Naisasiat

• 7 587 235
  • 26 609

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naiset kehuvat tätäkin miestä komeaksi, fiksuksi, tekevät aloitteita, haluavat tämän miehen seuraa, jne. Mutta samaa ei tapahdu minun kohdallani, vaan päinvastoin. Ei kehuta komeaksi, fiksuksi, eivät tee aloitteita, eivät halua seuraani, jne. Jokuhan tuossa on.

Joitain ajatuksia tästä lausahduksesta..

Komeuteen löytyy yksinkertainen selitys; et ole komea. En minäkään ole. Eikä kovin moni muukaan tällä palstalla ole. Komeushan on erityinen seikka juuri siksi, että sitä löytyy vain harvoilta, ns. erityispiirre ihmisessä. Suurin osa meistä kuitenkin on täysin tavallisia, uskon että myös sinä. Se, että toiset ovat moittineet ulkonäköäsi on luultavasti seurausta siitä, että he purkavat sitä kautta omaa epävarmuuttaan. Tällöin nämä moitteet harvoin perustuvat edes mihinkään tosiseikkoihin, vaan on keksimällä keksitty jokin asia, mihin se oma epävarmuus puretaan. Unohda moinen paska. Ja sen erityisen komeuden puutteella ei tosiaan ole väliä, sillä kuten on todettu jo moneen kertaan, komeus ei ole mahdottoman suuri kriteeri kovinkaan monelle naiselle. Vaikutuksen voi tehdä paljon helpommin muilla keinoilla. Komeita miehiä ei kuitenkaan riitä kuin pienelle osalle naisista. :)

Entäs sitten fiksuus? Se on (kuulema) monille yhtä lailla fiksuille naisille tärkeä seikka miehessä.. ja kukapa sitä tyhmän kumppanin haluaisi. Olen monesti kuullut sanottavan, että älykkyys/fiksuus jne tekevät naiseen vaikutuksen ja parissa aiemmassa parisuhteessani minulle on sanottu, että ko. naiset pitivät minussa nimenomaan fiksuudesta ja siitä että pään sisällä puhaltaa muutakin kuin tuuli. Tosin nyt sinkkuaikoina on ollut helppo todeta, että tuosta fiksuudestakaan ei hirveästi ole iloa tuntemattomien suhteen, sillä eihän ne sitä tiedä että olet fiksu. Nykyisista naispuolisista tuttavistani ei riittävän kiinnostavaa seuraa löydy muussa kuin kaverimielessä ja uusia naisia eteen ilmestyy melko harvoin, osittain siitä syystä, että kaveripiiri on melko sisäsiittoinen ja baareissa tms. oma kantti ei kestä tehdä aloitteita. Teepä siinä vaikutus sitten fiksuudella. :) Ja eipä minuakaan kukaan ole tullut fiksuksi kehumaan tuntematta.

Mitä taas tulee tuohon, että toisia miehiä naiset lähestyvät ja tekevät näitä kohtaan aloitteita. Niin vain tapahtuu, opi elämään sen kanssa, itsekin yritän. Omassa kaveripiirissä on myös muutama tällainen tapaus. Istutaan samassa porukassa, näennäisesti ollaan ainakin yhtä samantyyppistä jengiä koko sakki, mutta silti naiskontaktit osuvat lähes poikkeuksetta niille samoille parille kaverille. Monesti tätäkin ollaan mietitty, että mitkä ominaisuudet ko. tyypeissä herättävät kiinnostuksen naisissa. Mitään kokonaisvaltaista selitystä tähän ei ole kukaan vielä keksinyt, mutta yhteisiä piirteitä taustalta löytyy kylläkin. Itseluottamus, positiivisuus, hyväntuulisuus, rentous, huolettomuus.. tietynlainen karisma. Kaikki sellaisia seikkoja, jotka näkyvät ja välittyvät ihmisestä melko kauas ulospäin. Olemus, asenne, hymy, kävelytyyli, asento.. kaikesta välittyy em. positiiviset seikat. Ihmisen alitajunta huomaa kyllä vastaanottavansa tämänkaltaisia signaaleja, ja osittain tämä johtaa siihen, että juuri näitä tyyppejä lähestytään.

Em. ominaisuudet (listaa voisi jatkaa varmasti pitkäänkin, mutta jo nuo toimivat esimerkkinä paremmin kuin hyvin) ovat muutenkin sellaisia, joihin kannattaa kiinnittää huomiota. Ne ovat mielestäni osaltaan niitä tekijöitä, jotka antavat hyvät edellytykset siihen, että muut ihmiset hakeutuvat tällaisen ihmisen seuraan. Kukapa sitä negatiivisen ja epävarman ihmisen seuraa erityisemmin rakastaisi. Viesteistäsi välittyy voimakkaasti epävarmuus omaan itseesi, joka ehkä johtaa yliyrittämiseen erilaisissa asioissa (mm. naisten suhteen). Vaikea myöskään sanoa, että ottaisit juuri nyt elämää kovin rennosti ja olisit stressaamatta. :) Tunnistan itsessäni em. negatiivisia piirteitä myös liian usein, ja olen koittanut kääntää niitä silloin ympäri. Mielestäni tämä olisi erittäin tärkeää myös sinulle, ja siinä piilee myös syy siihen, miksi moni ehdottaa sinulle sitä, että keskittyisit nyt ennen kaikkea omaan itseesi, ja omaan yleiseen hyvinvointiinsi ennen kuin mietit turhaan niitä lieveilmiöitä.

Käytä se aika, jonka keskität nyt naisjuttujen murehtimiseen siihen, että pyrit näkemään itsesi vähän positiivisemmassa valossa. Älä vertaa itseäsi liikaa muihin, sillä aina löytyy joku jolla on joku juttu vähän paremmin tai jotain materiaa/ominaisuutta jne. vähän enemmän. Kyllä se homma lähtee siitä liikkeelle, että arvostat enemmän sitä puolta mitä on jo olemassa kuin sitä, mitä haluat lisää. Tällöin edellytykset niitten halujen ja toiveidenkin toteuttamiselle ovat huomattavasti korkeammalla.

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Mitä vittua? Onks mulla täällä kakkosnicki, josta en edes tiedä? Sen verran samanlaista settiä, suurin osa tosta vois olla mun kirjoittamaa.

Mutta joo, kuulemma persoonallinen ja erikoinen huumori toimii. Mun duunipersoona on aika erilainen kuin vapaalla, tulee heitettyä paljon läppää ja huudeltua mitä sattuu, vapaalla yleensä sitten vähän hiljaisempi, riippuen vähän seurastakin tietysti.

Hehe. Tähän vahva sama. Duunissa tulee heitettyä vaikka minkälaista läppää, ja tulee kiusattua mimmejä ja hulluteltua. Helpoin tapa jaksaa duunissa, ja samalla piristää vissiin niitä mimmejäkin :) Tuntuu kantavan hedelmää sitten duunin ulkopuolellakin, vaikka tosiaan vapaalla tulee oltua hieman rauhallisempi.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Aivan, eli juuri tuota yritinkin selittää. En ole komea, joten myöskään naiset eivät pidä minua komeana. Myöskin fiksuuteen liittyy se sama yksinkertainen selitys: En ole fiksu, ts. sellainen, jota ihmiset pitävät fiksuna, naisetkaan. Jos ihmiset peittävät sen oman epävarmuudes siihen että sanovat rumaksi, niin sama juttu tuon fiksuuden kanssa. Ihmiset vain ovat huomanneet, että siellä päässä humisee vain se kuuluisa tuuli. Niin eipä kovin paljoa voi millään naismarkkinoilla odottaa.

Ja vaikka se komeus ei mahdottoman suuri kriteeri ole naisille, niin kyllähän naiset sille kuitenkin aika suuren arvon antavat. Mieluummin komea kuin ruma. Jos on fiksu ja naista kunnioittava, niin kyllähän tuo komeus vain antaa sitä lisäpotkua siihen hommaan. Ja onpahan jotain siinä ulkoisessakin olemuksessa mitä ihailla kuin pelkästään sitä sisintä. Näin olen monilta naisilta kuullut.

Ja oikeasti fiksuilla ja kauneilla naisilla on varaa myöskin valita. Tuskin haluavat rumaa tai edes keskinkertaista tyhjäpäätä, kun varmasti ottajia löytyy niissä oikeasti komeissa ja fiksuissa tyypeissäkin.

Varmasti itsessä on niitä positiivisiakin juttuja, mutta kuinka paljon ne loppupeleissä sitten merkitsevät tuolla naismarkkinoilla? Olen kova seuraamaan urheilua ja NHL:ää, mutta kuka nainen on koskaan tuota pitänyt minään laatuvaatimuksena? Pikemminkin huonona puolena pidetty tuota. Itse olen ainakin saanut naisihmisiltä runsaasti paskaa palautetta tuosta urheilun seuraamisesta. Eli enpä usko, että minkään NHL:n seuraaminen pitää suhdetta kasassa. Sen sijaan ulkonäkö ja tyhjäpäisyys pelkästään karkottavat naisia pois.

Toisilla riittää vientiä ja toisilla ei. Olemus, ryhti, positiivisuus sun muut ovat totta kai hyviä piirteitä ihmisessä, mutta pelkästään ne harvoin muuttavat tulosta mihinkään suuntaan. Kun katsoo niitä miehiä, jotka oikeasti naisia saavat. Toki positiivisuus, ryhti, olemus, yms. ovat kohdallaan, mutta niin on myös todella moni muukin asia. Jos muutamalta miesten hylkäämältä naiselta saa jotain kehuja, niin pieleen on mennyt sekin ja pahasti. Ainakin omissa silmissä. Kun sitten taas tietyt miehet saavat niitä ihan laatunaisiakin. Tasan ei mene onnen lahjat, tiedän.

Monestihan sellaiset itseni kaltaiset naiset saattavat ottaa kontaktia meikäläisen kaltaisiin miehiin, kun paremmat miehet vievät parhaimmat naiset. Eivät he kamppaile samoista miehistä oikeasti kauneimpien ja fiksuimpien naisten kanssa. Sitten heidän täytyy vain ottaa se mitä jää jäljelle. Karu fakta, mutta pätee myös miehiin. Ongelma on vain siinä, että mieluummin sitten olen täysin sinkkuna vaikka loppuelämäni kuin olen jonkun vastaavanlaisen naisen kanssa. Kovat on vaatimukset, mutta eipä sillä itselleni mitään väliä ole. Tiedostan realismin, ja jos en saa niitä naisia kuin haluan, niin sitten olen ilman.

Ankeaahan tulee ehkä sitten olemaan, mutta kuten sanottu, tasan ei käy onnen lahjat. Olen varautunut jo siihen, etten ehkä koskaan saa perustettua naissuhdetta enkä oikeastaan mitään muutakaan positiivista kontaktia. Vaatimuksistani en luovu vaikka mikä olisi. Se olisi vain häviäjäksi myöntymistä ainakin omissa silmissäni. Ja sitä en suostu toteamaan.

Ja omiin silmiin laatunaisiakin saattaa olla esim. kesäfestareilla 70 % naisista. Perusnainenkin saattaa olla tietyllä tavalla laatunainen. Yleensä miesten antama huomio on tietynlainen mittari. Jos ihan komeita ja ja fiksuja miehiä pyörii ympärillä, niin ainakin tietylaisesta laatunaisesta voidaan puhua. Mutta sekin vaikuttaa omalla kohdallani, että kun naisia ei ole eikä kuulu, niin äkkiä tuo huomataan. Kukaan ei ole kiinnostunut, niin siinäpän tuo pyörii ympyrää. Naiset katsovat myös statusta aika paljon. Jos on kiinnostusta myös muilla naisilla, niin tietää, ettei ihan tyhjäpää ole.

Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
oikeasti fiksuilla ja kauneilla naisilla on varaa myöskin valita. Tuskin haluavat rumaa tai edes keskinkertaista tyhjäpäätä, kun varmasti ottajia löytyy niissä oikeasti komeissa ja fiksuissa tyypeissäkin..

Herätyys... ei rakkautta voi valita, se menee päinvastoin.

Vaatimuksistani en luovu vaikka mikä olisi. Se olisi vain häviäjäksi myöntymistä ainakin omissa silmissäni. Ja sitä en suostu toteamaan.

Mitä ihmettä herra täällä sitten itkeskelee? Tie on valittu, vaikka keinoista ei ole tietoakaan, näillä spekseillä mitään myöntymistä ei todellakaan tarvitse suorittaa, ei omiin tai toistenkaan silmiin, tuloksen näkee kaikki.

Kannattaisi oikeasti panostaa kuitenkin siihen, että itsellesi selviää, mitä vaatimuksesi oikeastaan sisällään pitää ja miten ne suhteutuvat todellisuuteen.

On tavallaan ihmeellistä, että joku siivoaakin vain sillä perusteella, että joku fiksumpi niin tekisi, eikä siksi, että kämppä on sitä vailla! Tässä kohtaa ammattiapu ei kuulosta ollenkaan huonolta vaihtoehdolta. Itse neuvoisin, että anna kämppäsi hiljalleen muuttua kaatopaikaksi, kyllä se halu siivota fiksumpien toimia miettimättä sieltä jossain vaiheessa tulee. Kun se tulee, pane merkille, missä kaaoksessa kämppäsi sillä hetkellä on, saat ihan visuaalisen mittarin siitä, kuinka sekaisin maailma kuontalosi alla todellisuudessa onkaan.

Noita laatunaisia ja kaiken kaatajia kun niin kovin pohdit, muista että kanssakäyminen ja niiden motiivit on paljon monitasoisempia juttuja kun esittämäsi kaavamaisuudet hyvännäköisyydestä tai fiksuudesta, vierestä katselemalla näät ainoastaan sen pinnan, se klovnin kyynel jää näkemättä. Et tunnu käsittävän, että se naista/miestä kuin takkia vaihtava on ihan yhtä eksyksissä sinun kanssasi, sitä yhteyttä ja merkitystä toisesta etsiessään. Valtavan yksinäinen voi olla myös toisen kanssa. Huomioi myös, että libidonsa ohjaamat nuoret kollit eivät todellakaan pörrää haaveidensa ladyn perässä, vaan misukan jolta saa varmimmin seksiä tarpeeseensa, tunne - ja arvosisältöä sillä ei todellakaan ole. Tämän johdosta suosittelenkin sinulle naisen kosketuksen putteeseen maksullista naista. Ne on kokeneita, osaa hommansa ammattimaisesti, eikä sun tartte epätoivoisesti keksiskellä mitään vippaskonsteja kontaktiin pääsemiseksi. Sitten kun paineet on helpottanu, voit alkaa häiriöttömämmin kartoittelemaan itseäsi, tilannettasi ja todellisia päämääriäsi.

scholl

Jäsen
Mikä on se ikä, jossa mies ja nainen ovat yhtä kauniita? Naisethan lähtevät nuorena kauniimmasta, mutta rupsahtavat ja miehet kaunistuvat koko ajan. Missä iässä siis mies ajaa ohi? Itse olen huomannut, että olen ikäisiäni naisia kauniimpi, mutten tiedä, missä vaiheessa ohitin heidät.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tarkoitin siis sitä, että kun tietyillä miehillä niitä naisia riittää, niin onhan siinä sitä valinnanvaraa. Mitä useampi nainen on kiinnostunut, niin on myös enemmän vaihtoehtoja. Toiset sitten vain joutuvat valitsemaan niistä jäljellejäävistä. Jos vain yksi nainen on kiinnostunut jostain miehestä, niin aika heikkoa on. Silloin sitä on vain sitten otettava se, mikä on. Toisilla taas kun niitä kiinnostuneita naisia riittää laidasta laitaan, niin mikäs siinä on ollessa.

Ymmärrän erittäin hyvin sen, että se jolla niitä naisia riittää vaikka kuinka paljon, on myös todennäköisesti yhtä eksyksissä. Mutta itse vai tarkoitan sitä, että vaikka olen samassa tilanteessa, niin itsellä on juuri nimenomaan päinvastoin. Toisella niitä naisia on ja toisella ei. Sitä tässä yritän tarkoittaa. Eli kumpikin on eksyksissä, mutta tilanne on sillä tavalla eri, että toinen saa ne naiset ja toinen ei.

Toinen on ihan yhtä eksyksissä, mutta silti naiset haluavat tämän miehen seuraa. Minun ei. Toinen on naisten mielestä komea, toinen ei. Toinen on naisten mielestä fiksu, toinen ei. Molemmat ovat eksyksissä, mutta ero on vain se, että toinen on naisten mieleen ja toinen ei.

Ja juuri tuota haluan. Jos kerran olen eksyksissä tämän asian kanssa, niin sitten myös niitä naisiakin saisi olla ihan kunnolla, kuten tällä toisella esimerkillä. Mitään maksullista seksiä en todellakaan halua ottaa, säälittävää touhua jos ei ilmaiseksi saa. Joku naisten suosiossa oleva mies ei välttämättä ikinä ole tarvinnut turvautua maksullisiin naisiin, kun ilmaiseksikin on saanut. Niin alas en todellakaan halua vajota millään muotoa.

Voihan olla, että myöhemmin sitten mahdollisessa parisuhteessa tulee pitkiäkin vaikeita aikoja seksin suhteen, mutta sitten voi vain miettiä että mistä johtuu. Olisiko kannattanut alusta alkaen hoitaa asiat siten, ettei tässä tilanteessa olisi?

Ja nimenomaan tuosta siivoamisesta on tullut jo aikaa sitten sellainen oma juttu. Että siivoaa koska kämppä sitä vaatii. Moni asia vain tarvitsee omalla kohdalla sellaisen herätyksen muiden ihmisten toimesta, että jotain tapahtuu. Monesta asiasta kasvaa ihan ajan myötä sellainen oma juttu ja omaan harkintaan perustuva homma.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikös tuo nyt ole kuitenkin ihan riittävä tilanne? Suurimmalle osalle kun yksi nainen kuitenkin riittää, ainakin kerrallaan.

Ei ainakaan itselle. En nyt tarkoita mitään montaa suhdetta kerrallaan, mutta kuitenkin. Ja tuossakin on se, että on erittäin epätodennäköistä, että tuon naisen löytää. Kaikkien maailman jopa miljardien naisten joukosta etsiminen on aika työlästä. Melkein mahdotontakin on että oman ihmiselämän aikana tuon löytää jostain maailman kolkasta.

Ja sitten jos tuonkaan kanssa ei mitään hirveän pitkää suhdetta synny, niin sitten onkin yksin. Kun ei ole ketään muuta kuin se yksi.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei ainakaan itselle. En nyt tarkoita mitään montaa suhdetta kerrallaan, mutta kuitenkin. Ja tuossakin on se, että on erittäin epätodennäköistä, että tuon naisen löytää. Kaikkien maailman jopa miljardien naisten joukosta etsiminen on aika työlästä. Melkein mahdotontakin on että oman ihmiselämän aikana tuon löytää jostain maailman kolkasta.

Ja sitten jos tuonkaan kanssa ei mitään hirveän pitkää suhdetta synny, niin sitten onkin yksin. Kun ei ole ketään muuta kuin se yksi.

Hae nyt ihan oikeasti ammattiapua! Ei naisasioiden vuoksi, vaan ihan muuten.
Ethän sä tunnu ymmärtävän yhdenkään ihmisen neuvoa tällä palstalla ja täällä tämä keskustelu ei johda yhtään mihinkään.

Ihan käsittämätön ajatus tuokin, että jo valmiiksi ajattelet, että mikäli löydät jonkun niin ei sen kanssa pitkää suhdetta synny.
Ei suhteessa voi olla mitään varahenkilöitä, vaan juuri se yksi ainoa.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tarkoitin vain sitä, että jos juuri se yksi kiinnostunut naisihminen on vaikka sellainen, että en itse haluaisi perustaa suhdetta hänen kanssaan, niin on aika huono homma. Niin tuo, että yksi ihminen on kiinnostunut meikäläisestä, niin tuskin on muutenkaan mikään riittävä tilanne. Ja voi hyvinkin olla mahdollista, etten koskaan edes tapaa häntä missään.

Ja itse vain haluan olla suosittu naisten keskuudessa. Yksi kiinnostunut nainen ei oikein vakuuta millään lailla.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tarkoitin siis sitä, että kun tietyillä miehillä niitä naisia riittää, niin onhan siinä sitä valinnanvaraa. Mitä useampi nainen on kiinnostunut, niin on myös enemmän vaihtoehtoja. Toiset sitten vain joutuvat valitsemaan niistä jäljellejäävistä. Jos vain yksi nainen on kiinnostunut jostain miehestä, niin aika heikkoa on. Silloin sitä on vain sitten otettava se, mikä on. Toisilla taas kun niitä kiinnostuneita naisia riittää laidasta laitaan, niin mikäs siinä on ollessa.

Ymmärrän erittäin hyvin sen, että se jolla niitä naisia riittää vaikka kuinka paljon, on myös todennäköisesti yhtä eksyksissä. Mutta itse vai tarkoitan sitä, että vaikka olen samassa tilanteessa, niin itsellä on juuri nimenomaan päinvastoin. Toisella niitä naisia on ja toisella ei. Sitä tässä yritän tarkoittaa. Eli kumpikin on eksyksissä, mutta tilanne on sillä tavalla eri, että toinen saa ne naiset ja toinen ei.

Toinen on ihan yhtä eksyksissä, mutta silti naiset haluavat tämän miehen seuraa. Minun ei. Toinen on naisten mielestä komea, toinen ei. Toinen on naisten mielestä fiksu, toinen ei. Molemmat ovat eksyksissä, mutta ero on vain se, että toinen on naisten mieleen ja toinen ei.

Ja juuri tuota haluan. Jos kerran olen eksyksissä tämän asian kanssa, niin sitten myös niitä naisiakin saisi olla ihan kunnolla, kuten tällä toisella esimerkillä. Mitään maksullista seksiä en todellakaan halua ottaa, säälittävää touhua jos ei ilmaiseksi saa. Joku naisten suosiossa oleva mies ei välttämättä ikinä ole tarvinnut turvautua maksullisiin naisiin, kun ilmaiseksikin on saanut. Niin alas en todellakaan halua vajota millään muotoa.

Voihan olla, että myöhemmin sitten mahdollisessa parisuhteessa tulee pitkiäkin vaikeita aikoja seksin suhteen, mutta sitten voi vain miettiä että mistä johtuu. Olisiko kannattanut alusta alkaen hoitaa asiat siten, ettei tässä tilanteessa olisi?

Silmille pomppaa pari asiaa. Sun naiset näissä skenarioissa on ainoastaan objekteja. Näin se ei mee. Naisten syyt haluta/olla haluamatta on ihan yhtä kulttuurisidonnaisia kuin miestenkin ja ihan yhtä hukassa ne on nekin, useammalla kun se paras vaihtoehto lymyää niiden ideaalien ulkopuolella ja omien päähänpinttymien ja kuvitelmien kehän rikkominen on yhtä vaikeaa niilläkin. Sosiaalinen paine toteuttaa sitä kaavaa ja valita se suosituin näyttääkseen, todistaakseen eli hyväksyntää kalastaen on loppupelissä sama rako, kuin missä itsekin kieriskelet: todistamassa itsellesi/muille. Ihmissuhteissa ei kuitenkaan mitata kuka hyppää pisimmälle.

Olet kovin typerä ja lyhytnäköinen halveksiessasi rakkauden ammattilaisia, se että onanoit erinäisten baareista tarttuvien läheisriippuvuudesta tai yksinäisyydestä kärsivien kanssa, jotka on aivan yhtä pihalla kuin sinä itsekin, ei ylevöitä sinua arvostelemaan toista paremmaksi kuin toista, kummassakin tapauksessa kanssakäymisellä on hinta, joka on joku muu kuin rakkaus. Minä suosittelin tilaasi ammattilaista, koska näen, että tilanteessasi olevalle ihmiselle ammattilainen pystyy antamaan varmasti enemmän, kuin toinen samassa asemassa oleva sokea hiiri, ei sokea voi ohjata sokeaa.

Ja nimenomaan tuosta siivoamisesta on tullut jo aikaa sitten sellainen oma juttu. Että siivoaa koska kämppä sitä vaatii. Moni asia vain tarvitsee omalla kohdalla sellaisen herätyksen muiden ihmisten toimesta, että jotain tapahtuu. Monesta asiasta kasvaa ihan ajan myötä sellainen oma juttu ja omaan harkintaan perustuva homma.

Minä asian esille ottamisella tarkoitin oikeastaan sitä, että tällä tavoin lopulta näet silmiesi edessä sen kaaoksen, mikä päässäsi on, siivoat siis vasta, kun fiksumpia miettimättä tuntuu, että se on tehtävä. Hyvä puoli tässä on myös se, että jos oma pää estää ammattiavun hankkimisen, jossain vaiheessa ympäristösi päättää puolestasi, että nyt on tarvis hoitoa ja jää turha painiskelu itsen kanssa tämän asian tiimoilta pois viemästä energiaa tien etsimiseltä ympyräsi ulkopuolelle, siihen emansipoitumiseen ja itsen löytämiseen.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Naisten huomio sitten hivelöi kolhittua miehuutta/itsetuntoa?

Ja itse vain haluan olla suosittu naisten keskuudessa. Yksi kiinnostunut nainen ei oikein vakuuta millään lailla.

Ai, että ihan oman "haaremin/fanijoukon" haluaisit? Määrä siis korvaa laadun. Erittäin realisteinen toive muuten.
Se halveksimasi yksi voi muuten olla se oikea...

Jotenkin vaan näitä juttuja lukiessa alkaa tulla siihen päätelmään, että sinä vedätät meitä muita.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp

Nyt tulee kyllä mieleen jaska jokunen selittämässä epulle, kuinka se unelmoi olevansa pesismatsissa ja hirveä lyönti lentää katsomoon, juuri jaskan kohdalle. Siinä missä muut kyyristyy peloissaan, jokunen nousee ylös ja ottaa kopin. Yleisön hurratessa kotijoukkueen valmentaja huutaa, että tuon pojan haluan joukkueeseeni! Lopuksi jaska kysyy epulta, voiko kellään muulla pojalla olla niin höpsöä unelmaa, johon eppu vastaa, että vain noin kuudella miljoonalla muulla pikkupojalla.

Tämä laittaakin sitten ajattelemaan. Joko trollaat, tai kärsit elmosyndroomasta. Kummassakin tapauksessa ammattiapu on paikallaan, jopa välttämätöntä.

Edittiä vielä sen verran, että eikös herran ongelma juurikin ollu se, että mistään ei naarasta tartu, joten kilpailukykyisin vaihtoehto on juurikin huorat. Niitä riittää ja voi ostaa vaikka sata, jos perse kestää ja ulkoisestikin saa maksaja laittaa vaatimukset. Bonuksena vielä, että koskaan ei tartte kuunnella valitusta huonosta hoitelusta ja mitä hövelimmin maksat sitä mieskuntoisempi sinusta niiden silmissä tulee. Luultavimmin ne ammatissaan törmänneet useinkin samanlaisissa ongelmissa räytyvien kanssa, joten osaavat terapointipuolenkin ihan eri tasolla, kuin jotkut baarimirkut, jotka ei erota kohtaajaansa sen prinssisuodattimen läpi lainkaan.

Mietippä vielä tuota maksullista vaihtoehtoa: turhaan ylpistellen olet ilman ja kannattaako se mieluummin.

Viimeksi muokattu:

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin no, itse vain olen saanut täydellisen tarpeekseni omasta tilanteestani. Ehkä olen aina yrittänyt tavoitella sitä kuuta taivaalta. Tässäkin tapauksessa tiedän, että moni haaveilee naisten suosiosta, mutta harva sitä saa. Tasan ei käy onnen lahjat.

Ehkä sen takia sitä suosiota haluaa, kun ei koskaan mitään kontakteja ole saanut naisilta. Sitten sitä haluaa sinne toiseen ääripäähän.

En nyt mitään haaremia halua perustaa, mutta tarkoitan vain, että haluan olla kuin ne miehet joilla niitä naisia riittää. Ja esim. tällä armeijakaverilla riittää myös niitä laatunaisia. Suuri määrä laatunaisia, jotka moni mies haluaisi ja joista moni mies unelmoi. Toiset eivät välttämättä ikinä pääse yhdenkään tuollaisen naikkosen kanssa väleihin, tällä itseä nuoremmalla miehellä niitä riittää (ja on riittänyt) vaikka kuinka paljon. Eli määrä ei korvaa laatua, vaan suuri määrä ykkösluokkaa.

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä sen takia sitä suosiota haluaa, kun ei koskaan mitään kontakteja ole saanut naisilta. Sitten sitä haluaa sinne toiseen ääripäähän.

En nyt mitään haaremia halua perustaa, mutta tarkoitan vain, että haluan olla kuin ne miehet joilla niitä naisia riittää. Eli määrä ei korvaa laatua, vaan suuri määrä ykkösluokkaa.

Jos tähän asti on ollut se kundi, jolla ei naisia ole pahemmin ollut kierrossa, niin onko seuraava askel sitten oikeasti se, että pitää olla kaikki valioyksilöt tarjottimella? Ei kai sentään..

Mäkin haluan olla sellainen mies, joka pääsee naisten kermasta valitsemaan ne kirkkaimmat helmet. Lisäksi haluan vitusti rahaa ja Ferrarin (punainen, muita ei lasketa). Lisäksi jos olisi vielä vaikka kaikkien ihailema rock-muusikko, joka ei kuitenkaan kärsi julkisuuden kirouksista.. ja helvetin iso muna tietysti. Mitäpä muuta. Nyt hyvä mies palaa tähän maailmaan. Nuo ovat niitä marginaaliluokan juttuja, ja jos elämäänsä on pettynyt kun ei niitä saavuta, niin aika synkkää säätä lupailee kyllä jatkoa ajatellen.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Et sinä nimimerkki HIFK tulisi luultavasti ollenkaan juttuun niiden "suosittujen" "ihanien" ja "täydellisten" naisten kanssa. Ja kun et tulisi juttuun, niin et saisi heiltä sen enempää.

Yrittäminen pilaa kaiken. Minä en ole mennyt baariin kertaakaan siten, että iskenpä sieltä nyt naisen. En edes 18 täytettyäni, koska olin siinä kohtaa seurustellut jo rapiat 3 vuotta ja suhde jatkui, niin eipä sitä.

Jos nyt sitten baarissa menen (sinkkuna) juttelemaan jollekin sopivan oloiselle naiselle, niin en minä sitä ole menossa iskemään vaan ottamaan selvää (en schollin, tai muidenkaan, kyselykaavakkeiden kanssa), että mitä hän on. Se kun voi vaikka fanittaa Popedaa, mistäpä sitä varmasti voi tietää, vaikka toki joistain voi sen nähdä päältäkin.

Toni Nieminen hyppeli pitkälle vuona 1992 ja menestystä tuli, vaikka hyppäsi "väärin". Pitipähän oman linjansa ja hyvin meni. Sen jälkeen rupesi yrittämään ja siinä se loppu-ura sitten menikin pääasiassa sijoilla ynnä muut. Paitsi kun hyppäsi ensimmäisen hyppynsä lentomäestä, niin 203 metriä meni ja hän oli ensimmäinen vähintään kahdensadan metrin hyppääjä. Ei ottanut paineita, sen kuin hyppäsi ja hups.

Veljeni kehui kuinka hänen naisensa (jotain 22 v.) on niin upean kaunis. Näin eilen ensi kertaa tuon naisen. Kai se oli sitten niitä HIFK:n "unelmanaisia" mutta minä en olisi koskaan mennyt hänenlaiselleen naiselle juttelemaan. Aivan liian tyyliltään amis... tai jotain. Mutta sopii veljelleni ja hyvä niin. Jos minulla olisi huono itsetunto, niin pitäisi kai olla vastaava eikä toisenlainen, joka on ei niin "unelmanainen" ja "superkaunis".

Hukassa oleva suuruudenhullu sinä olet, arvoisa nimimerkki HIFK. Jos et ammattiapua hae, niin joku "itsetuntemuskirja" olisi paikallaan. Siitä ainakin voisi aloittaa.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin no, itse vain olen saanut täydellisen tarpeekseni omasta tilanteestani.
Joo, veikkaan ettet ole ainoa.

Samaa paskaa jauhat itsestäsi jatkuvasti ja sellaisella intensiteetillä vailla mitään toivoa paremmasta, että voin vakuuttaa että tuolla saat itsellesi loppuelämäsi ajaksi uskoteltua olevasi täysi paska, ja että ylös ei ole nousemista enää.

En näe että tuolla ajatusmaailmalla olisi edes mitään mieltä aloittaa parisuhdetta, jos nyt noin surkea ja muita kaikessa huonompi paskajätkä onnistuisi naisen suhteeseen saamaan jollain onnenkantamoisella..

Viikon päästä sinua alkaisi kuitenkin vituttamaan, kun taas jollain komealla huippujätkällä nainen vaihtuu kauniimpaan ja sinulla on vaan se peruskalkkuna kainalossa. Sekös sitten ottaa koville ja kaikki keskittymisesi menee sen oman naisesi ja suhteesi sijaan niihin muihin miehiin ja naisiin, ja kaikkeen oman suhteesi ja tilanteesi kannalta täysin epäolennaisen tuuban märehtimiseen.

Ymmärrän itsensä vertaamisen muihin tiettyy pisteeseen asti, kaikki sitä tekevät ja vaikkei varsinaisesti vertailisikaan itseään muihin niin tulee sitä muiden toimintaa ja ominaisuuksia väkisin katseltua ellei täysin kuplassa elä. Duunissa, futiskentällä, salilla ja kadulla tai baarissa huomioi väkisinkin muiden toimia, mutta aivan turha niistä on juontaa omaan elämäänsä turhia murheita.

Sinä viet tuon aivan sairaalloisiin mittoihin, mikäli elät kuten kirjoitat. Kirjoitit joskus, että salillakin olet täysi nobody ja luuseri ja aina kuitenkin joku nostaa jo alkulämmöiksi samoilla painoilla kun itse teet kunnon treeniä. Just.. Tosi järkevä ajatusmalli taas ja vaikea uskoa että tuollaisellakin viitsii joku itseään kiduttaa ja ajettua entistä enemmän maanrakoon. Voin kertoa, että aika loputon vuori on tuonkin kanssa kiivettävänä, ja aika kovassa kunnossa saat olla ennen kuin tulee tilanne ettet enää jostain salilta enää itseäsi vahvempaa löydä. Ei kai niiden muiden treenimäärät ja -tottumukset liity sinuun mitenkään, totta vitussa joku hirmumääriä treenaava lihaskimppu tulee nostamaan isompia rautoja kuin valtaosa niistä muista tyypeistä siellä salilla, mutta eihän se liity sinun treeniisi mitenkään tai varsinkaan tee sinusta paskaa ihmistä vaan meinaa ainoastaan sitä että toinen on treenannut enemmän.

Ja jos ei futiksessa se sisäsyrjäsyöttö löydä koskaan kaverin lapikkaaseen, niin vittuako sitäkään itkemään kun ei siinä ole muusta kyse kuin treenin määrästä ja sen puutteesta. Ei sillä ole mitään tekemistä sillä oletko surkea jätkä vaan kyse on siitä että taidot ei vaan vielä riitä ja treeniä lisää jos haluaa että alkaa pallo totella jalkoja.

Nyt kannattaisi jollain tavalla saada lopetettua se liiallisuuksiin menevä, suorastaan itseluottamuksen turmeleva vertaaminen muihin. Aina on jossain se komeampi, vahvempi, taitavampi, fiksumpi, hauskempi, rikkaampi tai mitä vaan sitten onkaan liikkeellä kun alkaa oikein katselemaan. Mutta oikeasti, mitä helvetin väliä? Kaikkihan me oltaisi aivan nujerrettuja jos aina lannistuu kun toinen on jossain ns. edellä tai "parempi". Keskity olemaan sellainen kuin haluat olla ja tee ne sinusta tärkeiltä tuntuvat asiat ja yksityiskohdat oikein, älä hae väkisin suuntaa sieltä mitä muut ovat tai mitä uskot että esim. naiset haluavat sinun olevan.

Ja toinen vinkki tosiaan on se minkä jo alussa sanoin, ettet mielestäni todellakaan ole ajatusmaailmasi kanssa valmis suhteeseen kenenkään ns. täysipäisen aikuisen naisen kanssa tällä hetkellä. Noin sairaalloisen epävarmana ihmisenä katselisit suhteesi aikana koko ajan ja tauotta muita naisia, ja etsisit sieltä sitä samaa hyväksyntää mitä nyt epätoivoisesti etsit että saisit edes joltakin. Varmaan myös katselisit kaikkien niiden komeiden miesten naisia tauotta, ja haluaisit just ne itsellesi kun ei se oma riitä kun se on huonompaa kun muilla.

Yritä nyt jotain saada aikaan muuta kuin tätä samaa oman surkeutesi itkemistä täällä, alkaa oikeasti hermot mennä kun sitä lukee. Itsesi sääliminen ja siinä säälissä rypeminen ei tilannetta paranna paskan vertaa, vajoat vain entistä syvemmälle vellomaan siinä omassa kuvitellussa huonoudessasi.

Faijallani oli aina tapana sanoa jos nuorena kloppina kotona jotain pahaa itsestäni jauhoin ja itseäni haukuin, että "lopeta nyt, alat kohta uskoa tuota itsekin." Pätee mielestäni tähän hyvin, niin perusteellisesti olet itsesi saanut uskomaan tuota että kaikessa joku on aina parempi ja sinulla ei sitten mikään suju eikä ikinä tule sujumaankaan.

Karun kuuloista tämä on näin sanoa ja saattaa tuntua että helpommin sanottu kuin tehty, mutta sinustahan se muutos lähtee jos ja kun sellaista kerran haluat. Olet senkin tehnyt varsin selväksi, että ammattiauttajalle et "alennu" lähtemään, eli oikeasti, tylysti sanottuna vittuako täällä itket asiaa päivästä toiseen kun ainoa joka tuossa tilanteessa voi asiaa muuttaa mihinkään suuntaan olet juuri sinä itse.

Ei ne naiset, eikä ne komeat muut miehet. Sinä itse, siitä se lähtee ja varmaan tarttis tehdä jotain.. Ja jos ei mitään kummempaa ole tehtävissä ja peli on sen osalta menetetty, alkaa kova tie kohti itsesi hyväksymistä sellaisena kuin olet.

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Kokemuksieni pohjalta voin sanoa sinulle, HIFK, että ensinnäkin ei kannata masentua. Baarissa naisten iskeminen ei ole ainoa kanava löytää naisia, vaikka toki yksi niistä. Niitä voi löytää ihan mistä vaan, vaikka dösapysäkiltä. Ja baarissa pakkeja tulee ihan kaikille. Siis ihan jokaiselle. Se, että niitä tulee on ihan normaalia.

Tuo on ihan kohtuutonta puhetta. Ei mulle oo tullut ainakaan kertaakaan, tosin en ole yrittänytkään kuin kerran. Käsi murtui kyllä sinä yönä, joten katsoin ko. harrastuksen turhaksi. Vakioveikkauksessa on sama juttu. Pelasin kerran vuonna 1992 64 rivin järjestelmän, voitin 220mk ja vetäydyin pelimarkkinoilta. Baaripokailu on aika hölmöä, kun vastapelureiden taustoja ei pysty tarkistamaan. Turha yrittää, jos ei tiedä kenen kanssa on tekemisissä. Juuri se asetelma tekee siitä sellaisen, että sitä suuremmalla syyllä pakkeja ei pidä hyväksyä. Siis oikeasti jos oletetaan, että nainen baarissa on tod.näköisesti jo alunperin huonompi niin miten sellaisella olisi muka varaa sanoa jotkut pakit.

Jos joku sanoisi mulle pakit niin vaatisin asiaan korjausta. Jos se olisi analyysin perusteella joku huippu niin ehdottaisin parempaa diiliä tai sitten vaatisin, että nainen pyytäisi anteeksi. Hölmöä tyytyä johonkin pakkeihin ilman mitään syytä.

scholl

Jäsen
Muokkaan näitä järjestyksiä nyt, koska Iker kirjoitti jotain fiksua. Eli:
Faijallani oli aina tapana sanoa jos nuorena kloppina kotona jotain pahaa itsestäni jauhoin ja itseäni haukuin, että "lopeta nyt, alat kohta uskoa tuota itsekin."

Jokaisella ihmisillä on hetkiä, jolloin menee paremmin ja hetkiä, jolloin menee huonommin, mutta tuo on totta, että jos jää rypemään niin siihen voi alkaa uskoa itsekin.

Ja juuri tuota haluan. Jos kerran olen eksyksissä tämän asian kanssa, niin sitten myös niitä naisiakin saisi olla ihan kunnolla, kuten tällä toisella esimerkillä. Mitään maksullista seksiä en todellakaan halua ottaa, säälittävää touhua jos ei ilmaiseksi saa.

Miten niin? Monet kovimmista machomiehistä esim. Välimeren maissa käyvät koko ajan huorissa. Siellä isät vievät poikansa jo nuorina huoriin. Asiassa on monia puolia kuten mahdolliset ihmiskauppaongelmat ja muut, eivätkä ne Välimeren miehet välttämättä hyviä roolimalleja ole, mutta fakta on se, että niillä on usein itsetunto kondiksessa ja toisaalta moni näennäisesti maksutonkin nainen huoraa vaatimalla, että pitäisi muka maksaa drinkkejä tai jotain treffejä. Toiset vain huoraavat rehellisesti ja toiset kusettavat. Jos sulla ei muuten itseluottamus riitä niin huoriin vain. Väitän, että itseluottamuksesi voi nousta siinä. Mitä säälittävää siinä on muka sen enempää kuin jollekin Vantaan lähiölortolle siiderin tarjoaminen baarissa, mistä tässä on monta sivua ollut puhe?

Palataas Ikeriin takaisin:
Ymmärrän itsensä vertaamisen muihin tiettyy pisteeseen asti, kaikki sitä tekevät ja vaikkei varsinaisesti vertailisikaan itseään muihin niin tulee sitä muiden toimintaa ja ominaisuuksia väkisin katseltua ellei täysin kuplassa elä. Duunissa, futiskentällä, salilla ja kadulla tai baarissa huomioi väkisinkin muiden toimia, mutta aivan turha niistä on juontaa omaan elämäänsä turhia murheita.

Tuossa mennään helposti siihen suomalaiskansalliseen kateuteen. Itse olen erittäin huono kiinnittämään huomiota muihin ihmisiin. Tai osaan kiinnittää, jos näen jotain merkittävää, mutta valitettavasti näen harvoin. Pääasiassa se johtuu siitä, ettei sellaista ole tai sitten en ole vain niin tarkkaavainen. Sen sijaan kirjallisuudesta, esim. elämänkertoja lukemalla voi ottaa inspiraation ja motivaation lähteitä omaan elämäänsä, mutta ei sitä silti itseään tarvitse verrata.

Voin kertoa, että aika loputon vuori on tuonkin kanssa kiivettävänä, ja aika kovassa kunnossa saat olla ennen kuin tulee tilanne ettet enää jostain salilta enää itseäsi vahvempaa löydä.

Miten toi salihomma liittyy mihinkään? Ne, jotka nostavat salilla paljon, ovat portsareita tai kuuluvat muuten palvelusväkeen. Kuka haluaa tuntea itsensä paskasakkiin kuuluvaksi? Haluaako joku mies naisen bodyguardiksi?

Karun kuuloista tämä on näin sanoa ja saattaa tuntua että helpommin sanottu kuin tehty, mutta sinustahan se muutos lähtee jos ja kun sellaista kerran haluat. Olet senkin tehnyt varsin selväksi, että ammattiauttajalle et "alennu" lähtemään, eli oikeasti, tylysti sanottuna vittuako täällä itket asiaa päivästä toiseen kun ainoa joka tuossa tilanteessa voi asiaa muuttaa mihinkään suuntaan olet juuri sinä itse.

Niin. En tiedä kuka niitä joululahjoja ostaa, mutta HIFKin olisi pitänyt saada joululahjaksi lahjakortti huoriin. Siis ihan oikeasti! Se on vain fakta.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin no ongelma siis on se, että naista ei mistään itselle löydy niin ehkä nuo maksulliset on sitten se ratkaisu. Okei, tiedän tilanteen, mutta vielä säälittävämpää on se, että käyttää vielä tuota ratkaisua. Siis ratkaisu varmasti tuokin, mutta mitään itseään alentavampaa ja säälittävämpää ratkaisua en vain löydä. Siinä vaiheessa aletaan olla jo sitten niin säälittävässä tilanteessa, että jo oman itseni takia en sellaista todellakaan käytä. Kyllä se vain on niin, että jos ei ilmaiseksi saa, niin sitten on jo jotain pahasti vialla, eikä sitä ongelmaa missään maksullisissa korjata. Ihan yhtä luuseri sitä on siinäkin vaiheessa, jos maksullisia kokeilee. Siinä menee jo miehinen itsetunto, arvostus, jne. Kaikki. Ja vielä omissa silmissä.

Ja itse vain olen sitä mieltä, että seksikin, on se sitten kenen kanssa vain, niin se ansaitaan. Jos mies/nainen on toisen silmissä sellainen, että seksi maistuu, niin silloin se on mitä "oikeinta". Mutta maksullisiin, okei kertoo ehkä omastakin tilanteesta, mutta jos on niin säälittävässä tilanteessa, niin siinähän on. Ei ansaitse edes maksullista seksiä siinä vaiheessa.

Totta on, että niiden valioyksilöiden kanssa en mitään aikaan saisikaan, mutta siinä voikin sitten miettiä vain mikä on vikana. Itseä voi vain katsoa peiliin ja todeta, että itsessä se vika vain on. Ulkonäkö, omat jutut, olemus, fiksuus, kaikki, kaikki itsestä kiinni. Kaikkea ei voi itse valita, mutta itsessä se vika on.

Yrittäminen pilaa kaiken, mutta yrittämättäkin on ihan yhtä huono tulos. Ei ne naiset itsestään tämän tason miehen luokse tule. Koska en ole kuten se inttikaveri. Laatunaiset jopa tekevät aloitteita tälle miehelle, kuten sanoin. Naiset eivät koskaan kotoa tule hakemaan. Olen monta kertaa kokeillut usean vuoden ajan tuota yrittämättä olemista, mutta tulos on pelkkä nolla. Eli yrittää tai ei yritä, jos naiset eivät ole kiinnostuneita niin eivät ole. Itse siitä joutuu vain kärsimään, eikä sitä naisten syyksi kannata pistää, enhän minäkään ketä tahansa kelpuuta. Vaatimukset on minullakin, vaikka tässä tilanteessa ei pitäisikään mitään vaatimuksia olla. Pitäisi vain ottaa se mitä jää jäljelle. Karua, mutta eipä jaksa tuollaistakaan.

Tilannetta voin muuttaa, mutta eipä se enää miksikään sellaiseksi mieheksi muuta, jolla niitä naisia riittää. Ulkonäköä, fiksuutta, yms. haukuttu ihan tarpeeksi, joten terapia saa vain yksinkertaisesti olla.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten toi salihomma liittyy mihinkään? Ne, jotka nostavat salilla paljon, ovat portsareita tai kuuluvat muuten palvelusväkeen. Kuka haluaa tuntea itsensä paskasakkiin kuuluvaksi? Haluaako joku mies naisen bodyguardiksi?
Liittyy olennaisesti viestiini sen takia, että nimim. HIFK:n kirjoituksesta joskus viikko-pari sitten pisti silmään kohta, jossa kaiken muun itsensä haukkumisensa lisäksi lyttäsi oman tekemisensä mm. sen vuoksi, kun omien sanojensa mukaan tosiaan "aina on salillakin joku joka nostaa isommilla painoilla", eli HIFK on siis sielläkin salillakin sen takia mielestään ns. failure-tasoa.

Siihen siis viittasin, että jos urheilunkin saralla, oli kyse sitten salilla käymisestä tai vaikka lenkkeilystä tai mistä vaan, näkee asiat noin että kaikki nopeammat tai vahvemmat aiheuttavat paska jätkä -fiiliksen ja itsetunnon nujertumisen, niin eihän siitä mitään tule. Jos joku on paremmassa kondiksessa kuten aina takuulla joku on, ei se tee kenestäkään paskaa ihmistä vaan korkeintaan asian eteen on tehtävä duunia ja hankittava sitä kondista jotta pääsee eteenpäin ja parempaan fiilikseen itsensä suhteen. Mutta siltikin löytyy aina joku joka on kovempi, eli tuolla mallilla jossa loputtomasti ja sairaalla tavalla verrataan itseään aina muihin, loppuelämä menee sen asian murehtimiseen.

Pointti siis se, että tuo ajatusmalli on aivan perseestä ja sillä tavalla ihminen on aina pettynyt itseensä, jos kriteerit ovat tuon kaltaiset ja näkee itsensä suhteettoman huonona muihin verrattuna vaikka mikä olisi.

Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä enemmän mä noita HIFK:n kirjoituksia luen, sitä enemmän tulee fiilis, että tyyppi on trolli... Ei varmaan pitäisi enempää edes kirjoitella, koska kaikki olennainen on kyllä sanottu täällä moneenkin kertaan.

Ei sun ongelmasi ole naiset, vaan sinä itse. Tai lähinnä ajattelutapasi ja asenteesi. Kirjoitustesi perusteella olet todella pihalla siitä, miten maailma ja ihmissuhteet toimivat.

Hanki ammattiapua, meidän muiden eväät alkaa olla syöty...

scholl

Jäsen
Siihen siis viittasin, että jos urheilunkin saralla, oli kyse sitten salilla käymisestä tai vaikka lenkkeilystä tai mistä vaan, näkee asiat noin että kaikki nopeammat tai vahvemmat aiheuttavat paska jätkä -fiiliksen ja itsetunnon nujertumisen, niin eihän siitä mitään tule. Jos joku on paremmassa kondiksessa kuten aina takuulla joku on, ei se tee kenestäkään paskaa ihmistä vaan korkeintaan asian eteen on tehtävä duunia ja hankittava sitä kondista jotta pääsee eteenpäin ja parempaan fiilikseen itsensä suhteen. Mutta siltikin löytyy aina joku joka on kovempi, eli tuolla mallilla jossa loputtomasti ja sairaalla tavalla verrataan itseään aina muihin, loppuelämä menee sen asian murehtimiseen.

Niin totta. Hänenhän kannattaisi kokeilla jotain lajia niin huomaa, että se helpompaa kuin luulee. Hänestä välittyy nyt sellainen kaikenlainen rohkaisun puute. Lenkkeily esim. niin joka ei ole sitä kokeillut niin tuntee, että ei millään pysty juoksemaan jotain tiettyä nopeutta pitkää matkaa, mutta kun sitä harrastaa vähän aikaa niin huomaa, että se olikin helpompaa kuin luuli.

Se pätee itseasiassa kaikkeen elämässä. Jos johonkin paneutuu niin se sujuu jotenkin itsestään huomaamatta ja sitten jopa pettyy, kun se olikin helpompaa kuin oli aiemmin kuvitellut.

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei HIFK:n sinne huoriin kannata lähteä, koska kuten moneen kertaan on jo todettu, ei naisen puute ole ongelman keskiössä. Eikä muutenkaan ketä tahansa kannata ottaa, aina nyt jonkun rajatilapersoonan saa jos välttämättä haluaa. Eikä HIFK minusta trollilta vaikuta, mutta fiksumpi ihminen ottaisi HIFK:n tilanteessa yhteyttä psykiatriin.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
---
haluan olla kuin ne miehet joilla niitä naisia riittää.
---

Eli onko siis niin, että et välttämättä halua edes niitä naisia, kunhan saisi olla muuten, niin kuin ne komeammat lurjukset?

Jotenkin tuntuu, että olet joko trolli tai sitten muuten vaan kohtalaisen pihalla. Nimittäin asia on niin, että pilluun on toki nasta tuikata ja itsetuntoakin toki hivelee, jos useampi nainen haluaa tuota omaa meisseliä maistaa.

Mutta mutta. Kun elämässä enimmäkseen on kuitenkin kyse aika paljon muista asioista kun härkänä naimisesta, niin mielestäni paukut kyllä kannattaa satsata siihen kaikkeen muuhun. Naisia tapaa sekä hyvissä duunipaikoissa että monenlaisissa riennoissa. Osa niistä naisista on jumalaisia kaunottaria, osa kohtalaisen ok ja osa sitten taas aika tavallisia tai jopa melko rumia. Kaikilta em. ryhmiltä saattaa saada sekä huomiota että piirakkaa, mutta jos oma elämä perustuu pelkästään siihen, niin vaikka kuinka lohkeaisi, niin ei se ketään kovin tyytyväiseksi tee, jos kaikki muu elämästä puuttuu.

Jos haluat olla niin kuin ne, joilla naisia riittää, niin sitten varmaan kannattaa hoitaa muut asiat kunnolla himaan, niin kyllä sieltä ainakin se yksi ennen pitkää löytyy. Jos taas se yksi ei riitä, niin sitten varmaan kannattaa kokeilla maksullisia. Monet muutkin kuulemma tekevät niin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy