N.Y. Rangersin tulevaisuus

  • 34 977
  • 358

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Rangers vähensi sitten 60 pelaajan joukkoaan 34:ään. Farmin joutui tässä vaiheessa mm Nils Ekman, mikä ainakin yllätti minut, olihan JLandkin ehtinyt miestä kehumaan. Kuitenkin ylös jäi reilut kuusi täyttä viisikkoa. Olisikin mielenkiintoista kuulla JLandin mietteitä siitä miksi tietyt hemmot joutuivat jo tässä vaiheessa farmiin (siis miksi juuri he). Varsinkin Ekman ihmetyttää, ei taida NHL-ura vieläkään ottaa tuulta siipien alle.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Ekmanista

Itsellenikin tuo Ekmanin farmikomennus tuli aikamoisena yllätyksenä, varsinkin nyt kun olin nähnyt miehen pelaavan ja keskustellut Trottierin kanssa Nilsistä.

Ilmeisesti Ekmanin kohtaloksi koitui kovuus, vaikka vauhti ja taidot muuten kyllä riittäisivätkin liigaan. Ekmanin pudotti todennäköisesti David Inman, joka esiintyi Campilla Ekmanin vertaisesti, mutta todennäköisesti Trottier vakuuttui enemmän Inmanin työmoraalista kuin Ekmanin taidoista. Go figure. Ikuisuuskysymyksiä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Minusta ainakin oli ihan hyvä juttu vaan että Ekman pistettiin farmiin ja Donato myös. Annetaan tilaa nuorille pelaajille ennemmin ja sitä myötä yritetään turvata seuran tulevaisuutta myös. Minusta Ekmanilla ei ole mitään annettavaa Rangers organisaatiolle kuin korkeintaa farminpuolella. Joten yllätyksenä miehen lähtö farmiin ei tullut.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Donatoa ei edes hankittu pelaamaan ylhäällä vaan as a trade bait. Lisäksi Ted lopetti Training Campin kesken miehen appiukon - arvostettu Long Islandilaisen poliisi - hirtettyä itsensä muutama päivä sitten.

Ekman taas näytti hyvältä, joten minulle tippuminen näin aikaisessa vaiheessa tuli yllätyksenä. Tietysti yhden päivän kokemusten perusteella on vaikea antaa kokonaiskuvaa miehen taidoista, mutta lauantaina peli luonasi ja Trottier piti kaverin pelistä.

Tosin, olet oikeassa siinä, että omille nuorille on annettava vihdoinkin Manhattanilla mahdollisuus. Inmanista ja Benoit Dusablonista on todennäköisesti viiden vuoden kuluttua enemmän iloa kuin Ekmanista.

Rangers matkaa lauantaina Montrealiin kauden ensimmäiseen harjoitusotteluun ja sunnuntaina Madison Square Gardeniin saapuu Filthydelphia Flygurls
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Totta että nuorista on pidemmällä tähtäimellä enemmän iloa kuin Ekmanista mutta miksi mies sitten hankittiin. Ja muistaakseni vielä 1 suuntaisella sopimuksella joka taisi jopa olla 2-vuotinen??
 

-Ajp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Buffalo Sabres & Newcastle United
Tulevaisuus?

Mitä tulee Rangersien tulevaisuuteen niin tuleva kausi alkaa mun kristallipallon mukaan kehnosti, mutta luulen että kun valmentaja erotetaan joulukuun alkupuolella niin se kääntää käyrän nousu-
un. Veikkaan että runkosarjan sija on kolmas, mutta joukkue tippuu välierässä.


Minun mielestä Bure ei ole ratkaisu koko joukkueen maalintekoon, toki murto-osaan voi vaikuttaa. Tarvii olla hyvät ketjukaverit, jota ehkei Rangerseillä ei ole tarjottavana. Lindros olisi varteenotettava, mutta loukkaantumiset haittaa.


Sitten mitä tulee puolustukseen niin Rangersien otteet ailahtelee melko usein, kun olen seurannut tuloksia viime vuosina. Olisihan hyvä olla hyökkäävä puolustaja, esim. Rafalski jerseyssä, joka järjestelee peliä. Silloin mahdollistuu tasaisuus. Leetch varmaankin lopettaa uransa piakkoin, ties mitä siitä seuraa. Kuka korvaa hänet?
Zidlicky minun mielestä olisi kannattanut hankkia 2001-2002 kaudeksi, mutta eipä niin tapahtunut..
Joo, Berard oli hyvä hankinta, joka voisi olla tulevaisuudessa jotain..

"poliisejahan" eli kovanaamoja pitää olla kaikissa NHL-joukkueissa, joita Rangerseillä piisaa. Esim. McCarthy, Purinton, jne.. Joten
ei se siitä ole kiinni. Ehkä niitä on mun mielestä liikaakin joukkueessa.

Veikkaan että Rangers voittaa mestaruuden 2010 vuosikymmenellä, kun draftit menee nappiin.
Sanon että tulevaisuus on tällä vuosikymmenellä peitteen alla, mutta 2010 jälkeen se peitto otetaan pois. Ja uudet tuulet puhaltaa =).
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Tulevaisuus?

Viestin lähetti -Ajp-
Joo, Berard oli hyvä hankinta, joka voisi olla tulevaisuudessa jotain..
Berard on tulevaisuudessa jotain Bostonissa. Teki sinne sopimuksen kesällä kun Rangersit jättivät option käyttämättä.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Berard oli luvalla sanoen välillä hirvittävä. Todellinen 'buttmunch signing'.

Vaikka pisteitä kertyikin reilut 30 ja mies pelasi kaikki 82 peliä niin taso heilahteli illasta toiseen hirvittävästi. Saattoi dominoida kenttää kiekon kanssa toisena iltana, ja toisena iltana antoi järkyttäviä harhasyöttöjä oman maalin takaa. Lisäksi Bryan ei saanut vetoaan osumaan maaliin päin sitten millään. Ei tule miestä kyllä yhtään ikävä.

Tämän iltaisesta Habs-pelistä sen verran, että Rangers lepuuttanee tähtipelaajiaan Lindros, Leetch, Bure etc. Heidät nähdään ensimmäisen kerran tositoimissa huomenna Flyerseja vastaan.

Nikelle: Ekman hankittiin siinä toivossa, että mies löisi itsensä läpi Campilla. Nils ei olisi edes hyväksynyt kahden suunnan sopimusta. Packs on hyvä paikka vakuuttaa Trottier & co. taidoistaan, sillä Packs-valmentaja, entinen Rangers-legenda Nick Fotiu saa miehestä varmasti irti 100%.

Mark my words, Ekman tulee varmuudella pelaamaan ylhäällä tulevalla kaudella.

EDIT: Habs vs. Rangers peliä voi kuunnella osoitteessa http://www.cjad.com/cjad/www/ , kunhan ensiksi imuroi kyseisen radiokanavan Media Playerin (400k).
 
Viimeksi muokattu:

-Ajp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Buffalo Sabres & Newcastle United
Re: Re: Tulevaisuus?

Viestin lähetti Plankton

Berard on tulevaisuudessa jotain Bostonissa. Teki sinne sopimuksen kesällä kun Rangersit jättivät option käyttämättä.

Niin, en ainakaan itse ole huomannut kyseistä siirtoa, joten näköjään on AIVAN SAMA mitä täällä puhutaan kun yhteen lauseeseen otetaan pulttia. Joten se on yks v...u mitä mun mielipiteeseen tulee.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Re: Re: Tulevaisuus?

Viestin lähetti -Ajp-

Niin, en ainakaan itse ole huomannut kyseistä siirtoa, joten näköjään on AIVAN SAMA mitä täällä puhutaan kun yhteen lauseeseen otetaan pulttia.

Luulisi osaavan arvostaa, jos joku korjaa kohteliaasti väärät luulot?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
mitäs sä -Ajp- oikein rupeat täällä riehumaan! eihän kukaan ole v***uillut sulle. Plankton vaan korjasi sun virheen. Ei sen takia tartte sentään hanskoja pudottaa :-) iisisti nyt vaan kaverit. Mukavampi näitä on lukea kun tämä ei mene toisten mollaamikseksi.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Star-Ledger

Benoit Dusablon ja David Inman lähetettiin eilisen Philly-pelin jälkeen Hartfordiin, josta ylös kutsuttiin Nils Ekman, Ted Donato, Bobby Andrews ja Joel Bouchard.

Inman pelasi hyvin kaksi ensimmäistä harjoitusottelua Habseja ja Phillya vastaan, mutta tämä kutsu Hartfordiin oli odotettavissa, jotta Ekman ja Donato *rolls eyes* pääsevät näyttämään taitonsa. Oli kuitenkin hienoa nähdä, että Davidsta löytyy potentiaalia.

Huomenna Rangers kohtaa Gardenissa Swampratsit (Devils). Ketjuista tai pelaavista pelaajista Trotts ei sanonut muuta kuin, että Flyers-peliä dominoinut ketju Nedved-Lindros-Bure jatkaa yhdessä myös huomenna.
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Re: Star-Ledger

Viestin lähetti JLand
Benoit Dusablon ja David Inman lähetettiin eilisen Philly-pelin jälkeen Hartfordiin, josta ylös kutsuttiin Nils Ekman, Ted Donato, Bobby Andrews ja Joel Bouchard.

Inman pelasi hyvin kaksi ensimmäistä harjoitusottelua Habseja ja Phillya vastaan, mutta tämä kutsu Hartfordiin oli odotettavissa, jotta Ekman ja Donato *rolls eyes* pääsevät näyttämään taitonsa. Oli kuitenkin hienoa nähdä, että Davidsta löytyy potentiaalia.


JLand, ei sinulta loytyisi lahdetta noihin farmisiirtoihin ? Yritin pikaisesti etsia mutten mistaan loytanyt. Onko muuten myos tietoa seuraavien Rangers matsien nettiradiolahetyksista ? Jos vaikka jaksaisi valvoa taalla duunissa ja kuunnella...

Edit: Unohdetaanpa tuo ensimmainen kysymys. Tuo maaginen otsikkorivi ja "Star-Ledger" teksti osui silmiin juuri kun hipaisin enteria..
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Onko muuten myos tietoa seuraavien Rangers matsien nettiradiolahetyksista ?

WFAN olisi yksi vaihtoehto, mutta koska huomenna pelataan samaan aikaan baseball-ottelua Mets @ Pitts, ei Rangers vs. Devils- peliä kuulla aikaan sieltä.

Toinen vaihtoehto olisi 1010 Wins Sports Radio, mutta en tiedä, pystyykö kyseistä kanavaa kuuntelemaan netin kautta.

Katsotaan, jos pystyn saamaan jotain selville...
 

-Ajp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Buffalo Sabres & Newcastle United
Re: Re: Re: Re: Tulevaisuus?

Viestin lähetti Everton


Luulisi osaavan arvostaa, jos joku korjaa kohteliaasti väärät luulot?

Hohhoh-hoo. Turrrrha luulo. syö pääs.
Ensinnäkin korostan ETTEN OLE RANGERSIEN FANI, joten vaikka korjais koko mielipiteeni sitten samalla mun puolesta.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
-Ajp-

What the eff crawled up yer ass, shizniz?

Brian Leetch ei pelaa vielä tänäänkään. Tiettävästi miehellä on sen verran pohjevammoja, että valmennusjohto pelaa varman päälle ja Leetchiä leputetaan ainakin viikko.
 

-Ajp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Buffalo Sabres & Newcastle United
Viestin lähetti Moderaattorit
-Ajp-

Sinun on syytä rauhoittua ja opetella keskustelemaan muiden kanssa asiallisesti.

Miksi? Itse et näköjään pysty siihen.
Opettele itse keskustelemaan. Sitäpaitsi on olemassa oikeus omiin mielipiteisiin. Mulle ei vittuilla.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
-Ajp- kirjoitti
Miksi? Itse et näköjään pysty siihen.
Opettele itse keskustelemaan. Sitäpaitsi on olemassa oikeus omiin mielipiteisiin. Mulle ei vittuilla.

Onhan sulla oikeus mielipiteisiin mutta väärät tiedot pitää oikaista. Kuten Berardin siirtyminen Bostoniin. Eihän siitä tietenkään Urheiluuruudussa ollut eikä Aamulehdessä. Mutta Jatkoajassa oli. Aiheesta sinulle tuo huomautus tuli. Saattaa vaan käydä niin että pian huomaat kirjoittaneesi viimeisen viestisi tälle palstalle..

ps. en o mode
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ajp, kiitos! Siinä oli viikon parhaat naurut :D

Eihän sinulle alunperin kukaan vittuillutkaan, kunhan korjattiin pieni asiavirhe. Virheitä tekee ihan jokainen, jopa superkirjoittaja minä. Siitä, että joku on niin ystävällinen, että ilman vittuilua korjaa virheesi, ei todellakaan kannata kiskoa herneitä nenukkiin. Olisihan joku voinut sanoa tyyliin "vitun idiootti etsäkää tiiä mitää nii ootsä homo" tjsp, mutta tällä palstalla yleensä pysytellään erossa tuosta keskustelusta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti -Ajp-


Miksi? Itse et näköjään pysty siihen.
Opettele itse keskustelemaan. Sitäpaitsi on olemassa oikeus omiin mielipiteisiin. Mulle ei vittuilla.

Parahin -Ajp-

tottahan toki meilla itsekullakin on oikeus mielipiteeseensä. Sitä kukaan meistä tuskin käy kiistämään. Ongelmahan ei lähtenyt liikkeelle mielipide erosta vaan aivan muusta, joten ehkäpä Sinunkin kannattaa rauhoittua ja ajatella mitä olet kirjoittanut.

Pienoinen esimerkki sopinee tähän paikkaan.

Mikäli kirjoitan Fedorov'in olevan maailman parhaan jääkiekkoilijan, kyseessä on mielipide. Se on yhtä oikea tai väärä kuin muidenkin mielipiteet, voidaan toki kiistellä onko Fedorov sitä mutta minulla on oikeus tähän mielipiteeseen.

Mikäli taasen kirjoitan Fedorov'in pelaavan jossain muualla kuin Red Wingseissä, kyseessä ei ole mielipide. Tämä väite voidaan selkeällä faktalla kumota, joten kyseessä ei oikein ole mielipideasia. Kirjoittaessani näin olen itse syyllistynyt joko, tietämättömyyteen, ajattelemattomuuteen tms., joten mieleeni ei missään nimessä tulisi hyökätä sanallisesti sellaisen henkilön kimppuun joka oikaiseen tämän virheellisen tiedon. Ennemminkin olisin kiitollinen tälle persoonalle.

Toivoakseni näiden esimerkkien jälkeen hoksaat mistä on kyse, mistä kiikastaa.

Mielipiteitä kunnioittaen,

vlad#16.
 

-Ajp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Buffalo Sabres & Newcastle United
?????????????????????????

Hyvä vilpertti, näin se homma etenee. Otan kohteliaisuutena!

Voi jasus tätä touhua vittu ku uhoillaan että kato vaan.. yms.
paska mesta. Että Haistakaa kaikki vittu!

Olisinhan mä puhunu korrektiivisesti -Vlad-, ja te muut pilkun viilaajat..



Siis sitä tässäkö haetaan että mun kieli pitäis ommella ja joudun Kennyksi vai? Tapetaan joka jaksossa, niinkö te haluatte?
 

-Ajp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Buffalo Sabres & Newcastle United
Re: -Ajp-

Viestin lähetti JLand
What the eff crawled up yer ass, shizniz?

Brian Leetch ei pelaa vielä tänäänkään. Tiettävästi miehellä on sen verran pohjevammoja, että valmennusjohto pelaa varman päälle ja Leetchiä leputetaan ainakin viikko.

Joo. Joo. Työnnä se viikkos kuules jonnekkin aukkoon. Pitääkö jokaisen valvoa, että onx ne sadat NHL-pelaajat viikon pos tai ei?
Hä? Ja en tarvi muilta korjauksia lauseeseeni. Tämä viesti kuuluu JLandille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös