Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 979 257
  • 44 019

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tässä pelissä on vielä ihan liikaa aikaa Patriotsin kannalta.
Toisaalta Brady ei tarvitse itse paljoa aikaa tehdäkseen pisteitä. Vaikka Ravens tästä touchdownin tekisi minuutti ennen loppua, niin Patseilla on kyllä aikaa reilusti.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nyt käytetään sitten aikalisiä. Tärkeä, tärkeä 4&th3 tulossa. Flacco hoitaa. 41 jaardia maalille, 2 minuuttia aikaa.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Ja Ravens selvittää! Mahtava ottelu saa kyllä arvoisensa lopun, kun ratkaisu venyy viimeisille sekunneille.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
INTERCEPTION!!! Nyt iski Flacco pahaan paikkaan intin. 1:39 ja Patriotsille pallo.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Se oli siinä. Yksi aikalisä ei vaan riitä enää tässä tilanteessa Ravensille.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ouh jeeeeaaaaaaaaahh! Eiköhän se ollut siinä, varsinkin kun Ravensillä on 1 TO käytössä.

Edit. OK, venataan mitä hail Mary tuo tullesaan.
 

Janders

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aijai. Se oli sitten siinä. Noh, eipähän tartte ensi kierroksellakaan katsella pelejä ainoastaan neutraalina fanina, nyt kun NFL:n iljettävin joukkue menee jatkoon.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Tuosta ei taida olla mahdollista nousta yhdellä aikalisällä?

1:20 Pats saa kulutettua polvella tuosta ajasta pois. Sen jälkeen seuraa puntti ja Ravensille jää viimeiseen hyökkäykseen pouttiarallaa 10 sekuntia ilman aikalisiä. Kaikki on mahdollista, mutta kovin epärodennäköistä. Näin minä sen sain laskettua.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
En kyllä ymmärrä tuota Flaccon syöttöä tuossa tilanteessa lainkaan. Kellossa aikaa vaikka kuinka paljon ja lähdetään hakemaan TD-passia puolesta kentästä.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Mitä ihmettä Pats sekoilee kellon kanssa? Vielä antoivat Ravensille yhden mahdollisuuden.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Ymmärrän kyllä hail maryn epätoivoisuuden ja pienen onnistumismahdollisuuden, mutta miksi vitussa Jacoby Jones ei ottanut fair catchia?
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huikea peli ja meni kyllä todella vaikean kautta Patriots voittoon ollen kaksi kertaa 14 pistettä takana. Jaksaikhon vielä sympatata Panttereita loppuyön?
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Mitä ihmettä Pats sekoilee kellon kanssa? Vielä antoivat Ravensille yhden mahdollisuuden.

Pats toimi tilanteessa niin kuin itse tilanteen ajattelin menevän. Siksi mielenkiintoni heräsi, mitä minä olen missannut. Miten sinä olisit tilanteen pelannut?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hieno matsi!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Pats toimi tilanteessa niin kuin itse tilanteen ajattelin menevän. Siksi mielenkiintoni heräsi, mitä minä olen missannut. Miten sinä olisit tilanteen pelannut?
En oo Hawk #22, mutta: olisi pelannut vaikka sweepillä sekunnit pois, eikä vain ottanut polvea ja jaardeja tukkaan. Vaikka onhan noissakin riskinsä. Sittenhän Jacoby Jones keilasi kyllä ihan vitusti tuon palautuksen, eihän siinä ollut mitään muuta järkevää kun fair-catch kun koko ryhmä oli punttia blokkaamassa muutenkin!

Helvetin viihdyttävä matsi kaikkine aaltoineen ja saa nähdä millainen antikliimaksi tulee toi seuraava olemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös