Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 991 463
  • 44 020

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Bottakselle käy usein näitä ettei muka osaa odottaa ohitusta ja jättää sisäpuolen täysin auki. Kyllä tuolla suoravauhdilla olisi ollut mahdollisuus selvitä puolustamalla loppuun asti.
Joo olen samaa mieltä sinänsä siitä että Bottakselta monesti jää tuo sisäpuoli auki, mutta olihan tuo myös todella hieno ohitus Ricciardolta. En tiedä sitten tuosta että olisiko saanut pidettyä takana vai ei.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Ruotsin ukot laittaa oikein kunnolla luita kurkkuun suomalaisille keihäänheitossa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Smalios 81, 89 SWE ja PB, eli kaksoisjohto Ruotsilla miesten keihäässä. Uskotteko kotona?
Ruuskanen heittää, eikä näytetä suorana.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ruotsalainen tv-ohjaaja? Wirkkalan heitto olisi ollut mahdollista saada suoraan lähetykseen, niin siirryttiin kuvaamaan ruotsalaisen korkeushyppääjän viimeistä yritystä, vaikka oli jo varmistanut voiton.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
No niin otas nyt rauhallisesti. Jos urheilijan huono suorittaminen sinua vituttaa, niin ole hyvä. Itse katson urheilua eri tavalla ja siitä tässä on kyse. Kaduttaa että lähdin tästä vänkäämään.

Tytöt tekivät tyttöjen SE:n pitkässä viestissä ilman Viivi Lehikoistakin. Hienoja juoksijoita tulossa

Hohhoijaa ja nyt jo mua vituttaa... Jos olet mielensäpahoittaja, niin älä kommentoi kommentteja missä kritisoidaan jotain, varsinkaan jos sinulla ei ole aiheeseen mitään muuta annettavaa, kuin "itse katson urheilua eri tavalla" kommentteja.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hohhoijaa ja nyt jo mua vituttaa... Jos olet mielensäpahoittaja, niin älä kommentoi kommentteja missä kritisoidaan jotain, varsinkaan jos sinulla ei ole aiheeseen mitään muuta annettavaa, kuin "itse katson urheilua eri tavalla" kommentteja.

Johan mä jo sanoin että kaduttaa että lähdin kommentoimaan yhtään mitään. Joko nyt lopetetaan aiheesta?
 

vitozzius

Jäsen
Edelliset pistetappiot miesten keihäässä:

1993
1 Seppo Räty FIN 83.24
2 Patrik Bodén SWE 81.82
3 Dag Wennlund SWE 81.20
4 Peter Borglund SWE 80.84
5 Kimmo Kinnunen FIN 79.90
6 Ari Pakarinen FIN 79.00

1989
1 Peter Borglund SWE 84.76
2 Dag Wennlund SWE 81.98
3 Seppo Räty FIN 81.70
4 Tapio Korjus FIN 81.22
5 Patrik Bodén SWE 81.16
6 Hannu Holopainen FIN 77.38
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Keihäs Ruotsille 13-9 eli tasoissa ollaan ennen 1500 metrin juoksua. Suomella ei mitään mahdollisuuksia.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
1989
1 Peter Borglund SWE 84.76
2 Dag Wennlund SWE 81.98
3 Seppo Räty FIN 81.70
4 Tapio Korjus FIN 81.22
5 Patrik Bodén SWE 81.16
6 Hannu Holopainen FIN 77.38
Mietin juuri että voiko olla niin että Ruotsi on yleensäkään ikinä voittanut miesten keihäänheittoa. No on siitä 27 vuotta näköjään jo vierähtänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös