Sagnia tekisi kyllä noilla istumalihaksilla tuottoisaa uraa luontodokumenttien parissa.
FORZA KIMI.Oho, Kimi tykittää nopeimpia kierroksia peräkkäin.
Kerro missä kohtaa mä halveksin? Saako lätkäpelaajaa kritisoida, mutta yleisurheilijaa ei? Oikeasti nyt valoja päälle. Nostin Sannin ja Sandran esiin juuri siksi, että ovat arvokisakävijöitä ja jatkuvasti käytännössä esillä kotimaisessa "yu-scenessä". Katsoitko Sannin räpellyksiä Lappeenrannan Eliitissä? Olisiko pitänyt taputtaa, että siinä nyt huippu-urheilija käy läpi "vaikeaa vaihetta" urallaan.
Sandran kootut selitykset tällä kaudella: allergia, allergia, allergia, väsymys, allergia, väsymys, allergia, allergia, väsymys...
Heh, juuri näin. Itselleni ei vaan mene tajuntaan miksi maajoukkuetason huippu-urheilija (Eriksson) ei laita suorituksensa kannalta aivan oleellista osa-aluetta kuntoon, en ymmärrä! "Paraskella" on varmaan tähän jokin ajatus?Kerro missä kohtaa mä halveksin? Saako lätkäpelaajaa kritisoida, mutta yleisurheilijaa ei? Oikeasti nyt valoja päälle. Nostin Sannin ja Sandran esiin juuri siksi, että ovat arvokisakävijöitä ja jatkuvasti käytännössä esillä kotimaisessa "yu-scenessä". Katsoitko Sannin räpellyksiä Lappeenrannan Eliitissä? Olisiko pitänyt taputtaa, että siinä nyt huippu-urheilija käy läpi "vaikeaa vaihetta" urallaan.
Sandran kootut selitykset tällä kaudella: allergia, allergia, allergia, väsymys, allergia, väsymys, allergia, allergia, väsymys...
Nojaa, mielestäni ei oikein tuossa voinut enempää tehdä ja olihan se ajan kysymys milloin Ricciardo sieltä menee ohi. Nyt onkin Ricciardolla jo parin sekunnin ero.Melko pehmeää suorittamista taas Bottakselta.
Bottakselle käy usein näitä ettei muka osaa odottaa ohitusta ja jättää sisäpuolen täysin auki. Kyllä tuolla suoravauhdilla olisi ollut mahdollisuus selvitä puolustamalla loppuun asti.Nojaa, mielestäni ei oikein tuossa voinut enempää tehdä ja olihan se ajan kysymys milloin Ricciardo sieltä menee ohi. Nyt onkin Ricciardolla jo parin sekunnin ero.
Joo olen samaa mieltä sinänsä siitä että Bottakselta monesti jää tuo sisäpuoli auki, mutta olihan tuo myös todella hieno ohitus Ricciardolta. En tiedä sitten tuosta että olisiko saanut pidettyä takana vai ei.Bottakselle käy usein näitä ettei muka osaa odottaa ohitusta ja jättää sisäpuolen täysin auki. Kyllä tuolla suoravauhdilla olisi ollut mahdollisuus selvitä puolustamalla loppuun asti.
No niin otas nyt rauhallisesti. Jos urheilijan huono suorittaminen sinua vituttaa, niin ole hyvä. Itse katson urheilua eri tavalla ja siitä tässä on kyse. Kaduttaa että lähdin tästä vänkäämään.
Tytöt tekivät tyttöjen SE:n pitkässä viestissä ilman Viivi Lehikoistakin. Hienoja juoksijoita tulossa