Kiakonsyöjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Onssimouhot
Sehän saattaa olla vaikka lapion kärki. :)Kukas se kastoikaan kärkeä kaakaossa? (Ja tähän semmoinen kahden merkin yhdistelmä, joka kertoo etten ihan tosissani ole)
Sehän saattaa olla vaikka lapion kärki. :)Kukas se kastoikaan kärkeä kaakaossa? (Ja tähän semmoinen kahden merkin yhdistelmä, joka kertoo etten ihan tosissani ole)
En oikeastaan lue muualla lehtiä.
Hahaha, ihan pilkulleen sama juttu meikäläisellä. Tomaatin on oltava kiinteä ja kova (lue puoliraaka) ja jääkaapista. Vähänkään pehmeä (kypsä) on aivan varmasti ihan mätä ja lähtee roskiin tai jää kaappiin odottamaan hyväuskoista hölmöläistä.Kun keitän kahvia ja olen laittanut veden ja purut keittimeen, jää aina häiritsevä tunne että puruja on liian vähän ja kahvista tulee liian laihaa. Sitten lisään puruja n. 1/10 kahvilusikallista ja sen jälkeen luotan että kahvi on sopivan vahvaa, ikäänkuin tuo 1/10 lusikallinen vaikuttaisi jotenkin asiaan.
Näin on näre, olen iskostanut päähäni muistimaun että sehän maistuu ihan muoville.Ps: Juuston ensimmäistä siivua ei voi syödä. Se ei kelpaa edes minkin rehuksi.
Tiettävästi minä keksin tuon kikan 70-luvulla.Onko muut huomanneet tätä ilmiötä koskaan? Anteeksi jos selitin epäselvästi.
Itselläkin on tämä käytössä. Milloin pitikään tavata ystävä? Dixon:Mäkinen, 17:20. Hetkinen mikä oli oikea vastaus tähän matikantehtävään? AaltoSaravoPeltola=38 681.
Lukenut tätä ketjua niin huomannu, että meitä hulluja on kyllä joka lähtöön. Itse aina ruudullisilla laatoituksilla kävellessäni en voi astua viivojen päälle
Sama. Kuiskaan perään vielä "haista vittu!", jos joku ei hoksaa sitä kiekuran värikoodia, vaan ovi yritetään riuhtaista väkivalloin auki.Vessassa ollessani, jos joku kokeilee avata lukittua ovea, niin näytän likipitäen aina keskaria. Mikäli voin, niin usein molemmilla käsillä. Eihän sitä kukaan näe (enkä kyllä näyttäisi jos joku näkisi), mutta sellainen primitiivireaktio käy melkein refleksinomaisesti.
Minä lasken edessä ajavan auton rekisterikilven numero-osan yhteen. En tiedä miksi. Olen yrittänyt päästä ongelmasta eroon, mutta usein huomaan miettiväni, että "27"....autojen rekkareita...
Naitko ikinä?Naidessa aina laulan "Daa dirlandarlandaa, daadirlandarlandaa, lirdanlardanlirdanlii, daadirlandarlandaa".
Tiettävästi minä keksin tuon kikan 70-luvulla.
...katselen autojen rekkareita ja muodostan kirjaimista mahdollisimman pitkiä ilmaisuja.
BCR - 123 => Bay City Rollers
CGA – 456 => Color Graphic Adapter
TCG – 789 => Tegucigalpa jne...
Mä aina automaattisesti mietin rekkarien kirjaimet NATO-aakkosina:
Bravo Charlie Romeo
Charlie Golf Alfa
Tango Charlie Golf
Tätä teen itsekin. Olen tätä tehnyt niin kauan kuin jatkoajalla olen ollut ja ei tuosta eroonkaan pääse.^ Tuo on jo melkien yhtä tyhmä käytäntö kuin meikäläisellä Jatkoajalla että en voi käyttää uutta toimintoa klikkaamalla ketjun otsikkoa että menisi ensimmäiseen uuteen viestiin vaan jääräpäisesti menen joko vain vikalle sivulle tai sitten viimeisen viestiin ja siitä pakitan taaksepäin. Joo tiedän ei mitään järkeä.
_