torreira#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Arsenal
Suksien piikkiin Kristalla tottakai. Ritu varmaan voitelee suksensakin itse, on se kova.
Vieläkö Mäkäräinen saisi noustua Pärmäkosken edelle pronssille. Pärmäkoskella on ainakin tässä vaiheessa todella vaikeaa.
Kannattaako Pertun lähteä Iivon kyytiin? Voi tulla katkeaminen.
Mutta on tässä jännitettävää muista palkintosijoista. Ikonen ja Hökkä saattavat ottaa mitalit. Ja pitäähän tällainen kisa katsoa alusta loppuun. 50 km väliaikalähdöllä on harvinaista herkkua.Niskanen voittaa noin 5 minuutilla, jos tällä tahdilla jatkaa loppuun saakka. Aika julmaa kyytiä.
Mutta on tässä jännitettävää muista palkintosijoista. Ikonen ja Hökkä saattavat ottaa mitalit. Ja pitäähän tällainen kisa katsoa alusta loppuun. 50 km väliaikalähdöllä on harvinaista herkkua.
Joopa... Minulla on kyllä ollut jotain ongelmia valmistautumisessa kun alkaa jo vähän hapottaa (~tylsistyttää). Piti ottaa tabletin väritys-sovellus esiin piristykseksi ja värittää vähän kukkasia...Ja pitäähän tällainen kisa katsoa alusta loppuun. 50 km väliaikalähdöllä on harvinaista herkkua.
Numero 7 on 37,5 km kohdalla samaan aikaan numerolla 142 lähteneen kanssa. Voi olla että tulee maaliin viimeisenä.
Nro 16 Etelämäki pääsi vielä kuviin, mutta valitettavasti keskeyttäessään.Eikä numero 7 ole edes viimeisenä 37,5 km:n kohdalla. Numero 16 on vielä 7 minuuttia perässä. Nämä ovat niitä todellisia taistelijoita.
Jotain se housun nyörien kanssa teki siinä maalissa. Odotin jo että ottaa housut pois (odotustani ei palkittu ;-)...) että ehkä sormus oli solmittu siihen. Itse taas ihmettelin miksi pitää pitkät pätkät kuvata tyyppiä sijoilta "suun muut" tulemassa maaliin... että ohjaaja kyllä tiesi mitä oli tulossa.Mihin se oli sormuksen jemmannut koko 50 km hiihtokisan ajaksi?