Myönteisten asioiden Kerho

  • 669 339
  • 3 359

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sen verran pessimististä väkeä palstalla?

Jokseenkin aika hienoa huomata, että pessimistiset kirjoittajat saavat myönteisiä asioita esille ja tämänkin ketjun eloon.
En minä nyt vielä ole keksinyt mitään positiivista, kohta tulee ihan varmasti jotain mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tää peli vois olla 10–0, mutta ei oo.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt mä keksin. Ei ole kannattajilta loppunut tiukassakaan paikassa vielä huumorintaju kesken. Ehdottomasti positiivista.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Peliä katsoessa itku alkaa kääntyä nauruksi. Täällä myös hyviä tuskan parahduksia.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kontiola taas nopein luistelija
Aloitan väittämäni taas tutulla ja turvallisella "mistä minä mitään tiedän tai ymmärrän" lausahduksella ja totean samaan hengen vetoon, että Konna parantaa kokoajan. Minun silmissäni on kokoajan enemmän ja enemmän johtajan oloinen. Ottanut nyt muutamaan otteeseen ohjaksia omiin käsiinsä ja tullut pakeista ohi näteillä pikkukivoilla. Vielä kun alkaa saamaan kiekkoa pussiin niistä.. Nythän Konna tosin on alkanut löytämään maalijyvää. Taitaa vaan mennä vähän hukkaan tälläkaudella.. Tai no.. Odotetaan nyt että saadaan ukkoja takas riviin ja katotaan sitten. Kyllä poffeihin täytyy tolla rosterilla mennä, saatana.

Hyvää yötä mussukat. Aamulla sit kahvia kerhomukista ja mitään lukkopeliä ei ole ollutkaan, tirsk.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Nousujohteinen peli vieraskentällä liigan kovinta joukkuetta vastaan. Tästä on hyvä jatkaa erävoiton siivittämänä Tepsiä vastaan. Nyt nähdään sisuuntuminen. Varma kolmen pinnan kotivoitto tulossa.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Nousujohteinen peli vieraskentällä liigan kovinta joukkuetta vastaan. Tästä on hyvä jatkaa erävoiton siivittämänä Tepsiä vastaan. Nyt nähdään sisuuntuminen. Varma kolmen pinnan kotivoitto tulossa.
Oletko ihan tosissaan että kerhon käyrä eilen näytti ylös?
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Oletko ihan tosissaan että kerhon käyrä eilen näytti ylös?

Tottakai olen. Oletko sinä mahdollisesti sitä mieltä, että Kerho aloitti ottelun paremmin kuin lopetti?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nousujohteinen peli vieraskentällä liigan kovinta joukkuetta vastaan.

En todellakaan enää katsonut kolmatta erää, mutta ihan inhimillistä, jos Lukko vähän hölläsi 7-0 johdossa. Jossain lajin koodistossa on myös se, ettei vastustajaa nöyryytetä tarpeettomasti.

Voi myös olla niin, että heidän valmentaja tajusi, että huomennakin on peli. Heillä sentään vastassa joukkue, joka pelasi eilen. Meille tulee levännyt joukkue vastaan tänään.

Kaikki merkit viittaavat iltaa kohti äärimmäiseksi kasvavaan otsajormaan...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mulla paino käyttäjän @Tolppa viestin kohdalla kaikki sarkasmitutkan mittarit punaiselle ja lujaa, mutta no näköjään väärässä olin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Täällä tulee kyllä aina hymy huulille sentään.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Tottakai olen. Oletko sinä mahdollisesti sitä mieltä, että Kerho aloitti ottelun paremmin kuin lopetti?
Kerho aloitti ja lopetti ottelun aivan yhtä paskasti! Lukko pelas ekan 10min tasollaan ja sitten väkisin tulee hyvä fiilis jolloin taso tippuu. Vaikka kerho lopussa piti enemmän kiekkoa ja sai maalit niin en silti sanois että lopetti hyvin.

Tänään mennään heti päin vittua jos kopissa on asenne että jatketaan eilisen hyvään lopetukseen!!
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Positiivista: HPK pelaa edelleen Liigaa ja pääsen itse paikanpäälle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös