On se kiva, että olen vain omituinen enkä hullu, kuten te.Tätä teen itsekin. Olen tätä tehnyt niin kauan kuin jatkoajalla olen ollut ja ei tuosta eroonkaan pääse.
On se kiva, että olen vain omituinen enkä hullu, kuten te.Tätä teen itsekin. Olen tätä tehnyt niin kauan kuin jatkoajalla olen ollut ja ei tuosta eroonkaan pääse.
"Olen omantunnon arvoinen, en turhamainen niin kuin te kaikki muut."On se kiva, että olen vain omituinen enkä hullu, kuten te.
En oo koskaan, mutta isot pojat on sanonu että se tekee niin gutaa, että tuollalailla laulaa.Naitko ikinä?
Olen huomannut usein "säästeleväni" välilehtien avaamisissa. Eli kun tarvitsisi avata uusi välilehti selaimeen, etsin nykyisistä välilehdistä turhimman ja käytän sitä. En tiedä mistä tämä pohjautuu. Kai tässä säästellään hiiren käyttöikää.
En ole ikinä katsonut jaksoakaan (ainakaan kokonaista jaksoa) seuraavista sarjoista: Game of Thrones, Mad Men, Breaking Bad, House of Cards, Band of Brothes (nyt vasta huomasin, että on ykkösenä IMDb:n top 250 TV-listauksessa), The Wire, True Detective, Rome, Dexter, Shield, Doctor Who ja vielä viimeisenä Vikings.
En ole ikinä katsonut jaksoakaan (ainakaan kokonaista jaksoa) seuraavista sarjoista: Game of Thrones, Mad Men, Breaking Bad, House of Cards, Band of Brothes (nyt vasta huomasin, että on ykkösenä IMDb:n top 250 TV-listauksessa), The Wire, True Detective, Rome, Dexter, Shield, Doctor Who ja vielä viimeisenä Vikings.
Eikö tämä kuvaa ainakin puolta netin käyttäjistä nykypäivänä? iPhonesta puhumattakaan...iPhonessa varmaan 20 välilehteä auki aina..
Ei muilla kavereilla ainakaan ole, kun yksi päivä tästä keskusteltiin..Eikö tämä kuvaa ainakin puolta netin käyttäjistä nykypäivänä? iPhonesta puhumattakaan...
Ei jatkoon.
Olet varmaan se kylähullu josta olen kuullut, joka kaupunkiin mahtuu näköjään yksi, juuri tuon takia en käytä lähiliikennettä. Kuljen vain yksinäni autollani jolloin voin puhua itsekseni, mielipiteetkin ovat aina oikeita, samasta syystä en käytä ajaessa hands freetä, enkä juurikaan puhelinta... koskaan, missään.Puhun vierustoverille junassa tai bussissa (ei lähiliikenteen).
- Haluan herätä yön aikana vähintään kerran, mielellään kaksi kertaa. En tunne oloani täysin levänneeksi kunnon yöunienkaan jälkeen, jos olen nukkunut koko 7-8 tuntia putkeen. Ei ole paljon parempaa tunnetta kuin herätä keskellä yötä ja tajuta että vielä saakin nukkua vaikka 5 tuntia. Herätyskelloa ei kuitenkaan tule laitettua herättämään yöllä, heräämisen tulee tapahtua "luonnollisesti".
.
Peppumies on kyllä hieno sana.Ja näin peppumiehenä annan hänelle silläkin osastolla kiitettävän.
Tätä tulee joskus itsekin tehtyä, samoin Wikipediasta jos pitää etsiä jotakin niin tuo on hauska peli.Kun etsin jotain näyttelijää tai leffaa imdb:stä, en voi käyttää hakua. Klikkaan itseni kirjanmerkeistä imdb:n etusivulle ja yritän päästä linkkejä klikkailemalla kohteeseeni. Joskus kestää aika kauan, kun leffamakuni ja samalla tietämykseni aiheesta on rajallinen.
Sanni Utriainen harmitteli jossain että sen lisäksi että ihmiset vittuilevat suorituksista somessa, mollaavat myös hänen ulkonäköään ja olemustaan. Siis mitä häh? Omasta mielestänihän tuo on hyvinkin nätti ja viehättävä typykkä. Livenä varsinkin. Ja näin peppumiehenä annan hänelle silläkin osastolla kiitettävän.
And yes. I would.
Taidan olla sitten 1/10000