on samaa luokkaa kuin torakalla.

Katotaan nyt, en ajatellut vielä heittää kirvestä kaivoon tämän mimmin suhteen, mutta tietenkin suojakilvet nostettiin taas ääriasentoon.

Onneksi tulee kohta uusi vuosi eteen, toivottavasti se on parempi kuin tämä kulunut oli (ei tosin vaadi paljoa, tulosvedossa vois laittaa +10 eteen ja silti ois suht varma pelikohde).

Voin kyllä rehellisesti sanoa että kannatti hieman purkautua, tänään jaksaminen ja vointi ihan eri tasolla.

Kiitos teille tuesta =)

PrimeTime

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu unelmieni nainen pyysi tanssimaan tuolla baarissa. En mennyt. Nurkkapöydässä kittasin kaljaa. Anna miehen murjottaa. Älä häiritse, mulla oli ajatus kesken. Mitä sitten häh. No jonkun 80-vuotiaan papparaisen kanssa se sitten tanssi. Vittu 50 vuotta ikäeroa. Eihän sillä ole seisonut sitten 60-luvun. Ei hyvä mies kelvannut saatana. Onko mussa jotain vikaa häh. Vittu 70 kiloa dynamiittia, mut pieni sytytyslanka. Ehhehhe, ehhehhe. Ja huumorintajuinen näettekö. No menkää pussauskoppiin. Menkää hyttiin panemaan. Imekää toistenne perseitä. Ei hyvä kelvannut. Vittu mä himoitsin sen akan joka reikää. Joo en ole nyt aivan selvin päin. Mitä sitten häh.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy