Hohhoijaa ja nyt jo mua vituttaa... Jos olet mielensäpahoittaja, niin älä kommentoi kommentteja missä kritisoidaan jotain, varsinkaan jos sinulla ei ole aiheeseen mitään muuta annettavaa, kuin "itse katson urheilua eri tavalla" kommentteja.
Amb heitti vittu pitkälle.Äiti Teresasta tuli pyhimys.
Ruuskanen kärkeen.
Heh, ei täällä tarvitse mitään katua tai anteeksipyydellä......relax. ; )Johan mä jo sanoin että kaduttaa että lähdin kommentoimaan yhtään mitään. Joko nyt lopetetaan aiheesta?
Kommentti ensimmäiseen.....Agnes oli köyhyyden, ei köyhien ystävä (sairas katolinen doktriini).Äiti Teresasta tuli pyhimys.
Ruuskanen kärkeen.
Amb liki 85 ja kärkeen.
Joo, näin taisi käydä. Plaah, Teroa olisi tarvittu.Miesten ottelu kaatuu keihäänheittoon.
Mietin juuri että voiko olla niin että Ruotsi on yleensäkään ikinä voittanut miesten keihäänheittoa. No on siitä 27 vuotta näköjään jo vierähtänyt.1989
1 Peter Borglund SWE 84.76
2 Dag Wennlund SWE 81.98
3 Seppo Räty FIN 81.70
4 Tapio Korjus FIN 81.22
5 Patrik Bodén SWE 81.16
6 Hannu Holopainen FIN 77.38
Kommentti ensimmäiseen.....Agnes oli köyhyyden, ei köyhien ystävä (sairas katolinen doktriini).
Juuri tuoltakin löytyviin typeryyksiin viittasin.Täällä vähän lisää sairasta doktriinia. Linkki vie Wikipediaan.
Niinpä, vaikka meillä on puikoissa Kojonkosken kaltainen "nero". ; )On tämä suomalainen urheilu vaan niin saatanan masentavaa