PSYKOKINESIAA?
Monet ihmiset uskovat, että psykokinesiaa eli esineiden liikuttelua pelkästään ajatuksen avulla voi oppia.
Miten lienee? Onko tässäkin asiassa tärkeintä se kuuluisa asenne? Jos olet etukäteen aivan varma, että asia onnistuu, niin ei se varmasti onnistu.
Noh, kuitenkin monet uskovat ainakin siihen, että ajatuksilla voi vähentää tai lisätä ihmisen omaa energiaa. Ihminen viitoittaa omilla ajatuksillaan sen polun, jotka pitkin kulkee. Victor B.Franklin, joka selvityi keskitysleirien kauhuista sanoi osuvasti: "Ei meitä tuhoa tai pelasta se, mitä meille tapahtuu, vaan se, miten asioihin suhtaudumme". Varsinkin nykyisessä hyvinvointiyhteiskunnassa monen sairaaksi itsensä tuntevan olisi kenties hyvä välillä miettiä, että voiko muuttaa vallitsevia olosuhteita vai pitäisikö mieluummin muuttaa omaa suhtautumistapaa asioihin?
Usein on myös todettu, että ihmisen fyysinen sairastelu voi olla tietyiltä osin alunperin psyykkistä alkuperää - väsyneet aivot saavat aikaan ränsistyvän kehon.
Noh, tässä nyt mentiin hakoteille - tarkoitus oli pohtia sitä ajatuksen voimaa oletetussa psykokinesiassa.
Onko siis Jatkoajan porukasta joku joskus jossakin saanut esim. jonkin esineen siirtymään paikaltaan ajatuksen voimalla? Oletteko edes kokeilleet? Jos haluat kokeilla omia piileviä psykokineettisiä kykyjäsi, niin valitse pieni, kevyt esine, joka on sinulle läheinen, esim. sormus. Aseta se tasaiselle, sileälle pinnalle, esimerkiksi kiillotetulle puulle tai lasilevylle. Keskity ajattelemaan esinettä ja siirrä sitä mielessäsi. Syvenny asiaan erittäin rauhallisesti. Jos saat esineen liikkumaan, varmista, ettei kyse ole tärinästä tai muusta fysikaalisesta ilmiöstä. Mikäli koe tuottaa tuloksia ja saat esineen liikkumaan, merkitse alkuperäinen paikka vaikkapa kynällä Kun olet harjoitellut riittävän monta kertaa (aikaa saatta mennä viikkoja, kuukausia), pyydä joku paikalle todistajaksi.
Itse olen hommaa kokeillut monet kerrat nimenomaan vihkisormuksellani ja täytyy sanoa että tulokset ovat olleet hämmästyttäviä - todistajien läsnäollessa. Sanon siis pokkana että se sormus todellakin liikkui ajatuksen voimalla puolesta sentistä puoleentoista sentiin - lasisen sohvapöydän pinnalla. Viimeismmistä kokeilusta on aikaa kulunut kolme vuotta. Lopetin touhun siihen, koska mukaan tuli hieman "pelottavia" piirteitä" - koe laukaisi minulla rajun migreenikohtauksen ja kaikenlisäksi tämä kohtaus oli aina sellainen, että siihen ei varsinaisesti liittynyt ollenkaan päänsärkyä, vaan rajuun yrjöämistilaan johtavaa silmien näkökentän häiriötä. Niin ja kaikki tämä siis tapahtui SELVINPÄIN, ihan vaan tiedoksi.
Olen minä kyllä YHDEN KERRAN saanut ajatuksen voimalla IFK:n pelissä jopa Mika Niemisen liikkumaan rivakasti - mutta sitä nyt ei kai kilata?