Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 962 039
  • 43 985

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pieni pettymys keihäskisassa tuo, ettei ysikymppiä rikottu. Mutta pentele, suomalainen vei aika huipulla tuloksella!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pessimistiseen tapaan en odottanut mitään Helanderilta, joten aikamoisen yllättynyt olin, kun luin uutisen. Pirun kova veto, huhhuh. Toivottavasti Helander pysyy kunnossa loppukauden ajan ja pääsee ylittämään 90 metrin rajan, koska siinä kerhossa ei todellakaan ole liikaa suomalaisjäseniä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
89 metriä, mitä hittoa? Milloin viimeksi kotimaan keihästäjät on heitelleet noille pituuksille? Lienee Seppokin tyytyväinen.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Katselin nyt tuota YLE:n lähetystä niin onhan se oikeasti huono - muistuttaa ihan sitä perinteistä kansainvälistä tyyliä, jossa seurataan jonkun satunnaisen juoksuerän esittelyitä 25 minuuttia ja sitten mitäänsanomattoman pyrähdyksen jälkeen tulee 25 sekuntia jälkilähetyksenä kun jossain kenttälajissa tehdään muutenkin jännittävässä kilpailussa loistava huippusuoritus.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Välillä sitä aina miettii, että miten paljon suorat (ja nauhoitetut) yleisurheilulähetykset tehostuisivat, jos sitä jokaista siunattua alkuerän juoksijaesittelyä ei näytettäisikään? Keskityttäisiin kenttätapahtumiin, ja kun lähtö lähestyy niin läväytettäisiin ruutuun juoksijalista ennätyksineen ja kauden parhaineen ja sitten minuutin parin sisällä itse kisa. Romahtaisiko sivilisaatio siihen, tulisiko verinen vallankumous ja sisällisota?
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta äänikin. Vai miten se Vode aikoinaan sanoi?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kyllä on ihmeellinen tämä NBA finaali nro6

Boston aloittaa väkevästi ja tuntuu ottavan kunnon niskalenkin siirtymällä alussa jo 14-2 johtoon.
Sitten Golden State heräsi. Eka neljännes oli taputeltu niin Warriors johti 27-22

Boston johti ottelua 22-16. Seuraavan kerran kun Celtics teki korin ottelu oli jo 25-37 Warriors
 
Viimeksi muokattu:

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jordan Poole pelannut tänään yhteensä 8:52 tehnyt 11pistettä

Bostonin paras pistemies on tehnyt 18:51 pelaajalla 12

Golden State karkaa 37-54
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Paavo Nurmi Gamesin selostus oli kyllä melko flegmaattista. Samaan aikaan paikan päällä Mertarannan toimesta ihan hivenen eri meno.

Sanotaan Mertarannasta jääkiekon puolella mitä tahansa, niin yleisurheilussa selostajana aivan ylivoimainen.

Helander kaatui heittonsa pitkämäkimäiseen tapaan, joten eiköhän Sepon päällimmäinen tunne ole vitutus.
Kyllä Seppo oli ihan tyytyväinen. Eikä se tuossa kaatumisessakaan ihan väärässä ole, vaikka se vaikutin Rädyllä voi olla toinen. Vamma-alttiuden puolesta heiton lopun purkautuminen yli on vähän hallitsematonta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Paavo Nurmi Gamesin selostus oli kyllä melko flegmaattista. Samaan aikaan paikan päällä Mertarannan toimesta ihan hivenen eri meno.

Sanotaan Mertarannasta jääkiekon puolella mitä tahansa, niin yleisurheilussa selostajana aivan ylivoimainen.


Kyllä Seppo oli ihan tyytyväinen. Eikä se tuossa kaatumisessakaan ihan väärässä ole
Joo, Zelesnyn ME 98,48, kaatuu lopussa.

Vetterin 97,76, kaatuu lopussa.

Pitkämäen Osakan pisin heitto, kaatui lopussa.

Seppo on kaatumisasiassa täysin väärässä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Joo, Zelesnyn ME 98,48, kaatuu lopussa.

Vetterin 97,76, kaatuu lopussa.

Pitkämäen Osakan pisin heitto, kaatui lopussa.

Seppo on kaatumisasiassa täysin väärässä.
Jos luit viestini, niin siinä juurikin sanottiin Rädyn vaikuttimista mielipiteeseensä ja se ei ole luonnollisesti se pituus. Minä olen samaa mieltä, mutta eri kulmasta. Ei hän ole ihan väärässä, eikä täysin väärässä.

Minun kulmani oli loukkaantumisherkkyys ja sitä vasten ei varmasti ole se taloudellisin tekniikka. Sepon tulokulma asiaan eli ole kumpikaan edellä mainituista.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos luit viestini, niin siinä juurikin sanottiin Rädyn vaikuttimista mielipiteeseensä ja se ei ole luonnollisesti se pituus. Minä olen samaa mieltä, mutta eri kulmasta. Ei hän ole ihan väärässä, eikä täysin väärässä.

Minun kulmani oli loukkaantumisherkkyys ja sitä vasten ei varmasti ole se taloudellisin tekniikka. Sepon tulokulma asiaan eli ole kumpikaan edellä mainituista.
Minä en ole tietoinen, että kukaan noista olisi loukkaantunut koskaan sen vuoksi, että olisivat heittäytymisen vuoksi hajottaneet olkapäänsä tai mitään muutakaan osaa itsestään.

Seppohan oli itsekin paljon loukkaantuneena. Vuosi 1996 oli legendaarinen: ennen olympialaisia kisasi vain Kalevan kisoissa, josta voitto, seuraava kisa oli Atlantan karsinta.
 
Viimeksi muokattu:

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Joo, Zelesnyn ME 98,48, kaatuu lopussa.

Vetterin 97,76, kaatuu lopussa.

Pitkämäen Osakan pisin heitto, kaatui lopussa.

Seppo on kaatumisasiassa täysin väärässä.
Myös Julius Yego oli uransa pisimmässä heitossa turvallaan, vaikka normaalisti taisi pysyä pystyssä.





En osaa itse sanoa, onko tuosta heittäytymisestä hyötyä vai haittaa. Itse en ole koskaan saanut keihästä lentämään mihinkään, en pystyssä enkä vatsallani, vaikka pesäpallon takia pallo on kyllä aina lentänyt. No, piti tulla vaan sanomaan, että minusta kauneinta keihäänheittoa ovat esittäneet Steve Backley, Andreas Thorkildsen ja Thomas Röhler, jotka kaikki seisoivat vankasti heittonsa. Se on jotenkin komeaa kun kun se heitto lähtee kunnolla tuen päältä ilman sen kummempia sirkustemppuja sellaisen herkän elastisuuden säilyttäen (tämä puuttui Rädyn rykäisyistä). Myös Heli Rantasen kultaheitto Atlantassa on teknisesti upean näköinen heitto.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kanadan Gleadle näyttää, miten sadesäästä huolimatta heitetään naisten keihästä yli 60 metriä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Naisten 3000m sekä Camilla Richardson että Ilona Mononen juoksivat uudet ennätyksensä: Richardson 09'00.04 ja Mononen 09'02.00
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös