Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
89 metriä, mitä hittoa? Milloin viimeksi kotimaan keihästäjät on heitelleet noille pituuksille? Lienee Seppokin tyytyväinen.
Helander kaatui heittonsa pitkämäkimäiseen tapaan, joten eiköhän Sepon päällimmäinen tunne ole vitutus.Lienee Seppokin tyytyväinen.
Kyllä Seppo oli ihan tyytyväinen. Eikä se tuossa kaatumisessakaan ihan väärässä ole, vaikka se vaikutin Rädyllä voi olla toinen. Vamma-alttiuden puolesta heiton lopun purkautuminen yli on vähän hallitsematonta.Helander kaatui heittonsa pitkämäkimäiseen tapaan, joten eiköhän Sepon päällimmäinen tunne ole vitutus.
Joo, Zelesnyn ME 98,48, kaatuu lopussa.Paavo Nurmi Gamesin selostus oli kyllä melko flegmaattista. Samaan aikaan paikan päällä Mertarannan toimesta ihan hivenen eri meno.
Sanotaan Mertarannasta jääkiekon puolella mitä tahansa, niin yleisurheilussa selostajana aivan ylivoimainen.
Kyllä Seppo oli ihan tyytyväinen. Eikä se tuossa kaatumisessakaan ihan väärässä ole
Jos luit viestini, niin siinä juurikin sanottiin Rädyn vaikuttimista mielipiteeseensä ja se ei ole luonnollisesti se pituus. Minä olen samaa mieltä, mutta eri kulmasta. Ei hän ole ihan väärässä, eikä täysin väärässä.Joo, Zelesnyn ME 98,48, kaatuu lopussa.
Vetterin 97,76, kaatuu lopussa.
Pitkämäen Osakan pisin heitto, kaatui lopussa.
Seppo on kaatumisasiassa täysin väärässä.
Minä en ole tietoinen, että kukaan noista olisi loukkaantunut koskaan sen vuoksi, että olisivat heittäytymisen vuoksi hajottaneet olkapäänsä tai mitään muutakaan osaa itsestään.Jos luit viestini, niin siinä juurikin sanottiin Rädyn vaikuttimista mielipiteeseensä ja se ei ole luonnollisesti se pituus. Minä olen samaa mieltä, mutta eri kulmasta. Ei hän ole ihan väärässä, eikä täysin väärässä.
Minun kulmani oli loukkaantumisherkkyys ja sitä vasten ei varmasti ole se taloudellisin tekniikka. Sepon tulokulma asiaan eli ole kumpikaan edellä mainituista.
Myös Julius Yego oli uransa pisimmässä heitossa turvallaan, vaikka normaalisti taisi pysyä pystyssä.Joo, Zelesnyn ME 98,48, kaatuu lopussa.
Vetterin 97,76, kaatuu lopussa.
Pitkämäen Osakan pisin heitto, kaatui lopussa.
Seppo on kaatumisasiassa täysin väärässä.
Kyllä siitä vielä joskus jotain tulee. Jaksais poika reenata vaan.Krugerin "poju" heittää edelleen.
Ei mikään hirveä meedio tarvitse olla, kun toteaa, että jotain tarttis tehrä...ja pian...eikä niin vähääkään, koska surullista nimittäin on.47-vuotias Kruger Suomen ykköstykki kiekossa.