No eihän se olekkaan kun jalka paskana.Godgers ei vaikuta omalta itseltään. Katsellaan.
No eihän se olekkaan kun jalka paskana.Godgers ei vaikuta omalta itseltään. Katsellaan.
Näkyihän se jo TD:n jälkeen että pohje ei kunnossa ole. Toivottavasti kestää tämän pelin.
No eihän se olekkaan kun jalka paskana.
Johan tuon näki sokea reettakin, ettei ollut lähelläkään 1st downia. Meinasi tulla taas kunnon perseily.
Ihmeellistä mussutusta kyllä Garrettilta paikasta. Ei ainakaan avautunut minulle mikä oli syy, 1st down se ei nyt ainakaan ollut.
Olisi halunnut sen aikalisän takasin, koska käytti sen kun luuli että saivat first down. Se review olisi jäänyt tekemättä, jos eivät olisi ottaneet sitä aikalisää. Tästä oli kyse. Eli itse aiheuttivat reviewin ja vielä menettivät sen aikalisänkin.Ihmeellistä mussutusta kyllä Garrettilta paikasta. Ei ainakaan avautunut minulle mikä oli syy, 1st down se ei nyt ainakaan ollut.
Niin kauan kun vastustajan pelinrakentajan nimi on Aaron Rodgers, rampa tai ei, niin 8 pisteen johto ei ole mitään.
Tätä menoa viimeisellä neljänneksellä sekä Rodgers että Romo ovat kentän laidalla.