Peltsi #18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Näistä melkein voitetuista painimatseista nousee karvat pystyyn. Nimi paperissa ratkaisee.
Myönteistä on, että puolustuspäätä yritetään vahvistaa. Lähtökohtaisesti vahvistukset ovat olleet taustoiltaan OK.
Ehdottomasti on hyvä juttu. Ilmeisesti siis tällainen mies tulossa: Ilves täydentämässä pakistoaan kokeneella kanadalaisella - Kiekkoareena
Mark Flood, 33v ja pelannut 3 vuotta KHL:ää ja viime kauden Itävallassa. Taustat ihan hyvät, mutta katsotaan miltä peli kaukalossa näyttää, jos meille tulee.
Eliteprospectin lause tosin ei lupaa, että ainakaan oman pään pelaaminen paranisi:
"Flood is a puck-moving defenseman. He likes to shoot the puck and is an asset with the man advantage. However, his defensive game could use some improvement. "
Mutta hyvä alku tämä Flood.
Ei oikein löytynyt sopivaa ketjua, joten pannaan tämän alle. Kait tässä Ilvesläisittäin jotain myönteistä on, kun Kärppä-kannattaja on etsimässä Ilveksen fanikamoja :)
Olen tulossa tiistaina 5v pojan kanssa Kärpät-Ilves otteluun ja hänelle pitäisi hommata Ilveksen fanipaita. Onko hallin fanishopissa täysi valikoima myös juniorikokoja vai kannattaisiko käydä hakemassa muualta jo ennen peliä. Missä olisi parhaat valikoimat? Ainakin Prismoissa niitä olen nähnyt, mutta ei ole oikein kuvaa mistä löytäisi varmimmin sopivan koon/mallin.
ilveskauppa.fi on myös yksi.Ei oikein löytynyt sopivaa ketjua, joten pannaan tämän alle. Kait tässä Ilvesläisittäin jotain myönteistä on, kun Kärppä-kannattaja on etsimässä Ilveksen fanikamoja :)
Olen tulossa tiistaina 5v pojan kanssa Kärpät-Ilves otteluun ja hänelle pitäisi hommata Ilveksen fanipaita. Onko hallin fanishopissa täysi valikoima myös juniorikokoja vai kannattaisiko käydä hakemassa muualta jo ennen peliä. Missä olisi parhaat valikoimat? Ainakin Prismoissa niitä olen nähnyt, mutta ei ole oikein kuvaa mistä löytäisi varmimmin sopivan koon/mallin.
Saumat ovat melko ohkaiset ja tämän hetken päätavoite olisi nyt pitää tämä kausi hengissä ainakin olympiataukoon asti. Eli pystyttäisiin roikkumaan siinä pääjoukon perässä vähintään 5-8 pisteen sisällä helmikuulle, jotta pysyy mielenkiinto yllä. Tietenkin ohikin on lupa mennä, jos kaikki natsaa. Vetoapua kyllä tarvittaisiin ylemmiltä sijoilta ja onhan siellä kieltämättä pari potentiaalista romahtajaa..Summa summarum, mielestäni Ilveksen peli on kehittynyt vähitellen, mutta paljon pitää vielä parantaa mikäli kympin sakkiin mielitään.
Tämä on se, mitä itsekin uskallan toivoa. Olisi äärimmäisen tärkeää pitää playoff-toiveet elossa mahdollisimman pitkään, että irtolippujakin menisi kaupaksi myös kevätkaudella.Saumat ovat melko ohkaiset ja tämän hetken päätavoite olisi nyt pitää tämä kausi hengissä ainakin olympiataukoon asti. Eli pystyttäisiin roikkumaan siinä pääjoukon perässä vähintään 5-8 pisteen sisällä helmikuulle, jotta pysyy mielenkiinto yllä.