Toisaalta Brady ei tarvitse itse paljoa aikaa tehdäkseen pisteitä. Vaikka Ravens tästä touchdownin tekisi minuutti ennen loppua, niin Patseilla on kyllä aikaa reilusti.
Tuosta ei taida olla mahdollista nousta yhdellä aikalisällä?
Mitä ihmettä Pats sekoilee kellon kanssa? Vielä antoivat Ravensille yhden mahdollisuuden.
En oo Hawk #22, mutta: olisi pelannut vaikka sweepillä sekunnit pois, eikä vain ottanut polvea ja jaardeja tukkaan. Vaikka onhan noissakin riskinsä. Sittenhän Jacoby Jones keilasi kyllä ihan vitusti tuon palautuksen, eihän siinä ollut mitään muuta järkevää kun fair-catch kun koko ryhmä oli punttia blokkaamassa muutenkin!Pats toimi tilanteessa niin kuin itse tilanteen ajattelin menevän. Siksi mielenkiintoni heräsi, mitä minä olen missannut. Miten sinä olisit tilanteen pelannut?
En oo Hawk #22, mutta: olisi pelannut vaikka sweepillä sekunnit pois, eikä vain ottanut polvea ja jaardeja tukkaan. Vaikka onhan noissakin riskinsä. Sittenhän Jacoby Jones keilasi kyllä ihan vitusti tuon palautuksen, eihän siinä ollut mitään muuta järkevää kun fair-catch kun koko ryhmä oli punttia blokkaamassa muutenkin!
Helvetin viihdyttävä matsi kaikkine aaltoineen ja saa nähdä millainen antikliimaksi tulee toi seuraava olemaan.
Pats toimi tilanteessa niin kuin itse tilanteen ajattelin menevän. Siksi mielenkiintoni heräsi, mitä minä olen missannut. Miten sinä olisit tilanteen pelannut?
Esimerkiksi pari juoksupeliä, joilla kelloa olisi saatu kulutettua muutama sekuntti enemmän jokaisen pelin aikana. Tällöin kelloon olisi ehkä jäänyt 10 sekuntia vähemmän aikaa, ja ainoa keino olisi ollut yrittää palautuksesta TD:a. Onnistuneilla juoksuilla kello olisi voitu kuluttaa jopa nollaan, jolloin ainoa toivo olisi ollut Patsien fumble. 15 sekunttia noin 50 yd kohdalta oli siksi mielestäni huonoa kellon pelaamista.