Nyt lipsahti väärään ketjuun, piti mennä sinne vitutusketjuun. Kasvot pelastettu, Matti jatkaa!Ei jääty nollille.
Nyt lipsahti väärään ketjuun, piti mennä sinne vitutusketjuun. Kasvot pelastettu, Matti jatkaa!
Aloitan väittämäni taas tutulla ja turvallisella "mistä minä mitään tiedän tai ymmärrän" lausahduksella ja totean samaan hengen vetoon, että Konna parantaa kokoajan. Minun silmissäni on kokoajan enemmän ja enemmän johtajan oloinen. Ottanut nyt muutamaan otteeseen ohjaksia omiin käsiinsä ja tullut pakeista ohi näteillä pikkukivoilla. Vielä kun alkaa saamaan kiekkoa pussiin niistä.. Nythän Konna tosin on alkanut löytämään maalijyvää. Taitaa vaan mennä vähän hukkaan tälläkaudella.. Tai no.. Odotetaan nyt että saadaan ukkoja takas riviin ja katotaan sitten. Kyllä poffeihin täytyy tolla rosterilla mennä, saatana.Kontiola taas nopein luistelija
Oletko ihan tosissaan että kerhon käyrä eilen näytti ylös?Nousujohteinen peli vieraskentällä liigan kovinta joukkuetta vastaan. Tästä on hyvä jatkaa erävoiton siivittämänä Tepsiä vastaan. Nyt nähdään sisuuntuminen. Varma kolmen pinnan kotivoitto tulossa.
Oletko ihan tosissaan että kerhon käyrä eilen näytti ylös?
Oletko ihan tosissaan että kerhon käyrä eilen näytti ylös?
Nousujohteinen peli vieraskentällä liigan kovinta joukkuetta vastaan.
Mulla paino käyttäjän @Tolppa viestin kohdalla kaikki sarkasmitutkan mittarit punaiselle ja lujaa, mutta no näköjään väärässä olin.
Kerho aloitti ja lopetti ottelun aivan yhtä paskasti! Lukko pelas ekan 10min tasollaan ja sitten väkisin tulee hyvä fiilis jolloin taso tippuu. Vaikka kerho lopussa piti enemmän kiekkoa ja sai maalit niin en silti sanois että lopetti hyvin.Tottakai olen. Oletko sinä mahdollisesti sitä mieltä, että Kerho aloitti ottelun paremmin kuin lopetti?
Pisteputki venyy ja venyy...
Tajuton yhden pelin putki!
Edelliseen kahdeksaan ainoastaan kerran ilman pisteitä. Sitkeä porukka. #OranssiKevät
Mutta se on todella sitkeetä!Edelliseen 17 peliin 16 pistettä. Tillilihasta on mennyt päiväykset umpeen.
Mutta se on todella sitkeetä!