Tämä kyllä jaksaa hämmentää.
Aatteles jos sekin olisi samassa linjassa muun tekemisen kanssa....
Onhan se. Kaikki hämmentää.Aatteles jos sekin olisi samassa linjassa muun tekemisen kanssa....
Alivoima on liigan parasta.
Alivoima on liigan parasta.
Aatteles jos sekin olisi samassa linjassa muun tekemisen kanssa....
Kerho on alivoimalla ylivoimainen. Eiku täh.Onhan se. Kaikki hämmentää.
Sinkkonen ja Lehtola siis. Tällainen käsitys ainakin onSe kuka vastaa alivoimasta saa pitää työpaikkansa.
Tehtiin kaksi maalia varsinaisella.
Tulosveto osui. Kiitos Kerho!
Ketjun vastainen kommentti, mutta älä välitä. Kyllä se kerhon kannattajan naamalta katoaa ajan kanssa. Itsellä katosi viimeksi mestaruuden jälkeen viime syksynä.Jäin peilin edessä katteleen, että miten mun kasvot näyttää jotenkin oudoilta. Sitten tajusin hymyileväni.
Ei taida olla naisille omaa osiota, mutta kävivät parilla kentällisellä hakemassa kaksi voittoa peräkkäisinä päivinä.
Sillälailla!
Ei taida olla naisille omaa osiota, mutta kävivät parilla kentällisellä hakemassa kaksi voittoa peräkkäisinä päivinä.
Sillälailla!
Aivan törkeän hienoa toimintaa. Katsoja on varmasti enemmän kuin onnellinen, että paikalle sattui ihmisiä joilla oli sekä taitoa että halua toimia eikä toljottaa.Hienoa toimintaa.
Nyt puhuu Peter, joka pelasti katsojan hengen SM-liigaottelussa: ”Hänen kasvonsa muuttuivat koko ajan sinertävimmiksi”
HPK:n ottelujuontaja Peter Petro aloitti yhdessä esimerkillisesti toimineen katsojan kanssa elvytystoimet välittömästi.www.iltalehti.fi
Suhteellisen läheltä tilanteen nähneenä, kaikki tapahtui todella nopeasti. En itsekään nähnyt itse kaatumista tai kuullut, kun seurasin peliä. Enkä usko monen muunkaan huomanneen. Vasta kun alkoi säpinää, ihmiset havahtui ympärillä. Onneksi Petro oli vieressä, ja joku jolla oli osaamista yleisössä, ehti apuun. Olisi sinne muitakin ollut menossa auttamaan, mutta siinä vaiheessa kun jo annettiin tekohengitystä oli enää muiden turha lähteä sinne häiritsemään.Aivan törkeän hienoa toimintaa. Katsoja on varmasti enemmän kuin onnellinen, että paikalle sattui ihmisiä joilla oli sekä taitoa että halua toimia eikä toljottaa.
Näitä lukiessa aina ihmettelee miksei itse ole käynyt ea-kurssia.