Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 133 667
  • 706

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
minun on aivan pakko käydä katsomassa IMDB:stä ovatko näyttelijät elossa tai kuolleet.
Mä olen vienyt tämän IMDB stalkkauksen pidemmälle. Kun sarjassa hyvännäköinen daami niin on pakko käydä katsomassa minkä ikäinen, ihan vaan huvin vuoksi. Viimeksi tarkastin Justifiedin innoittamana Natalie Zean iän, ja taisin tarkastaa myös teinisuosikin Elisabeth Suen myös Cobra Kaita katsoessa. Onhan nää muutamat mukavaa silmäkarkkia iltojen iloksi.


 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Nukahdan vain vasemmalla kyljellä nukkuessani. En yksinkertaisesti pysty nukahtamaan selällään, mahallaan tai oikealla kyljellä. Ikinä en ole ymmärtänyt tätä.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Ennen kuin avaan sipsipussin niin ravistelen sitä kevyesti edestakaisin ja avaan sen POHJASTA. Oma järki sanoo, että kun nuo pussitetaan ja pakataan pahvilaatikoihin niin ne on jonkun tovin etiketti oikeinpäin ja kaikki mausteet valuu pikkuhiljaa pohjalle.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä olen vienyt tämän IMDB stalkkauksen pidemmälle. Kun sarjassa hyvännäköinen daami niin on pakko käydä katsomassa minkä ikäinen, ihan vaan huvin vuoksi. Viimeksi tarkastin Justifiedin innoittamana Natalie Zean iän, ja taisin tarkastaa myös teinisuosikin Elisabeth Suen myös Cobra Kaita katsoessa. Onhan nää muutamat mukavaa silmäkarkkia iltojen iloksi.



Meikäläinen katsoo myös onko daami varattu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jupe

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Nukahdan vain vasemmalla kyljellä nukkuessani. En yksinkertaisesti pysty nukahtamaan selällään, mahallaan tai oikealla kyljellä. Ikinä en ole ymmärtänyt tätä.
Nukahdan vasemmalle kyljelle mutta nukun selälläni, herätessä käännyn taas vasemmalle ja sitten taas nukkuessa käännytään.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Teen asiat vessassa samaan tapaan kuin Seinfeldin George Costanza.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Tuohon muutaman viestin takaiseen naisnäyttelijä-keskusteluun liittyen on olemassa sellainen sivusto kuin nudography josta voi tarkistaa onko joku näyttelijätär ollut esimerkiksi jossain elokuvassa alasti tms. Sinänsä ei liity ketjun aiheeseen koska sitähän asiaa minä en ikinä elokuvia katsellessa tarkista. Kavereilta kuulin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jupe

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tuli tämä ketju mieleen, kun pohdin tänään hetken sitä, että olenkohan ainut joka käytännössä joka kerta ravintolassa tilatessa muuttelen annoksia tilausvaiheessa. En edes muista milloin olisin ihan sellasenaan ja muuttelematta ottanut listalta jotain.

Esimerkiksi eilen pyysin lisukkeeksi toisen lista-annoksen lisukkeen. Edellisellä kerralla toisessa ravintolassa sama kastikkeen kanssa, ja lisäpyyntönä, että annos vähäsuolaisena. Käytiin loman alussa pitkästä aikaa ihan mäkissä. No siellä piti elmaco (vai oliko bigmac) tilata ilman juustoa.
Ei ne "tuunaukset" isoja tai vaikeita raflalle koskaan ole, mutta muutos kuitenkin vrt suora lista-annos :)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuli tämä ketju mieleen, kun pohdin tänään hetken sitä, että olenkohan ainut joka käytännössä joka kerta ravintolassa tilatessa muuttelen annoksia tilausvaiheessa. En edes muista milloin olisin ihan sellasenaan ja muuttelematta ottanut listalta jotain.

Esimerkiksi eilen pyysin lisukkeeksi toisen lista-annoksen lisukkeen. Edellisellä kerralla toisessa ravintolassa sama kastikkeen kanssa, ja lisäpyyntönä, että annos vähäsuolaisena. Käytiin loman alussa pitkästä aikaa ihan mäkissä. No siellä piti elmaco (vai oliko bigmac) tilata ilman juustoa.
Ei ne "tuunaukset" isoja tai vaikeita raflalle koskaan ole, mutta muutos kuitenkin vrt suora lista-annos :)
Sä oot wannabe-jenkki.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko ruokakikkailu jotenkin heidän kansallislaji.
Juu. Ne harrastaa tuota. Joskus ihmetyttää miksi siellä on edes ruokalista, kun kaikki muokkaa annoksiaan miten sattuu.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Juu. Ne harrastaa tuota. Joskus ihmetyttää miksi siellä on edes ruokalista, kun kaikki muokkaa annoksiaan miten sattuu.

Ok, eli siinä mielessä olen hyvinkin samalla sivulla heidän kanssaan sit. Noin muuten en, kun siellä taitaa edelleen olka aikamoinen se ruokamaailma ihan jo koulusta lähtien.

Tykkään niistä ravintoloiden listoista täällä, joissa saa itse valita lisukkeet ja kastikkeet ruokaan. Onneksi monella se on käytössä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Varmistan aina illalla, että auton ovet ovat lukossa, kun auto on pihalla. Taputtelen myös autoa illan päätteeksi, toivotan sille ikään kuin hyvää yötä. Samalla reissulla käyn myös morjestamassa fillaria pyörävarastossa ja taputtelen sitäkin. En osaa mennä nukkumaan ilman näitä rutiineja. Ainakin minulle liikennevälineet ovat hyvin tärkeitä. Auto tuo vapauden, sillä pääsee melkein minne vain, ja vaikka fillaria en kovin säännöllisesti käytä, niin se on loistava väline virkistävään, päämäärättömään haahuiluun kaupungissa. Ilman noita kahta elämä olisi paljon rajoittuneempaa.
 

Haudankaivaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, NHL:n suomalaiset, Porin Ässät, Lion #79
Minulla on ainakin jotain omituisia ruokailuun liittyviä tapoja. En ole näistä ikinä keskustellut kenenkään kanssa, niin en tiedä onko tämä harvinaista. Esimerkiksi syön aina ensimmäisenä kaiken lihan lautaselta, sitten kun se on syöty, syön perunat tai riisin ja muun lautasella olevan. Jaottelen ruoan myös siten, ettei esim. kala ja peruna kosketa toisiaan. Ruoan kanssa tulee usein juotua lasillinen vettä ja maitoa. Vettä juon kyllä kesken ruokailun, mutta maidon juon aina kokonaan lopuksi, kun lautanen on tyhjä. Viime aikoina tulin ajatelleeksi tätä, että eihän tässä ole mitään järkeä, mutta niin olen tehnyt koko tähänastisen elämäni ja vaikea sitä on muuttaa.

Jotkut leivät syön ilman mitään voita tai levitettä ja esimerkiksi karjalanpiirakat olen syönyt ainakin viimeiset 10 vuotta sellaisenaan ilman mitään levitteitä. Myös viimeiset 10 vuotta olen syönyt murot ihan sellaisenaan ilman esim. maitoa. Olen kai jonkinlainen friikki.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Joskus minulla oli tapana ottaa paita pois joka kerta kun menin paskalle.
Mulla on tuo tapa edelleen. Ei ole tullu ajatelleeksi edes, että miksi helvetissä...
Tämä ketju nousi ylös lähes vuoden hiljaiselon jälkeen. Samoja tärkeitä tapoja näköjään kehissä edelleen.

Oma vastaava viesti viime vuoden elokuulta:
Teen asiat vessassa samaan tapaan kuin Seinfeldin George Costanza.
 

kyyninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, Englanti, paikalliset huumoriseurat
Juustonaksu pussi on avattava 3-4 päivää aikaisemmin ja ravisteltava useasti, ennen kuin ne ovat syömäkelpoisia. Eivät ole niin pistäviä ja rapeus katoaa, jolloin ne ovat parhaimmillaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Meillä on kaksi koiraa. Molemmille on omat pantansa - tietysti. Aamulenkille lähdettäessä puen pannat aina samassa järjestyksessä niille, vanhempi ensin. Lenkiltä tullessamme otan aina pannat samassa järjestyksessä pois, vanhempi ensin ja laitan ne kuistin naulakkoon aina samoille paikoille samalla lailla roikkumaan. Myös talutushihnoille on oma naulansa, aina sama.

Tätä tapaani tietysti voi kuvata sanoilla "pakko-oireinen neuroosi", mutta sama lienee sitten koirillammekin...
 

tolppa83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Juustonaksu pussi on avattava 3-4 päivää aikaisemmin ja ravisteltava useasti, ennen kuin ne ovat syömäkelpoisia. Eivät ole niin pistäviä ja rapeus katoaa, jolloin ne ovat parhaimmillaan.
Hengenheimolainen, suu -tuntoherkkä tai muuten vaan vajakki, mutta minä teen myös samoin. Minä kutsun noita juustonaksuja "nahjuuntuneiksi". Tosin otan vaan itselleni osan lautaselle nahjuuntumaan sillä loput perheenjäsenistä syö ne, kuten ne kai pitäisi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Juustonaksu pussi on avattava 3-4 päivää aikaisemmin ja ravisteltava useasti, ennen kuin ne ovat syömäkelpoisia. Eivät ole niin pistäviä ja rapeus katoaa, jolloin ne ovat parhaimmillaan.
Vaimo tekee samoin. Eli et ole ainoa.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Otatko nykyään housut pois paskalle mennessä?
Nyt oli hyvä luikautus

Muistelen että jossakin vaiheessa koko toimitus olisi pitänyt suorittaa täysin alasti. En mene kuitenkaan takuuseen siitä että oliko esim. sukat poistettava ennen suorittamista.

Voi olla että aikakin on kullannut muistot. Jossakin aikuisuuden ensikynnyksillä ulostaminen onnistui jo ilman pakollista paidan poistamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös