Myönteisten asioiden Kerho

  • 671 859
  • 3 365

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Paskasivusto SuomiKiekko repäisee taas otsikolla "Liigan hännänhuippu HPK:lle kurja uutinen: Ville Koistinen jättää hämeenlinnalaislauman"

Toinen paskasivusto Sportti.com ei paljoa häviä "Tähtipuolustaja Ville Koistinen jättää HPK:n"
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Onneks Ville ei sentään työttömäksi jää ja nyt on paremmin aikaa laskea kaljaa Wanhassa Tapissa. Onkohan Kai Tervonen myös siellä hommissa, kun kannukset kaljanlaskemiseen haettiin Kerhoravintolasta?
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Hyvä että lähti. Kuului helvetti kapteenistoon eikä tuntunut paljon joukkueen asiat kiinnostavan.

Mainittakoon kuitenkin että olen pitkälti huhupuheiden ja äijän instagramin varassa.
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Hyvä että lähti. Kuului helvetti kapteenistoon eikä tuntunut paljon joukkueen asiat kiinnostavan.

Kyllä sääkin täyttäisit Instan sikarinimemiskuvilla jos olisit saanut luretettua vielä kerran yhden ison lottovoiton verran rahaa vaikka kyky "toimittaa" olisi hivenen puutteellinen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Se päivä koittaa huomenna paitsi jos kalpa lähtee todella paskalla asenteella tai luistimen nauhat auki!
Ei kyllä riitä, että luistimen nauhat on auki. Sitten jos lenkkareilla tulevat ja sovitaan että ei saa kohottaa, niin on ees pieni sauma.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Ei kyllä riitä, että luistimen nauhat on auki. Sitten jos lenkkareilla tulevat ja sovitaan että ei saa kohottaa, niin on ees pieni sauma.

Tähän tilanteeseen, ja koko kauteen, sopii hyvin Nurmelan yltiöpositiivinen pregame-analyysi Suomi-Saksa -ottelusta, hieman mukaillen:

"Joskushan se on Kerhonkin voitettava joku, ja toivottavasti se on tänään, mutta periaatteessa en minä nää perusteita sille, miksi me voitettais."
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Jos yhtään tuota peliä osaa analysoida, niin on varmasti huomannut, että onhan kerholla siinä pelissä ainekset kaataa ihan kuka tahansa. Eli vaikka Tiilikainen onkin saanut keppiä sormille jne, niin kyllä se taktisen puolen ainakin taitaa. Homma on miltei 100% henkisestä jumista kiinni. Sovitut asiat unohtuu stressitilassa jne..
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos yhtään tuota peliä osaa analysoida, niin on varmasti huomannut, että onhan kerholla siinä pelissä ainekset kaataa ihan kuka tahansa. Eli vaikka Tiilikainen onkin saanut keppiä sormille jne, niin kyllä se taktisen puolen ainakin taitaa. Homma on miltei 100% henkisestä jumista kiinni. Sovitut asiat unohtuu stressitilassa jne..
Hhhmm, mä en ihan ymmärrä tätä. Jos analysoi vaikka laukaisukartat maalia kohden menneistä (blokit ja ohi menneet pois), niin onko jotain muuta joukkuetta vastaan, kuin umpisurkeasti pelannutta Jukureita vastaan, Kerho on saanut enemmän laatupaikkoja? Itse olen siinä käsityksessä, että nuo pitäisi olla edes tasan pitkässä juoksussa, jos taktinen puoli on hyvin kunnossa. Nyt ei ole lainkaan näin.

Paljon on halua ja tarvetta nähdä Matissa hyviä puolia.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Hhhmm, mä en ihan ymmärrä tätä. Jos analysoi vaikka laukaisukartat maalia kohden menneistä (blokit ja ohi menneet pois), niin onko jotain muuta joukkuetta vastaan, kuin umpisurkeasti pelannutta Jukureita vastaan, Kerho on saanut enemmän laatupaikkoja? Itse olen siinä käsityksessä, että nuo pitäisi olla edes tasan pitkässä juoksussa, jos taktinen puoli on hyvin kunnossa. Nyt ei ole lainkaan näin.

Paljon on halua ja tarvetta nähdä Matissa hyviä puolia.
Siihen asti kunnes selkäranka on napsahtanut ja paniikki iskenyt on Kerho ollut menossa hienosti mukana.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siihen asti kunnes selkäranka on napsahtanut ja paniikki iskenyt on Kerho ollut menossa hienosti mukana.
Samaa mieltä. Vaikea tietysti löytää mitään postiviista peliotteista, kun tappioputki vain kasvaa entisestään. Mutta esim. Lukkoa vastaan ensimmäiset kymmenen minuuttia HPK oli kiekossa ja rakensi peliä sekä pystyi painamaan pelin Lukon alueelle. Tiilanteita ei kuitenkaan päästy juurikaan päättäämään maalille asti. Ensimmäisen Lukon maalin jälkeen HPK:n peli kuitenkin alkoi sekoamaan ja Lukko otti otteen pelistä. Sen jälkeen ei kentällä ollutkaan kuin yksi joukkue. Lukko teki maalinsa vaivattoman näköisesti, ylivoimillakin verkko soi tehokkaasti.

En tarkoita, että HPK olisi pelannut hyvin, laukaisukartta ja torjuntamäärät kertovat faktan pelistä. HPK suoritti äärimmäisen heikosti. Kuitenkin peleissä ollaan oltu mukana ja pelattu tasaisesti vastustajan kanssa, kunnes jäädään tappiolle eikä sieltä pystytä nousemaan enää rinnalle. Toki johtoasemakin menetään liian helposti.

Henkinen puoli on vaan niin romuna, ja silloin peli on juuri tuollaista sekavaa ja arkailevaa. Vaatisi sen muutaman pelin voittoputken, joka vapauttaisi peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös