Ei todellakaan liikkunut. Veivissä liike on eteenpäin.Mua hävettää sun puolesta. Sen näki jo livekuvasta, että meni pallo taaksepäin.
Lähden ryyppäämään. Alkoi vituttaa niin paljon.
Ei todellakaan liikkunut. Veivissä liike on eteenpäin.Mua hävettää sun puolesta. Sen näki jo livekuvasta, että meni pallo taaksepäin.
HAISTAKAA TSEKKITUOMARIT PASKA! Luokaton suoritus, mua hävettää teidän puolesta.
Sählyrankkarit ovat todella ärsyttävää hiiviskelyä.
Ei mielestäni. Sählyssä rankkarit ammutaan keskiympyrästä tyhjään maaliin, siitä on hiiviskely kaukala. Mutta salibandyssä rankkarit tosiaan ovat aika turhauttavaa katseltavaa.Sählyrankkarit ovat todella ärsyttävää hiiviskelyä.
Mutta salibandyssä rankkarit tosiaan ovat aika turhauttavaa katseltavaa.
Sellaisen aikarajan valvominen vain olisi pirun hankalaa.
Klassinen "jotain pitäisi tehdä". Voisivat minun puolestani vaan sopia, että kävelet reippaasti siihen vetosektoriin ja teet ratkaisun. Se, että jo keskiympyrässä teet vartaloharhautuksia, ei auta yhtään.Minun mielestäni noihin pilkkuihin olisi juuri tämän takia hyvä saada joku aikaraja, jonka puitteissa vedon pitää lähteä. Sellaisen aikarajan valvominen vain olisi pirun hankalaa.
Olisi vain heti laittanut pallon pömpeliin, kun ohitti moken
Eli kun tuomari viheltää rankkarin "lähteneeksi", niin kello käymään vaikkapa kymmenestä sekunnista alaspäin. Jos aika ehtii kulua loppuun -> ei maalia. Ei luulisi olevan liian haasteellista tuollaisen systeemin toteuttaminen.
oikean tuomion tekemiseen tarvittaisiin änärityyppistä videotarkistusta...
Voi olla näinkin, en enää hidastuksia katsellut.Siinä vaiheessa pallo ei ollut vielä kunnolla kontrollissa, joten olisi ollut hyvin suuri mahdollisuus sille, että veto paukkuu johonkin päätylautaan.
En nähnyt hidastusta kuin kerran, mutta mielestäni siitä nimenomaan oli nähtävissä, että pallo liikui taaksepäin.
Katsotaanko siis salibändyssäkin näitä nykyään videoilta tuomarikopista? Jännää.
Ei katsota, eikä kukaan ole niin väittänytkään.Katsotaanko siis salibändyssäkin näitä nykyään videoilta tuomarikopista? Jännää.
Vaadin sählytuomareita myös Liigaan, ovat niin hyviä että näkevät liian oikein. Siis mikä nyt oli ongelma, säännöissä on kielletty pallon meneminen taaksepäin -> pallo menee taaksepäin -> paskat tuomarit, ei niiden ois pitänyt nähdä että meni taaksepäin?Melkoisia haukansilmiä tuomaristossa ja jatkiksen salibandykatsomossa. Kun tihrusti tätä rankkaria freimi freimiltä ja piirsi vielä avuksi keskiviivan suuntaiset apuviivat, jotka maalivahdin alueen rajoista kätevästi saa, tuomio on, että pallo tosiaan liikkui taaksepäin – vajaan neljänneksen pallon halkaisijasta eli jotakuinkin 15 milliä.
Käsitit vissiin jotain väärin. Minä siis katsoin hidastusta ja näin, että pallo liikkui taaksepäin. Tuomari tekee ratkaisunsa ilman videotarkistuksia.
Sivuutitte pointin jokseenkin täydellisesti. Tuomari siis katsoo silmällä kun te videosilmällä, ettekä silloinkaan pääse yhteisymmärrykseen. Tuomarien sääntörikkeet pitää vain hyväksyä tällöin osana lajia.Ei katsota, eikä kukaan ole niin väittänytkään.
Vaadin sählytuomareita myös Liigaan, ovat niin hyviä että näkevät liian oikein. Siis mikä nyt oli ongelma, säännöissä on kielletty pallon meneminen taaksepäin -> pallo menee taaksepäin -> paskat tuomarit, ei niiden ois pitänyt nähdä että meni taaksepäin?