Kyllä MM-kisoissakin pitäisi nähdä tällaisia reittejä, eikä iänikuisia stadionin kiertämisiä
Olin juuri sanomassa samaa. Normaalissa kisassahan tuo olisi liputettu sivuun jo ennen puolimatkaa. Tuli muuten juuri äsken maaliin, 3:30:14 loppuaika. 1 h 20 min hävisi voittajalle kokonaisajassa.Sveitsissä miesten 50 km kestää vielä hetken aikaa. Brasilian hiihtäjä kävi hetki sitten 40 km väliaikapaikalla. Muut ovat ehtineet jo maaliin saakka. Varmaan ainut kerta, kun ko. hiihtäjällä on edes mahdollisuus hiihtää 50 km maaliin saakka.
Olin juuri sanomassa samaa. Normaalissa kisassahan tuo olisi liputettu sivuun jo ennen puolimatkaa. Tuli muuten juuri äsken maaliin, 3:30:14 loppuaika. 1 h 20 min hävisi voittajalle kokonaisajassa.
20-vuotta sitten meillä oli alppihiihtäjiä, free styleä, mäkihyppääjiä ja hiihtäjiä. Nyt meillä ei ole juuri ketään talviurheilijaa kilpailemaan hyvistä sijoituksista. Oli yhdessä vaiheessa jopa curlingia... Ja vuosi sitten lopetti Kaisakin.Talviurheillaan päivä ja Norja voittaa.. No ei ehkä ihan kun Kristoffersonin kausi on vähän hankalampi!
Hohhoijaa...
Oli kyllä aika järjetön suoritus Wiereriltä, mutta luulen että Toivanen on oikeassa siinä, ettei hyvän ampujan ylpeys antanut periksi räiskiä nopeasti sinne päin, kuten esim. Sola teki jokaisella paikalla.
Saatiin uusi norjalaisvoittaja lajin.