Naisasiat

  • 7 519 729
  • 26 580

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pane sitä niin kauan kuin miellyttää. Kun ei enää miellytä, heivaa vittuun. Ei niin kauniin näköiset naiset yleensä tekevät parhaan seksin. Sitten kun ne haluavat jotain suhteita, over and out.

Jos tähän ryhdyt, niin kannattaa tehdä selväksi, että seksiä kummempaa ei teidän välillänne tule olemaan. Mitä sitä suotta toisen mieltä pahoittamaan, jolla saattaa olla vakaviakin seurauksia.

Ihmetyttää miehet, joille naiset ovat vain pillunkantotelineitä.

e.typo
 

Carlos

Jäsen
Tällä perusteella voisi vaikka ryhtyä homoksi.

Minähän en näistä mitään tiedä, mutta jos naisen ulkonäkö ei miellytä, ei suhteella ole tulevaisuutta. Olisi pinnallista väittää muuta. Loppupeleissä ulkonäkö on ainut asia mikä merkkaa, koska pitkässä juoksussa kaikki naiset osoittautuvat luonteeltaan ärsyttäviksi. Ihan kaikki.

Niin, siis keskimäärin naiset ovat vittumaisia 3 viikkoa kuukaudesta, siis sen viikon kun kuukautisten loppumisesta on kulunut viikko. Sitten seuraavalla viikolla alkaa jo päässä hitsata yhteen lähestyvät menkat, sitten se varsinainen viikko ja viikko sen jälkeen nainen saa yleensä vapaasti olla ihan täysi kusipää. Muuten menee ihan ok.

Mutta muuten siis pysyn kannassani, että naisen ulkonäkö pitkän päälle on ihan yksi ja hailee, siihen turtuu. Ja loppupeleissä eläkeikäisenä aika harva on enää mikään seksypommi kuitenkaan. Eipä sillä, ei toinen kuitenkaan totaalisen luotaantyöntävän näköinenkään saa olla, muuten se alku ei oikein onnistu.

Tottakai siinä puolisossa pitää olla JOTAIN mikä viehättää, mutta sen ei välttämättä ole pakko olla ulkonäkö. Ihan sama miten joku yliläski ja ruma miljonääri saa pelkkiä bikinimalleja eukokseen? Näissä tapauksissa se raha tekee ko. miehestä mielenkiintoisen, eikä välttämättä pelkkä raha vaan myöskin se että joku on rikastunut ja tehnyt/tekee jännittäviä asioita voi houkutella naikkosia.

Naisissa ihan sama, se että joku on riittävän paljon samalla aaltopituudella, kiinnostavalla tavalla erittäin älykäs, seikkailunhaluinen, jännittävä, tai omaa samat harrastukset kuin itse voi olla ihan tarpeeksi.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää miehet, joille naiset ovat vain pillunkantotelineitä.

e.typo

Minusta on todella tietämätöntä, kun aletaan ulkoistamaan tiettyjä universaaleja henkilöiden/ihmisten piirteitä pelkästään tietylle sukupuolelle. Samalla tavalla ne naiset katsovat miehiä pelkkinä ''hieromasauvoina'' kuin miehet naisia ''pillunkantotelineinä''. Yleinen käsitys on tietenkin se, että miehet ovat ainoastaan näitä esineellistäjiä koska miehet harvemmin peittelevät omia naisseikkailujaan, kun taas naiset pitävät suunsa supussa omista petipuuhistaan. Ja oman kokemukseni mukaan naiset tuppaavat valittamaan yleisestikin asioista enemmän kuin miehet ja tämä suorastaan korreloi sitä, että miehiä pidetään ''sikoina'', kun taas naiset ovat aina ''uhreja''.

Oma mielipiteeni asiasta on se, että niin kauan kuin ei aiheuta toiselle tarpeetonta mielipahaa, niin kukin saa tehdä ihan mitä vaan, oli kyseessä sitten mies tai nainen.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minusta on todella tietämätöntä, kun aletaan ulkoistamaan tiettyjä universaaleja henkilöiden/ihmisten piirteitä pelkästään tietylle sukupuolelle. Samalla tavalla ne naiset katsovat miehiä pelkkinä ''hieromasauvoina'' kuin miehet naisia ''pillunkantotelineinä''. Yleinen käsitys on tietenkin se, että miehet ovat ainoastaan näitä esineellistäjiä koska miehet harvemmin peittelevät omia naisseikkailujaan, kun taas naiset pitävät suunsa supussa omista petipuuhistaan. Ja oman kokemukseni mukaan naiset tuppaavat valittamaan yleisestikin asioista enemmän kuin miehet ja tämä suorastaan korreloi sitä, että miehiä pidetään ''sikoina'', kun taas naiset ovat aina ''uhreja''.

Oma mielipiteeni asiasta on se, että niin kauan kuin ei aiheuta toiselle tarpeetonta mielipahaa, niin kukin saa tehdä ihan mitä vaan, oli kyseessä sitten mies tai nainen.

Tottakai se on sama juttu myös toiseen suuntaan. Jotkut vain tuntuvat ajattelevan ja toimivan kuin vastakkainen sukupuoli olisi vain sitä nussimista varten. Ennemmin vedän käteen kuin runttaan jotain lorttoa ihan vaan panemisen ilosta. Minulle siihen liittyy paljon muutakin kuin että mälli lentää. Mutta kukin tavallaan ja miten hyväksi kokee. Ihan vain ihmettelin asiaa sen suuremmin ketään syyllistämättä.

Olisi varmaan pitänyt mennä ihmettely- ketjuun ihmettelemään.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennemmin vedän käteen kuin runttaan jotain lorttoa ihan vaan panemisen ilosta. Minulle siihen liittyy paljon muutakin kuin että mälli lentää.

Minun kokemukseni mukaan ne naiset joiden kanssa voisi harkita tekevänsä mitään vakavampaa ovat aika kiven alla, joten sillä välin, kun sellainen sattuu kohdalle niin minä käyn ainakin mieluummin pussini tyhjentämässä milloin minnekin kuin vemputan yksin kotona itseni hetkellisesti tyytyväiseksi. Ja eihän se seksin harrastaminen poissulje mahdollista vakavampaa kanssakäymistä, vaan päinvastoin (oman kokemukseni mukaan).

Mutta, kukin tosiaan tyylillään.
 
Ennemmin vedän käteen kuin runttaan jotain lorttoa ihan vaan panemisen ilosta. Minulle siihen liittyy paljon muutakin kuin että mälli lentää.

On kahdenlaisia ihmisiä: ihmisiä, joille seksi on pyhä, jopa uskonnollinen toimitus ja ihmisiä, joille se on suuri nautinto, luontainen, toisinaan pakonomainen tarve. Minä ainakin pyrin mielelläni levittämään siemennestettäni mahdollisimaan moneen vulvaan niin kauan kunnes sitoudun yhteen tällaiseen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Minun kokemukseni mukaan ne naiset joiden kanssa voisi harkita tekevänsä mitään vakavampaa ovat aika kiven alla, joten sillä välin, kun sellainen sattuu kohdalle niin minä käyn ainakin mieluummin pussini tyhjentämässä milloin minnekin kuin vemputan yksin kotona itseni hetkellisesti tyytyväiseksi. Ja eihän se seksin harrastaminen poissulje mahdollista vakavampaa kanssakäymistä, vaan päinvastoin (oman kokemukseni mukaan).

Mutta, kukin tosiaan tyylillään.

Samaa mieltä. Kyllähän sitä ihan mielellään sinkkuna jotain nättiä tyttöä panee, jos sellaiseen tulee tilaisuus ja molemmat sitä haluaa. Eipä siinä oikeastaan mitään menetä, korkeintaan muutaman minuutin elämästänsä. Muutenkin se on ainakin minulla tavannut mennä niin, että jossain vaiheessa sitä peittoa on tullut heiluteltua, jos on jotain tyttöä pari kertaa nähnyt, vaikkei hommasta sitten ole aina vakavampaa tullutkaan.

Mutta joo, toki jokainen tyylillään. Jokainen tekee niin kuin itsestä tuntuu hyvältä.


//
Mainittakoon tähän samaan viestiin, että naiset osaa kyllä välillä olla helvetin hankalia. Ainakin omalla tyttöystävällä tuntuu olevan sellainen tyyli, että väkisin pitää vängätä jostain aiheesta, jos en jotain halua tai juuri sillä hetkellä jaksa tehdä. Kyllä minä ainakin ymmärrän hyvin, jos häntä ei joku asia jaksa juuri hetkellä x kiinnostaa, niin luulisi, että hänkin sen tajuaisi. Ei tosin ole ainoa nainen, joka tuohon tyyliin käyttäytyy. Heh. Pikku vikojahan nämä, mutta välillä vähän puuduttaa.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Miksi esim. varattu tai selkeää vispilädiiliä toisen miehen kanssa harrastava nainen häikäilemättä esittää sinkkua odottaen tilanteen eskaloitumista miehensä kukkoiluun saakka? Siinä onkin sitten "mukava" selitellä väärinkäsitystä.

Tätä kirjoittelin jo toiseen ketjuun, mutta tämän ketjun asiaahan tämä. Tosiaan alleviivasin vielä tilannetta kyselemällä typeränkin selkeästi onko nainen sinkku. Kyllä kuulemma oli. Aivan vitun vittumainen olo tuli kun muutoin itselleni mukavasti käyttäytynyt kundi tulee sitten ilmaisemaan asiallisesti, että on aikasi poistua hyvällä säällä. Tämän tarinan mulkku oli se nainen, mutta paskat tässä lensi tuulettimeen kahden miehen välillä. Pyydän kundilta anteeksi ensitilassa nähdessäni hänet. Pitääkö tällaisesta oikeasti kokea näin kovaa syyllisyyttä?

Tämä tuli sen vuoksi pommina kun en aiemmin ole vastaavaan tilanteeseen törmännyt koskaan. Kaverit ovat jutelleet kyllä vastaavista tilanteista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tähän ryhdyt, niin kannattaa tehdä selväksi, että seksiä kummempaa ei teidän välillänne tule olemaan. Mitä sitä suotta toisen mieltä pahoittamaan, jolla saattaa olla vakaviakin seurauksia.
Mutta jos normaalisti näkee jotain tyttöä ja välillä vaikka paneskeleekin, ei se ole mikään oletus että siinä seurustelumielessä tapaillaan.

Täällä jatkoajassa näkee usein niitä kirjoituksia, jossa joku datanomi-opiskelija tms. on käynyt kivan tytön kanssa kahvilla ja leffassa ja vaikka missä ja sitten tää tyttö ei yhtäkkiä yllättäen superylläripylläri haluakaan seurustella kun jätkä ehdottaa jotain vakavampaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tätä kirjoittelin jo toiseen ketjuun, mutta tämän ketjun asiaahan tämä. Tosiaan alleviivasin vielä tilannetta kyselemällä typeränkin selkeästi onko nainen sinkku. Kyllä kuulemma oli. Aivan vitun vittumainen olo tuli kun muutoin itselleni mukavasti käyttäytynyt kundi tulee sitten ilmaisemaan asiallisesti, että on aikasi poistua hyvällä säällä. Tämän tarinan mulkku oli se nainen, mutta paskat tässä lensi tuulettimeen kahden miehen välillä. Pyydän kundilta anteeksi ensitilassa nähdessäni hänet. Pitääkö tällaisesta oikeasti kokea näin kovaa syyllisyyttä?

Vastatakseni itse itselleni, piti kokea hetimiten. Tovi sitten kävin tuossa vähän parempien ihmisten grillijengin luona josta bongasin ko. "jantterin". Vähän kyseli selkärankaa mennä puhumaan 20 ihmisen keskelle, mutta anteeksi kävin pyytämässä käytöstäni ja thats it. Toki kuittina asiaan sain kritiikkiä naiseen kohdistuvasta käytöksestä, mutta tässä kontekstissa en viitsinyt pikkumaisena tarttua miinaan. Asia oli kuulemma ookoo ja se riitti. Tässä kohtaa tussunaamaisuus oli mielestäni hyvä ratkaisu. Naiset ovat syyttömiä aina eikä heitä pidä syyllistämän..
 

ruuhka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täällä jatkoajassa näkee usein niitä kirjoituksia, jossa joku datanomi-opiskelija tms. on käynyt kivan tytön kanssa kahvilla ja leffassa ja vaikka missä ja sitten tää tyttö ei yhtäkkiä yllättäen superylläripylläri haluakaan seurustella kun jätkä ehdottaa jotain vakavampaa.

Jos löytyy tämänkin tason datanomi-sankareita verrokkeina, niin ei muutama tapaaminen saman tytön kanssa niin huono suoritus edes ole.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto sitä saa taas pään jumiin pienistäkin asioista naisten kanssa.

Naispuolisen kaverin kanssa vietetään paljon aikaa yhdessä. Nähdään sen pari kertaa viikossa ihan muuten vain ilman mitään syytä. Meidän välillä on aina ollut myös vähän syvempi lataus ja sen ovat molemmat monta kertaa myöntäneet. Silti mitään suurempaa kuin kaveruutta ei ikinä jostain syystä olla edes ajateltu. Peittoakaan ei ikinä olla heiluteltu eli hyviä kavereita vain oltiin. Neiti oli vielä vähän aikaa sitten parisuhteessa ja jossain kohti itselläni suorastaan napsahti ja alkoi kiinnostamaan myös vakavammin. Tilannetta vielä nopeutti neidin poikaystävän kiinnijääminen pettämisestä ja suht nopea ero.
Tein omat liikkeeni aivan liian nopeasti ja noin viikko heidän eron jälkeen kerroin neidille, että on isompiakin tunteita pelissä. Toki sanoin kyllä ennen puheenvuoron antamista, että tiedän asian tulevan liian nopeasti esille, mutta se vain oli pakko päästä sanomaan.
Neiti sanoi tilanteen tulevan liian äkkiä, mutta myönsi että hänellä on ja on aina ollut myös syvempiä ajatuksia minua kohtaan. Sanoi vielä että eiköhän meidän juttu ole sille tielle ajautumassa.
Ei tuo millään tavalla häntä ainakaan säikäyttänyt, kun oli itse pari päivää myöhemmin jo kyselemässä tapaamisia.
Perjantaina käytiin kaupoilla pyörimässä ja sovittiin että hän tällä kertaa hakee minut kyytiinsä. Tuli muulla kuin omalla autollaan ja kyselin sitten muuten vain, että mikäs auto se sellainen on. Kertoi oman autonsa olevan huollossa ja kyseessä olevan kaverin auto. Pari kertaa vielä myöhemmin yritin kysyä kenen auto se on, mutta vastaus oli aina vain "-no tää on yhen kaverin auto". Itse tiesin samantien, että kyseessä on mieshenkilö, koska asian kertominen oli niin "vaikeaa". En vain ymmärrä sitä miksi se oli niin vaikeaa, koska tiedän kyllä sen, että neiti on todella sosiaalinen ja hänellä on paljon naispuolisia kavereita ja sitten muutama hyvä miespuolinen kaveri, kuten minä.
Vastaava tilanne toistui myöhemmin, kun neiti sai tekstiviestin jonka jälkeen kertoi, että menee lauantaina Linnanmäelle. Jälleen kysyin normaalisti kenen kanssa ja vastaukset oli yhtä tyhjän kanssa luokkaa "parin kaverin". Jäi aika mystinen kuva tuosta päivästä, kun kyllä hän on vastaavissa tilanteissa kertonut aina henkilöiden nimet oli ne sitten miehiä tai naisia.

Tänään nähtiin taas ja ensimmäisenä käytiin viemässä väliaikainen auto hänen kaverilleen. Ennen ajoa neiti vielä korosti kuinka voitaisiin tehdä jotain kivaa kahdestaan. Vietiin auto ja mitä tapahtuu parin minuutin rupattelun jälkeen. Neiti ehdottaa että lähdetään kolmistaan terassille. Ajattelin että kai sitä voi oluet käydä juomassa ja sitten keksiä jotain kivaa tekemistä. Terassilla homma menikin siihen, että nämä kaksi juttelivat keskenään eilisestä Linnanmäen reissustaan ja siitä kuinka kivaa oli kierrellä baareissa. Toki heillä oli mukanaan ollut tämän neidin miespuolinen kaveri ja hänen tyttöystävänsä , mutta eipä tuo silti fiilistä nostanut. Idea Linnanmäelle ja baarireissuun oli keskustelun perusteella tullut tältä "markolta".
Noin puoli tuntia siinä terassilla oltiin ja keskustelu oli kokoajan pysynyt asioissa ja tilanteissa, joista itsellä ei mitään tietoa ollut, joten ei siinä paljon tullut puhuttua. Seuraavaksi neiti ehdotti, että mentäisiin kiertelemään kauppoja ja nimenomaan me kaikki kolme. "Marko" lähti sopivasti vessaan ja sanoin neidille, että josko tehtäisiin jotain kahdestaan niinkuin sovittiin.
Näin sitten lopulta tehtiin ja "Marko" lähti kotiinsa ja me neidin kanssa kauppoja pyörimään. Itselle jäi jotenkin lukko päälle tuosta kaikesta ja ei paljon juttu lentänyt. Päädyttiin syömään ja neiti vain jatkoi "Markosta" puhumista. "Marko pyrkii poliisiksi(Marko on 170cm 60kg), Markolla on samanlaiset kengät kuin allekirjoittaneella, Marko on mahtava tyyppi".
Syötiin siinä sitten ja lähdettiin omille teillemme.

Vähän myöhemmin neidiltä tuli viestiä ja kyseli miksi olin niin vaisu loppuajan. Päätin sitten avautua näistä asioista ja ei tuo siihen enää mitään ole vastannut.

Jotenkin jäi vain kaikesta niin outo vaikutelma. Miksi se oli mahdotonta kertoa, että lainasi "Markon" autoa tai että oli hänen ja parin muun kanssa menossa Linnanmäelle. Kun kuitenkin sitten hänen ehdotuksesta käytiin viemässä laina-auto takaisin "Markolle".

Ei auta ajatuksenjuoksua yhtään, kun meikäläiselläkin on taipumusta mustasukkaisuuteen. Tulee ylianalysoitua aina kaikki mahdolliset skenaariot mielessä.
Se on jännä juttu muutenkin, kun itse olen aina "cool" ja hiukan mystinen ihminen johon naiset ihastuu, mutta auta armias jos itsellä on vakavampia tunteita jotakin kohtaan, niin muutun aina lapaseksi kaikilla tavoin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jotenkin jäi vain kaikesta niin outo vaikutelma. Miksi se oli mahdotonta kertoa, että lainasi "Markon" autoa tai että oli hänen ja parin muun kanssa menossa Linnanmäelle. Kun kuitenkin sitten hänen ehdotuksesta käytiin viemässä laina-auto takaisin "Markolle".

Ei auta ajatuksenjuoksua yhtään, kun meikäläiselläkin on taipumusta mustasukkaisuuteen. Tulee ylianalysoitua aina kaikki mahdolliset skenaariot mielessä.
Se on jännä juttu muutenkin, kun itse olen aina "cool" ja hiukan mystinen ihminen johon naiset ihastuu, mutta auta armias jos itsellä on vakavampia tunteita jotakin kohtaan, niin muutun aina lapaseksi kaikilla tavoin.

Näin omiin hieman tuontyyppisiin kokemuksiini pohjautuen väittäisin, että vaistosi ovat luultavasti täysin oikeassa. Päivänselvältä tuo minusta vaikuttaa, eli "Marko" on nyt vetänyt pidemmän korren ja naisen käytös kielii siitä, että hän ei vain halunnut tai pystynyt sanomaan sinulle suoraan sitä, että "Marko" pyörii kuvioissa nyt ja jatkossakin. Luultavasti pääsee jo pukillekin, jos pitäisi villi veikkaus heittää.

Valitettavasti ovat mahdollisuudet aika kortilla, jos "Markoa" ensin salaillaan, sitten "Marko" onkin jo remmissä ja lopulta "Markosta" jaaritellaan ns. treffien aikana ummet ja lammet. Jos olisi naisella sydän pelissä, niin ei hän silloin mistään "Markoista" horisisi pätkääkään eikä yrittäisi epämääräisesti selitellä kenen luona ja kenen kanssa on. Luultavasti olet edelleen naiselle kaveri, ja kaverikortti on luvassa jatkossakin nyt kun nainen on asiaa harkinnut ja "Marko" on jostain kolosta esille putkahtanut.

Toivottavasti olisin väärässä, mutta en usko olevani. Itsekin olen ollut tilanteissa, joissa ei sillä hetkellä näe metsää puilta ja kuvittelee vaistojensa olevan väärässä, mutta jälkeenpäin olisi pitänyt niitä tajuta kuunnella paremmin ja vetää näpit pois tulesta ennen kuin kipu ehtii rekisteröityä. Etäämpää ja toisten ihmisten tilanteiden kohdalla nämä näkee yleensä selvemmin, omalla kohdalla harvemmin vaikka luulisi jo niistä oppineen. Mutta kuten sanottua, toivottavasti olen väärässä, "Marko" painuu (jonkun toisen) vittuun ja tästä tulee happy end.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toivottavasti olisin väärässä, mutta en usko olevani.

Et ole väärässä. Turvauduin itsekin kerran "kaveriin", kun en jostain syystä saanut sanottua, että tilanne on nyt vähän muuttunut. Tuo lienee kohtuullisen yleistä, jotenkin sitä kai kuvittelee itse pääsevänsä helpommalla tai jotain.

Ja se on tosiaan hämmästyttävää kuinka päivän selvää joku asia voi olla, mutta ei vain sillä hetkellä tajua, siitä on hyvin huonoja kokemuksia.
 

Kuoppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Itellä alkanu kans nyt mietityttään naiskuviot. Viime syksynä baarissa tapasin varsin hyvän olosen ja mukavan naikkosen. Nyt ollaan pari kuukautta oltu yhdessä, vähä vaikeuttaa vaan tollanen 80km väliero joka kasvaa kuhan naikkonen lähtee opiskelemaan syksyllä. Nää pari kuukautta on menny mukavasti ja päässy jo vähä tutustuun sukuunki puolin ja toisin.

Nyt viime aikoina on vaan naikkosen pienet tavat alkanu ärsyttään. Lähinnä se että pitäis koko ajan olla lähettelemäs tekstiviestejä ja jos en jaksa/muista joka ilta laittaa hyvän yön toivotuksia ni sitte siitä hienovarasesti vihjaillaan. Vkl en laittanu ku yhden tai kaks viestiä ni sitte sunnuntai ehtoona ku menin yökylään, oltiin kiukkusia ja pienimuotosta mykkäkoulua pidettiin.

Tos joku aikaa sitte oltiin yhdes kaverin synttärijuhlissa ja oli yks viime kesän säätö mukana. Vkl kuulin että oli yhdelle kaverille kertonu että oli ollu vähä haikeena ku ymmärsi että seurustelen ton nykysen kans ja olis halunnu että olis tilanteet ollu toisin. Vähä hämmästystä herättää että itte viime kesän lopulla anto kaverikortin.

Nyt vähä sekava olo että miten tästä jatkaa. Nykynen on ihan mukava mutta entinen kiinnostais siltä kantilta että itte olin kaverikorttiin asti ihan täysillä mukana ja oli melko vaikee pala silloin sulatella. Nykyinen taas on kans todella mukava tapaus, ainut vaan että tuntuu niin tyhmältä että pitäis koko ajan lähetellä viestejä yms, pelkkä soitto illalla kuulemma ei oo hyvä... Voivat olla vaan väsyneen miehen mietteitä tai tilapäistä pohdintaa mutta ajattelin tänne kuitenki vähä purkautua. Täytyy muutama viikko ainaki hautoo ettei tuu tehtyä mitään mitä jälkikäteen katuu.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Nyt vähä sekava olo että miten tästä jatkaa. Nykynen on ihan mukava mutta entinen kiinnostais siltä kantilta että itte olin kaverikorttiin asti ihan täysillä mukana ja oli melko vaikee pala silloin sulatella.

Jos olet entiseltä jo kertaalleen kaverikortin saanut, niin sinne nyt ainakaan missään tapauksessa kannata lähteä itseään nöyryyttämään toistamiseen. Nykyisen kanssa tuo on aika normaalihkoa nuoren naisen toimintaa, huomiota pitäisi olla koko ajan antamassa. Tässä asiassa en lähde neuvoa antamaan, oma perstuntumasi on aikalailla se mitä siinä kannattaa kuunnella. Siis sen suhteen, että luuletko jaksavasi antaa huomiota neidollesi riittävissä määrin vai nou, ja ajatteletko että se on sen arvoista.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Hmm, noin kuukausi on asuttu naisesta erillään nyt. Hommahan meni toukokuussa siis niin, että (ex-)avovaimoni lähes neljän vuoden suhteemme kunniaksi päätti, että yksi mies ei riitä ja innokkaiden kielareiden jälkeen paineli tämän löytämänsä turvenuijan luo yöksi. Itse olin jo poistunut ravintolasta nukkumaan tässä vaiheessa.

Seuraavana, ei aamuna, vaan huom iltapäivänä krapulakeijun palatessa kotiinsa tämä vielä kehtasi väittää, että "mitään ei tapahtunut" ja normaalit humalaan liittyvät ruikutukset päälle toki myös. Kun selitykset eivät menneet läpi, niin pahoillaan olo vaihtui muutamassa päivässä jäätävyyteen ja nonchalanttiin asenteeseen, kuinka "mä en ole vuoteen susta välittänyt kuin platonisesti, sori vaan" jne. Tuossa vaiheessa jo lähinnä teki mieli nauraa koko teatterille, jota se olikin, koska koko homma oli toteutettu baarissakin täysin julkisesti kaikkien yhteisten ystävien edessä.. jotenkin täysin mystinen salama kirkkaalta taivaalta edelleen, ikään kuin joku nolo yritys päästä nöyryyttämään mua, mutta osuikin omaan nilkkaan ja pahasti. Huoran maine on taattu pitkälle tulevaisuuteen.

Tällä hetkellä ollaan asumuserossa siten, että kumpikin on eri paikkakunnilla töiden takia ja yhteinen kämppä on vielä toistaiseksi olemassa. Välit on kuitenkin kaikesta huolimatta "ihan asialliset", koska käytännön asioiden kannalta on helpompaa niin. Kyllä aikuisten ihmisten pitää osata käyttäytyä.

Mikä on kaikkein ehkä yllättävintä, niin itse olen sittemmin selvinnyt lähes täysin ilman mitään tunnekuohuja koko tapahtumasta. Ihan alussa olin tietysti hetken kimmastunut, kuten kuka tahansa vastaavassa tilanteessa. En myöskään tunne tarvetta kostaa mitään kenellekään, koska sehän nyt on ihan mustalaisten hommaa. Paskoja juttuja tapahtuu, mutta mitäpä siitä ja ihmiset joihin ei voi luottaa joutaakin kadota elämästä. Ei kannata takertua sellaisiin ja katkeroitua, koska elämä on liian lyhyt sellaiseen.

Eniten oikeastaan vitutti koko kuviossa ne kaikki soittelijat ym. dogooderit, jotka luulivat mun olevan viittä vaille vetämässä itteäni jojoon yhden akan takia. Siis ihmiset, joilla ei ollut asiaan mitään kosketusta tai käsitystä, mutta jotka silti tiesivät kaiken helvetin hyvin. Vitut. "Ei tässä mitään" ei tuntunut riittävän näille kahden markan keittiöpsykologeille, jotka tiesivät paremmin, että miltä minusta pitäisi tuntua ja mitä minun pitäisi tehdä. Siinä yritti päästä useampikin pätijä leikkimään isoveljeä tai -siskoa ja saivat myös pettyä, kun "hyväntahtoinen" lässytys lähinnä saikin "potilaassa" turhautumista aikaan ja en viitsinyt edes vastailla enää. Varmaan loukkaantuivat, kun en ollutkaan juttutuulella, mutta ihan sama. Olisiko minun pitänyt kärsiä enemmän, voi jestas sentään..

Ehkä se menee kuten sanotaan, että miehen sydän voi murtua vain kerran. Itsellä kävi näin jo varmaan viisi vuotta sitten ennen tätä viimeisintä farssia, eli nyt olin lähinnä hetken pettynyt ja vittuuntunut fiiliskin kesti vain tovin. Naisiin ei kukaan kuole, mutta itsesäälissä rypemällä ja leikkimällä nuorta Wertheriä voi kuka tahansa päätyä syvälle kaivon pohjalle kyllä. Itse päätin toisin ja on tuntunut ihan hyvältä elää itselleen vaihteeksi. Vapauttavinta on se fiilis, että eihän tässä naista edes tarvitse ja treffeille ei ainakaan ole kiire kenenkään kanssa. Vituttaa vaan jo etukäteen se hetki, kun joku kaveri alkaa sönkätä mun "tarpeesta" saada uusi nainen, jonka jälkeen alkaa jonkinlainen parittaminen. No, pääsenpähän edes antamaan pakkeja pitkästä aikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Vähän myöhemmin neidiltä tuli viestiä ja kyseli miksi olin niin vaisu loppuajan. Päätin sitten avautua näistä asioista ja ei tuo siihen enää mitään ole vastannut.

Osanottoni vaan ma mään, nämä on niitä tilanteita missä itse olen aina manannut maailman naiset alimpaan helvettiin ja siinä samalla päättänyt vihata kaikkia naisia loppuelämäni, päättänyt käyttää rahat ja energiani mieluummin vaikka postimerkkeilyyn tai sienikokoelman keräämiseen. Nenänkaivuu toimii myös, extreme-urheilulajit, ja sitten erilaiset "jos tappaisin itseni nyt, räjäyttäisin ensin ton, ja ton, ja ton ja ton..." mietteet. Eli lyhyesti, vituttaa kuin pientä oravaa.

Tässä on kaikki klassikon ainekset, mitkä itse olen ainakin kokenut ja jokainen kerta on kyllä ihan liikaa;

1. Vietät aikaa naisen kanssa, tapaatte aika useinkin ja yhdessä on mukavaa

2. Teillä synkkaa mielestäsi tosi hyvin, nainenkin sanoo että tuntee olonsa mukavaksi sinun kanssa

3. Alat miettiä että ehkä tästä meidän jutusta tulee jotain syvempää, kyllähän voisin kuvitella että joku päivä vaikka hänen kanssaan ehkä ihan perheenkin perustaa.

4. Puhut varovasti aiheesta naiselle

5. Nainen on samaa mieltä että kyllä meillä on tosi syvällinen jo tämä suhde

6. Pyydät naista taas ulos jonnekin / hän pyytää sinua, ajattelet että nyt tää tästä lähtee

7. Kolmas pyörä. Vittumaisin tilanne ehkä miehen elämässä. Eli täysin selkäsi takana nainen pyytää mukaan jonkun kolmannen tyypin, tai sitten puhuu koko reissun ajan siitä kolmannesta tyypistä. Kerran itselle kävi niin että se kolmas tyyppi soitti minulle ja kysyi että "mikä tää juttu on kun tämä eukko pyysi mua teidän mukaan"?

8. Joko ennen 3. pyörä -reissua tai heti sen jälkeen, tajuat että ei vittu.

9. Mökötät.

10. Nainen kysyy että "miksi olet niin vaisu / susta ei ole kuulunut mitään"? Tässä taas naista ei kiinnosta pätkääkään vointisi, vaan hän haluaa varmistaa että olet ymmärtänyt viestin, ja haluaa ehkä jopa "puhua" siitä.

11. Nainen kertoo että olet liian arvokas kaverina, ja jos tästä tulisi jotain syvempää niin olisi hirveää menettää tämä ystävyys sitten jos homma ei toimikaan. Eli kaverikortti. Mahdollisimman vittumaisesti toimitettuna. Mielestäni nainen joka tarvitsee kolmannen pyörän vihjatakseen kaverikortista, on täysi kusipää ja pitäisi upottaa lähimpään avantoon.

12. "Ystävyys" päättyy, sillä sinua vituttaa etkä halua enää nähdä ko. tätiä.

13. Jatkossa aina nähdessänne vallitsee semmoinen pieni vaivautuneisuus, aika entinen ei koskaan palaa. Näennäistä hymistelyä.


Vielä kerran pahoitteluni, en ihmettele että maailmassa on niin paljon miehiä jotka vihaavat naisia.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Osanottoni vaan ma mään, nämä on niitä tilanteita missä itse olen aina manannut maailman naiset alimpaan helvettiin ja siinä samalla päättänyt vihata kaikkia naisia loppuelämäni, päättänyt käyttää rahat ja energiani mieluummin vaikka postimerkkeilyyn tai sienikokoelman keräämiseen. Nenänkaivuu toimii myös, extreme-urheilulajit, ja sitten erilaiset "jos tappaisin itseni nyt, räjäyttäisin ensin ton, ja ton, ja ton ja ton..." mietteet. Eli lyhyesti, vituttaa kuin pientä oravaa.

.
.
.

Vielä kerran pahoitteluni, en ihmettele että maailmassa on niin paljon miehiä jotka vihaavat naisia.

Tämä oli hyvä kirjoitus ja noin se itselläkin kerran-pari nuorempana meni. Nämä tilanteet, jos mitkä, opettavat sen ettei elämässä kannata liikoja toivoa. Pudotus takaisin asfaltille on usein rujo, kuin hyvän baari-illan päättyminen sammumiseen paska lahkeessa. Mutta siitäkin huolimatta me miehet ollaan kai niin tyhmiä, että ajoittain pudotaan samoihin sudenkuoppiin niin juoman kuin naistenkin suhteen. Ehkä tämä on sitä kuuluisaa "elämän suolaa" kaikki tyynni?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mutta siitäkin huolimatta me miehet ollaan kai niin tyhmiä, että ajoittain pudotaan samoihin sudenkuoppiin niin juoman kuin naistenkin suhteen. Ehkä tämä on sitä kuuluisaa "elämän suolaa" kaikki tyynni?

Elämän suolaa tämä tosiaan on, ja elämän suola, kuten mikä tahansa muukin suola, nostaa helvetisti verenpainetta. Silloin sydän särkyy konkreettisesti. Ei naisista selviä ilman betasalpaajia.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Kovasti täälläkin levitellään mielellään nesteitä sinne sun tänne, itsekehujen ja selkäänsätaputtelun ohella. Taitaa löytyä sellainenkin ihmisryhmä, jota koko hikinen, turha puolen tunnin toimitus, johon liittyy aktia edeltävää valheellista sössötystä, kehuja, nuoleskelua (monessakin merkityksessä), drinkkien tarjoamista ja paskan puhumista, jottä saisi upottaa kuokan suohon, väsyttää jo oikein kovasti. Läpilaiskana äijänä oma tuotanto hoitaa homman. Sitten aamulla hävettää tai pitää muuten päästä eroon ko. tapauksesta, jotta voi taas illalla muikeana pölöttää seuraavan tapauksen petiin. Jne., jne.,....Laiskana ja nihilistisenä poikamiehenä kyseiset rituaaliset, eläimelliset soidinmenot eivät juurikaan kiinnosta, herättävät lähinnä väsynyttä hymähtelyä ja myötähäpeää. Onko se pimpin tarve niin valtava, että vajotaan cro-magnon -tasolle, vai joku pätemisen halu, joka ajaa moiseen? Vai olenko minä sairas ja vajaa impo? En vaan taida ymmärtää. Ehkä minulta uupuu testosteronia?
 
Onko se pimpin tarve niin valtava, että vajotaan cro-magnon -tasolle, vai joku pätemisen halu, joka ajaa moiseen? Vai olenko minä sairas ja vajaa impo? En vaan taida ymmärtää. Ehkä minulta uupuu testosteronia?

En väitä olleeni biologian tunneilla hereillä, mutta joskus olen kuullut puhuttavan ihmisen luontaisesta lisääntymisvietistä ja miehen(?) saalistusvietistä. Kenties olet siis kaukaisempi gorillan sukulainen kuin esimerkiksi minä. Moderni mies!
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
En väitä olleeni biologian tunneilla hereillä, mutta joskus olen kuullut puhuttavan ihmisen luontaisesta lisääntymisvietistä ja miehen(?) saalistusvietistä. Kenties olet siis kaukaisempi gorillan sukulainen kuin esimerkiksi minä. Moderni mies!

No sitähän se on, nyt tajusin itsekin. Minulta puuttuu luontainen tarve metsästää, olla alfa-uros ja paritella aina kun mahdollista. Eläimiähän tässä kuitenkin ollaan, loppujen lopuksi. Kuinka laiskaksi ja välinpitämättömäksi sitä voikaan tulla..Ei tämä taida normaalia olla. Mutta kun ei jaksais nähdä vaivaa....
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Laiskana ja nihilistisenä poikamiehenä kyseiset rituaaliset, eläimelliset soidinmenot eivät juurikaan kiinnosta, herättävät lähinnä väsynyttä hymähtelyä ja myötähäpeää. Onko se pimpin tarve niin valtava, että vajotaan cro-magnon -tasolle, vai joku pätemisen halu, joka ajaa moiseen? Vai olenko minä sairas ja vajaa impo? En vaan taida ymmärtää. Ehkä minulta uupuu testosteronia?

Sama vika ollut vähän aina, eli "sairaita" riittää. En varmaan koskaan ole iskemällä iskenyt ketään ja vähät suhteet ovat yleensä alkaneet naisten aloitteesta, kuten ihan yhtä vähäiset randompanemisetkin silloin joskus. Ihmisiä on enemmän ja vähemmän seksuaalisia ja ainakin itse koen elämän tämän puolen vain yhtenä suoritteena muiden joukossa. Kivaa on sen pari sekuntia koko rituaalin huipentuessa, winning! Tätä taustaa vasten ajatellen on vähintäänkin ulkopuolisen tuntuista välillä elää länsimaisessa "sivistyksessä", jonka kantavia voimia on seksin ja salarakkaiden tarjoaminen joka käänteessä. Ei sinänsä ihme, että monelle tyypille tuntuu olevan hirmuisen tärkeää todistella olevansa suuri alfauros suurella työkalulla varustettuna, kun siihen kasvaa koko elämänsä. Jos tämän harhan merkitystä sitten alkaa kyseenalaistamaan siitä kevyesti vittuillen, niin väsyneen mielikuvituksellinen homottelu vähemmän yllättäen alkaa saman tien. Sama reaktio tulee myös siitä, jos ei "vaikutu" jonkun töyhtötukkalacosten viimeisimmästä kaadosta.

Mun mielestä baariin tai terassille näin kesäisin pitäisi mennä vain pitämään hauskaa ja dokaamaan hyvän maun rajoissa ilman sitä, että taustalla olisi jokin "tarve" alkaa pokailemaan naisia. Tämän sillinmakuisen sivujuonteen vuoksi koko homma menee yleensä vain pettymyksen puolelle. Vituttaa jo sekin, kun muutaman kaljan jälkeen aletaan omaan pöytään houkuttelemaan toisten toimesta rumia haaskoja, joista se rumin yleensä alkaa vielä kokeilemaan kaikkia pöydän äijiä yksi toisensa jälkeen. Viimeistään siinä vaiheessa, kun jonkun vinohampaisen ja seeprakuviotoppiin pukeutuneen laivavalaan huomio osuu omalle kohdalle voikin sitten kiittää seurasta ja painua helvettiin.

Ehkä pitäisikin alkaa rehdisti runkkariksi, koska se jos mikä olisi aika kapinallista. Siinähän voisi olla kenen kanssa vaan, milloin vaan ja miten vaan. Tauditkaan eivät leviä ja mikä tärkeintä, kukaan ei koskaan pety. Paitsi tietysti se laivavalas.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös