Kovin kaukana ei ollut, että odotuksesi olisi palkittu.Jotain se housun nyörien kanssa teki siinä maalissa. Odotin jo että ottaa housut pois (odotustani ei palkittu ;-)...) että ehkä sormus oli solmittu siihen. Itse taas ihmettelin miksi pitää pitkät pätkät kuvata tyyppiä sijoilta "suun muut" tulemassa maaliin... että ohjaaja kyllä tiesi mitä oli tulossa.
Sehän vasta noloa olisikin ollut, jos kesken kisan sormus olisi päätynyt kikkelin päälle ja verenkierron vilkkaudesta johtuen kikkeli olisi paisunut kunnolla. Eihän sormusta olisi saanut irti ilman palokuntaa.Kovin kaukana ei ollut, että odotuksesi olisi palkittu.
IS: Kihlat! Rättiväsynyt hiihtäjä yllätti tyttöystävänsä täydellisesti – otti sormuksen esiin maalissa: ”Kaivoi sen housuistaan”
Kihlasormusta Vuollet kantoi mukanaan koko matkan. Morsian sai sen vasempaan nimettömäänsä melko nihkeänä.
– Housuistaan Eino sen kaivoi, siellä oli kulkenut koko matkan.
– Kyllä, munistani kaivoin sormuksen, Kurikasta kotoisin oleva Vuollet kuittasi sivusta.
Saattoi olla ihan hyvät aromit sormuksessa, mutta eihän se tuollaisessa tilanteessa mitään haittaa.
Kyllä, munistani kaivoin sormuksen, Kurikasta kotoisin oleva Vuollet kuittasi sivusta.
Edelleen olen sitä mieltä ettei sormusta ihan konkreettisesti munista kaivettu vaan se oli housun nyörissä kiinni (vyötäröllä). Sen verran silmä tarkkana suoritusta seurasin että olen varma ettei käsi käynyt housuissa. Mutta jutut on juttuja ja saattoihan se sormus narun päässä killua lähelläkin miehistä kalustoa.Saattoi olla ihan hyvät aromit sormuksessa, mutta eihän se tuollaisessa tilanteessa mitään haittaa.
Lisäksi pitkästä radasta ja vähistä kierroksista plussat. Vielä jos toivoa pitää niin reilumpi olosuhde kalustolle.Viisikymppinen väliaikalähdöillä, näin se kuuluu kilpailla! Isoja eroja tulee vielä viimeisillä kilometreillä.
Salossa saattaa olla tänään bileet ja sauna lämpimänä koko loppuviikon vaikka on vasta tiistai!Vilpas voittaa historiansa ensimmäisen Suomen mestaruutensa!!!
Mikä tarina, Vilpas voittaa ensimmäisen mestaruutensa ja siihen johdattaa uransa tähän kauteen lopettava, yksi kaikkien aikojen suomalaisista koripalloilijoista, Teemu Rannikko!
Hattu päästä Teemulle ja Vilppaalle!