Mainos

Muutokset Kärppäjoukkueessa kaudella 2010-2011

• 346 726
  • 940

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Melkein ottaisin vielä Kovasen tuohon mukaan tuomaan pisteitä, jos nyt ei järjettömän kallis ole.

Niin minäkin ottaisin, on kuitenkin pelannut 3 viimeistä kautta liigaa 0,6 pistettä/ottelu tahdilla, mikä on aika mainio. Kiekollisena kuitenkin erittäin hyvä ja rauhallinen, mutta on tosiaan se hinta tainnut nousta isoksi.

Helblingille tervetuloa Ouluun. Onneks on tuo tryout sopimuksessa. Näkisin kuitenkin, että jokainen joukkue tarvitsee yhden tämän tyylisen puolustajan.

aurinkolahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, AC Oulu
Lyön Timo

Hieno hankinta! Puolihullu sveitsiläinen tappelija ja peruspakki tuo auktoriteettia peliin. Tuohon lisäksi kiekollinen pakki, itselleni kelpaisi hyvin vaikkapa se Kovasen Tommi.

Tervetuloa, Lyön Timo!

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Takuulla Timppa on vahvistus nykyiseen pakistoon ja tuo sitä erittäin paljon kaivattua fyysisyyttä. Tuonee myös väriä kentälle ja rauhaa oman maalin edustalle. Laukookin vielä oikealta, eli voidaan ainakin kokeilla ylivoimassakin. Sveitsiläisenä vie tietysti paikan ulkomaalaiskiintiöstä, mutta se tuskin tulee ongelmaksi. Kiekollista pakkia jäädään vielä odottamaan.

Viimeksi muokattu:

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Kas, on seurajohto myöntänyt tunteen puutteen ongelmaksi. Tällä hankinnalla antavat myös ymmärtää, että Aarnion sopimuksetta jättäminen oli virhe

"Uskomme Helblingin tuovan myös lisää tunnetta peliin, oululaisjoukkueen päävalmentaja Mikko Haapakoski näkee"

Suosikkijoukkue
Kärpät
Erinomainen vahvistus, jos tuli korvaamaan loukkaantuneen Jokisen. Jos taas tässä on Preissingin korvaaja niin en tiedä mitä sanoa.

Helbling on yhtä iso kuin Jokinen, mutta sillä erotuksella että tämä sveitsiläinen tietää miten ison miehen pitää pelata. Minä kyllä tykkään. Helblingin ollessa jäällä Kärppien maalinedustalla ei ole kivaa.

Vielä jostakin se "Preissing" niin eiköhän paketti ala olla valmentajaa vaille kunnossa.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kas, on seurajohto myöntänyt tunteen puutteen ongelmaksi. Tällä hankinnalla antavat myös ymmärtää, että Aarnion sopimuksetta jättäminen oli virhe

"Uskomme Helblingin tuovan myös lisää tunnetta peliin, oululaisjoukkueen päävalmentaja Mikko Haapakoski näkee"
Aarnio on laituri ja Timppa on pakki, eli pelaavat periaatteessa hieman erilaisessa roolissa.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kärpät antaa ymmärtää facebook sivuillaan, että kohta julkaistaan vielä toinen pakki!

Ja kait sekin mahdollinen toinen pakki on ulkkari? Kärpillä niitä ulkkareita on vasta 7, joten kait se kahdeksas siihen vielä menee. Ihme muukalaislegiooneita siellä pohjoisessa tehdään, Ropsin futisporukassakaan ei tainnut olla kuin muutama valkolainen?

Hellbling tuo ainakin kovuutta teille, ja right-puolen kaverina tietty variaatioita yyveelle. Kyllä tuolla jantterilla taitoakin on, vaikkei pisteitä ole koskaan tehnykkään, mutta en usko että on mikään ihan puukäsi. Tuli vähän Lupaschuk tästä mieleen. Tosin Lupaschuk oli taitavempi ja ehkä vähän pehmeämpi. Tai paha vielä mennä sanomaan, kun ei ole Helblingin pelejä tullu kovin paljoa nähtyä.

Nyt hetken mutusteltuani tunnustan olevani pettynyt. Olen pettynyt siihen, että ajoissa ei saatu kotiutettua sitä ykköspakkia. Nyt sitten paikataan tätä puutetta tuomalla joukkueeseen leveyttä. Sitä leveyttä olisi pitänyt olla alusta asti eikä vasta nyt.

Kaiken kaikkiaan alkukausi on jälleen kerran osoittanut sen, että kyllähän joukkueen tulisi olla kasassa käytännössä jo ennen liigakauden alkua. Täsmähankinnat sitten myöhemmin, jos niitä tarvitaan. Miten lie hitsautuvat tästä yhteen loppukauden aikana? Noh, muut ei ainakaan tule huonontamaan pelaamistaan, joten valtava on Kärppien antama etumatka.

Pelaajiston kanssa tietysti kulkee käsi kädessä valmennus. Pidän henk. koht. pelaajia tärkeämpänä palasena, mutta hyvätkään pelaajat (en puhu Heblinbplingistä) eivät auta ellei valmennus ole kunnossa.

Ykköspakki puuttuu edelleen, mutta ilman merkittäviä lisäloukkaantumisia en siihen enää usko.

BTW, kop huomasi myöhässä sen facebookin. Facebookissa viitattiin nimenomaan tähän sveitsiläiseen.

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja kait sekin mahdollinen toinen pakki on ulkkari? Kärpillä niitä ulkkareita on vasta 7, joten kait se kahdeksas siihen vielä menee. Ihme muukalaislegiooneita siellä pohjoisessa tehdään, Ropsin futisporukassakaan ei tainnut olla kuin muutama valkolainen?

Joo kato, kun on rahaa, niin voi paikkailla loukkaantumisia, eikä edes tunnu missään.

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Missä kohtaa siellä?? Minä en ainakaan huomannut sellaista ku nopeasti selailin viestejä läpi.

VÄÄRÄ HÄLYTYS! Tulostuu nämä Kärppien kommentit väärässä järjestyksessä mun facebookin etusivulle. Kärppien omilla fb-sivuilla uutinen oli ennen pakin julkistusta eli siinä se ja rauha maassa.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Kärpät voisi tehdä SM-liiga historiaa ja marssittaa jäälle kokoonpanon jossa ei ole yhtään suomalaista! Se olisi hienoa! Muutama keskinkertainen ulkkari vielä, niin koko pohjoisen oma joukkue on valmis.

Onnea uusimmasta hankinnasta. Itse en tuollaista ulkkarisoppaa menisi edes katsomaan. Otan osaa.

Kärpät voisi tehdä SM-liiga historiaa ja marssittaa jäälle kokoonpanon jossa ei ole yhtään suomalaista! Se olisi hienoa! Muutama keskinkertainen ulkkari vielä, niin koko pohjoisen oma joukkue on valmis.

Onnea uusimmasta hankinnasta. Itse en tuollaista ulkkarisoppaa menisi edes katsomaan. Otan osaa.

Hyvin ne tuntuu kuitenkin ex-Kärpät sinne teidän keskinkertaiseen soppaan mahtuvan.

JPL

Jäsen
Jokohan budjetti on ylitetty vai menikö tämäkin vielä budjetin raameihin?

Ainoat raamit, mitä joudutaan venyttämään on jäähyaition....

Gags:lla ihmeellinen antipatia Kärppiä ja Kärppien varallisuutta kohtaan. Pidähän huoli vain omasta pesästä - on sielläkin joskus tuhlailtu.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Tota, joo...
Jokinen on pois loppukauden ja Timppa korvaa hänet. En usko että tässä nyt hirveästi voitetaan tai hirveästi hävitään.

Kiekollista pakkia odotan tohon vielä.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Gags:lla ihmeellinen antipatia Kärppiä ja Kärppien varallisuutta kohtaan.
Ei minkäänlaista antipatiaa, päinvastoin olen sitä mieltä että vahvistuksia pitää hankkia jos on tarve ja mahdollisuus. Olin vain niin yllättänyt kun täällä aiemmin kerrottiin että kaikki aiemmat hankinnatkin meni ilmoitetun 2,8M budjetin sisään. En siis vain tiennyt että kauden alussa on ilmoitettu budjetti jossa pelivaraa 1-1,5 miljoonaa ja nyt vain kysäisin että joko se on täytetty vai vieläkö on varaa?

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
En siis vain tiennyt että kauden alussa on ilmoitettu budjetti jossa pelivaraa 1-1,5 miljoonaa ja nyt vain kysäisin että joko se on täytetty vai vieläkö on varaa?

Ja veikkaat, että jollain jatkoaikalaisella on pääsy katsomaan Kärppien tämän kauden talouslukuja? Nyt taitaa olla väärä kanava kysellä tuon asian perään.

JPL

Jäsen
Ei minkäänlaista antipatiaa, päinvastoin olen sitä mieltä että vahvistuksia pitää hankkia jos on tarve ja mahdollisuus. Olin vain niin yllättänyt kun täällä aiemmin kerrottiin että kaikki aiemmat hankinnatkin meni ilmoitetun 2,8M budjetin sisään. En siis vain tiennyt että kauden alussa on ilmoitettu budjetti jossa pelivaraa 1-1,5 miljoonaa ja nyt vain kysäisin että joko se on täytetty vai vieläkö on varaa?

Kyllä nämä sun jutut on jo niin nähty... Jokaisen hankinnan jälkeen sama laulu ja vaikka meidän käsitys on kerrottu moneen otteeseen, et sitä ole sisäistänyt.

Edelleen tähän mennessä ainut pelaaja, jota ei oltu etukäteen "tiedetty" on Tenkrat ja väitän että etukäteen senhetkiseen arvioon on jätetty varaa 1-2 pelaajan hankintaa varten. Lisäksi Preissingin 300k muuttui nyt selvästi pienemmäksi, joten uskon että edelleen on tarvittaessa budjetissa jonkin verran mahdollisuuksia liikkuihin.

Sitä, onko todellinen pelaajabudjetti sitten 2,8M ja mitä se oikeasti sisältää ei tiedä kuin Kärppien hallinto. Ilmoitetut budjetit on aina ihan sitä itteään. Se on senhetkinen arvio pelaajakustannuksista kauden aikana.

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Lyön Timon käyrä on ollut vähän alaspäin eikä viime aikoina muutenkaan kovin korkealla, enkä muutenkaan niin hanskailijoista välittäisi, mutta jos tällä vältettiin sopimus Tommi Kovasen kanssa, niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen.

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
On se kyllä niin hassua, kun ulkopuoliset tulee tänne huutelemaan rahan käytöstä, vaikka eivät ilmiselvästi edes halua ymmärtää tilannetta. Se on sitä kateutta.. Otan osaa.

Perkele minä olen ylpeä siitä, että meillä on rahaa enemmän, kuin monella muulla liiga-joukkueella, eikä mitkään konkurssit kolkuttele ovia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy