Hyvää tilastoa, kiitokset!
Vielä kiinnostaa miten rankkareille menneet pelit on lopulta päättyny ja kuinka monta peliä ylipäätään on ratkaistu rankkareilla. VL-kilpailujen historia on tosin sen verran lyhyt et sen ehkä tossa lähipäivinä voi yrittää itsekin selvitellä. Kyllä noita paikallisia olis voinut mielellään vielä jatkossakin katella, mut nyt kun ne on historiaa, niin sentään tilastoista voi fiilistellä menneitä.
Mulle on sinänsä ihan se ja sama kumpi on runkosarjan kaikkien aikojen kingi ja se nyt ei tosiaan ollut edes noiden tilastojen kysymisen syy millään muotoa. Nyt se on IFK ja siltä osin mutinat pois. Jos se olis ollut Jokerit niin siltikin päällimmäisenä mieleen jää hieno yhteinen historia johon on kuulunut tasaiset pelit, hyvät hetket, voitot, huonot hetket ylilyönteineen ja tappioineen. Tasaista on ollut ja mielellään tota olis katsonut jatkossakin. Lätkän puolella nää paikalliset on nimenomaan ne eniten tunteita aiheuttaneet tapahtumat olleet mulle 90-luvun vaihteesta asti, eikä tohon samaan ole mitkään mm95 blaablaat päässy, vaikka hienoja tapahtumia nekin oli. Aika pitkälti vain Jokereitten mestaruudet on ollu hienompia ja enemmän tunteita herättäneitä asioita.
Kyllä mä samalla ihan rehellisesti myös ensi kautta ja KHL-pelejä odotan. Yhden loppu on useimmiten jonkun toisen hienon asian alku ja saa nähä mitä se tuo tullessaan. Ei se tietenkään korvaa paikallisia IFK:ta vastaan, mutta ei tarviikkaan. Kaikki asiat ei vaan ole korjattavissa jollain varavaihtoehdolla (Blues/SKA yms).