Myönteisten asioiden Kerho

  • 667 640
  • 3 359

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Oliko edes mainittu, että Kiljusen tryout poiki sopimuksen? Olen tyytyväinen, kyllä tästä kaverista kuullaan vielä.
Ei ole tainnut olla asiasta mitään mainintaa täällä. Piti itsekin siitä aiemmin mainita.

Hieno homma. Pelannut pirteästi nelosessa ja tuonut juuri sitä fyysisyyttä.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Oliko edes mainittu, että Kiljusen tryout poiki sopimuksen? Olen tyytyväinen, kyllä tästä kaverista kuullaan vielä.
Erittäin hyvä uutinen. Täysin ansaittu sopimus. Itselleni tulee Kiljusesta hieman fyysisempi versio Teemu Turusesta mieleen. Rohkeasti vain enemmän vastuuta herralle, on varmasti annettavaa ylemmissäkin ketjuissa.
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Erittäin hyvä uutinen. Täysin ansaittu sopimus. Itselleni tulee Kiljusesta hieman fyysisempi versio Teemu Turusesta mieleen. Rohkeasti vain enemmän vastuuta herralle, on varmasti annettavaa ylemmissäkin ketjuissa.

Ja nuori kaveri vielä. Saa minun puolestani jatkaa Kerhossa seuraavallakin kaudella.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Kiljusen jatko on myönteinen uutinen. Potentiaalia näkyy, eikä varmasti kallis pelaaja. Mielellään olisi 2+1v soppari ollut parempi, mutta eihän Mika niitä tee
 
L

luigitar

Kiljusen sopimus oli hyvä juttu, koska potentiaalia on selvästi. Voima puoli tuntuu olevan kunnossa, mutta kuntopuolta voisi kehittää Tolvasen kanssa.

Kalpa pelissä pisti silmään, että tuli aika väsyneenä vaihtoon. Tietenkin ensimmäinen peli tälle kaudelle vaikuttaa asiaan.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Kalpa pelissä pisti silmään, että tuli aika väsyneenä vaihtoon. Tietenkin ensimmäinen peli tälle kaudelle vaikuttaa asiaan.
Menee pilkun viilaamiseksi, mutta Kalpa peli ei ollut Kiljusen kauden ensimmäinen peli. Ja mä kyllä olisin pirun huolestunut kuntopuolesta, jos ensimmäisessä pelissä alkaisi jo "kone piiputtaan".
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kiljusen sopimus oli hyvä juttu, koska potentiaalia on selvästi. Voima puoli tuntuu olevan kunnossa, mutta kuntopuolta voisi kehittää Tolvasen kanssa.

Kalpa pelissä pisti silmään, että tuli aika väsyneenä vaihtoon. Tietenkin ensimmäinen peli tälle kaudelle vaikuttaa asiaan.

EIkös Kiljunen ole ns.koneestaan viritetty aika äärimmilleen? Ettei olisi sitten mennyt jo vähän liiankin tiukalle ruuvi, ei fysiikan pitäisi pettää kyllä.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Olen toiveikas että kaudesta saadaan vielä jonkinlainen nyt nyt tämä jäänee Matin viimeiseksi peliksi Kerhossa. Nyt saa luvan loppua posken silitys ja tilalle pulp Fictionista tuttu "keskiaikaiset menetelmät"
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös