Tulevaisuus?
Mitä tulee Rangersien tulevaisuuteen niin tuleva kausi alkaa mun kristallipallon mukaan kehnosti, mutta luulen että kun valmentaja erotetaan joulukuun alkupuolella niin se kääntää käyrän nousu-
un. Veikkaan että runkosarjan sija on kolmas, mutta joukkue tippuu välierässä.
Minun mielestä Bure ei ole ratkaisu koko joukkueen maalintekoon, toki murto-osaan voi vaikuttaa. Tarvii olla hyvät ketjukaverit, jota ehkei Rangerseillä ei ole tarjottavana. Lindros olisi varteenotettava, mutta loukkaantumiset haittaa.
Sitten mitä tulee puolustukseen niin Rangersien otteet ailahtelee melko usein, kun olen seurannut tuloksia viime vuosina. Olisihan hyvä olla hyökkäävä puolustaja, esim. Rafalski jerseyssä, joka järjestelee peliä. Silloin mahdollistuu tasaisuus. Leetch varmaankin lopettaa uransa piakkoin, ties mitä siitä seuraa. Kuka korvaa hänet?
Zidlicky minun mielestä olisi kannattanut hankkia 2001-2002 kaudeksi, mutta eipä niin tapahtunut..
Joo, Berard oli hyvä hankinta, joka voisi olla tulevaisuudessa jotain..
"poliisejahan" eli kovanaamoja pitää olla kaikissa NHL-joukkueissa, joita Rangerseillä piisaa. Esim. McCarthy, Purinton, jne.. Joten
ei se siitä ole kiinni. Ehkä niitä on mun mielestä liikaakin joukkueessa.
Veikkaan että Rangers voittaa mestaruuden 2010 vuosikymmenellä, kun draftit menee nappiin.
Sanon että tulevaisuus on tällä vuosikymmenellä peitteen alla, mutta 2010 jälkeen se peitto otetaan pois. Ja uudet tuulet puhaltaa =).