Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 133 796
  • 706

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kolajuoma ja valkoviini blendaavat hyvin mietona drinkkinä. Kalimotxo, missä kokiksella tai pepsillä lantrataan punaviiniä on klassikko, mutta valkoviinin kanssa kokonaisuus on raikkaampi.
 

Glove

Jäsen
Kolajuoma ja valkoviini blendaavat hyvin mietona drinkkinä. Kalimotxo, missä kokiksella tai pepsillä lantrataan punaviiniä on klassikko, mutta valkoviinin kanssa kokonaisuus on raikkaampi.
Eipä ole tullut koskaan tällaiset yhdistelmät mieleenkään. Olen juonut colan colana ja viinin viininä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kokeilin joskus olutta maidon kanssa eikä se nyt maailman pahinta ollut.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mistä ajatus tähän? TikTok?
Pidätkö mua Jonnena?
Saatana Karikon lenkin veteraani, Parkin kentän veteraani to name a few, voit kuvitella onko nuoruudessani ollut jotain sik sokkeja!!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Katsoa maisemaa ja yrittää suht automaattisesti kuvitella sitä historiallisesta perspektiivistä - joku Helsingin nykyinen keskusta oli hiljattain kallioita ja niiden välisiä soita, ideaalista piknik-maastoa kesäisin, kauniit merimaisemat. Mutta yritän myös jotenkin edes tajuta geologisen perspektiivin: luonto ja maasto voivat tuntua muuttumattomilta, mutta yhtään mikään tässä maailmassa ei todellakaan ole muuttumatonta.
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Oho, yllättävää - minä myös, ei ikinä 5:llä jaollisilla luvuilla, omituinen tapa.
Ite laitan mihin se sattuu, ennen kylläkin laitoin aina "tasaminuuteille" eli 05.50 tai 05.55, nykyään ihan sama mihin menee.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mjr

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minua ei kellojensiirto suuntaan tai toiseen ei haittaa tippaakaan.
Ei minuakaan, päinvastoin. Autossa kello on sitten taas oikeassa ajassa. Ei sitä nyt puolen vuoden takia viitsi siirtää ja näprätä. Puoli vuotta olen nyt ajellut auton kello kesäajassa. Teen aina näin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jos joskus otan jonkun hampparin mukaan esim. McD tai Hese, niin tuunaan sitä himassa kyllä aika paljon. Toki muilla varmaan sama, ni en tiedä kuuluuko edes tänne tällanen :)
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En tiedä onko harvinaista, mutta aivastan melkein joka päivä kolmesti.
Ensin kaksi peräkkäin, ja noin minuutin kuluttua vielä yksi.
Enempää ei tule ennenkuin tämä toistuu seuraavana päivänä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Glögi on loistava talvijuoma kuumennettuna, mutta tykkään juoda myös kylmänä.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos joskus otan jonkun hampparin mukaan esim. McD tai Hese, niin tuunaan sitä himassa kyllä aika paljon. Toki muilla varmaan sama, ni en tiedä kuuluuko edes tänne tällanen :)
Vanha viesti, mutta kysytään silti. Miten tuunaat Hesen tai Mäkin hampurilaista? Ottamalla siitä majoneesia pois, lisäät pihvin, salaattia pois, lisäät juustoa kylmään hampurilaiseen, vai? Varmasti viesti on ihan oikeassa paikassa, koska ainakaan itse en ole kenenkään kuullut tuunailevan McD:n tai Hesen hampurilaisia. Mielenkiintoni heräsi ja olisi kyllä mukava tietää se, että miten hampurilaisia tuunailet.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eikö se ole jo aivan kylmä, kun pääset kotiin? Lyötkö mikroon?
Vanha viesti, mutta kysytään silti. Miten tuunaat Hesen tai Mäkin hampurilaista? Ottamalla siitä majoneesia pois, lisäät pihvin, salaattia pois, lisäät juustoa kylmään hampurilaiseen, vai? Varmasti viesti on ihan oikeassa paikassa, koska ainakaan itse en ole kenenkään kuullut tuunailevan McD:n tai Hesen hampurilaisia. Mielenkiintoni heräsi ja olisi kyllä mukava tietää se, että miten hampurilaisia tuunailet.
Erittäin hyviä kysymyksiä. Viimeksi tuunasin Hesen burgeria niin, että jo tilatessa pyysin ilan juustoa ja majoneesin ja ketsupin erikseen. Otan siis aina ja kaikkialla hampparit ilman juustoa. Himassa sit vaan salaatit sivuun ja leivänpaahtimella kuumennukset, jonka jälkeen salaatit takas, majo ja ketsuppi päälle. Tohon tuunaukseen meni ehkä 2min :) Mutta toi tuunaus vasta jos tiedän että kotiutumiseen sen verran aikaa, että kylmä tulis burgeri olemaan muuten. Jos ranskalaiset on, niin uuni päälle ja burgerin tuunauksen ajaks ranskalaiset uuniin hetkeks. Ja kas, näin meillä on hyvinkin tuore lämmin/kuuma ateria :D
 
Viimeksi muokattu:

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Erittäin hyvä kysymys. Viimeksi tuunasin Hesen burgeria niin, että jo tilatessa pyysin ilan juustoa ja majoneesin ja ketsupin erikseen. Otan siis aina ja kaikkialla hampparit ilman juustoa. Himassa sit vaan salaatit sivuun ja leivänpaahtimella kuumennukset, jonka jälkeen salaatit takas, majo ja ketsuppi päälle. Tohon tuunaukseen meni ehkä 2min :) Mutta toi tuunaus vasta jos tiedän että kotiutumiseen sen verran aikaa, että kylmä tulis burgeri olemaan muuten. Jos ranskalaiset on, niin uuni päälle ja burgerin tuunauksen ajaks ranskalaiset uuniin hetkeks. Ja kas, näin meillä on hyvinkin tuore lämmin/kuuma ateria :D
Kiitos vastauksesta. Eli siis kotona lämmität ja kasaat aterian uudelleen. Arvelin, että lisäisit siihen jotain omia aineksia ja siksi olin kiinnostunut. No eipä se ole keltään pois ja varmasti olet sitä harvaa joukkoa joka noin tekee.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kiitos vastauksesta. Eli siis kotona lämmität ja kasaat aterian uudelleen. Arvelin, että lisäisit siihen jotain omia aineksia ja siksi olin kiinnostunut. No eipä se ole keltään pois ja varmasti olet sitä harvaa joukkoa joka noin tekee.
Joo, ja lisäsin siihen kyllä mausteita ja enemmän salaattia. Hyviä niistä tulee kun vähän kikkailee :)
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En juo kahvia, enkä kaljaa. Olen muutoin ruokien ja juomien suhteen hyvin tavanomainen, eli syön lähes kaikkea ja juon lähes kaikkea, mutta niinkin tavanomaiset tuotteet kuin kahvi ja kalja eivät maistu ollenkaan. Siis ihan puhtaasti maun vuoksi en juo kumpaakaan. Muut kofeiinipitoiset tuotteet maistuvat kyllä ja alkoholin suhteen lähes kaikki muu uppoaa, paitsi se kalja.

Tämä on saanut minut tuntemaan oloni ulkopuoliseksi ja oudoksi koko aikuiselämän ajan. En vain voi ymmärtää, että miten omaan makuun näin pahalta maistuvat juomat voivat olla niin suosittuja ympäri maailmaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos juomaani laitetaan koristeena sitruunasiivu/siivuja, syön ne aina.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mitä keskittyneemmin teen jotain askaretta, niin sitä enemmän alahuuli venyy ylähuulen päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös