Ei tuon uusinnan (eikä äänien) perusteella kyllä lyönyt kaasua pohjaan radalle palattessa, koska se ainakin olisi hänet saanut spinnaamaan samantien. Ainoa vaihtoehto likaisilla renkailla on hidas kiihdytys, jonka hän tekikin, mutta renkaiden likaisuus laittoi auton yliohjaamaan uudestaan.Hyvinhän se tuli nurtsilta radalle. Ihan nätisti vielä ajouran viereen, mutta sitten olikin kiire yrittää paikata moka ja kaasu pohjaan, likaset renkaat ja radan likanen puoli, suti ja meinasi pyörähtää ja paikkasi sitä ohjaamalla keskelle normaalia ajouraa.
Replay 2019-06-09 21-31-58 - Streamable (linkki tilanteeseen)
Aika hyvin tuosta näkee ja kuulee millon on kaasu käytössä ja mitä tekee ratilla.
Vettel olisi näköjään myös pysynyt radalla tuosta alkuperäisestä yliohjaamisesta huolimatta, mutta valitsi nurtsin vaihtoehdoksi ja tällä kertaa tuomaristo oli vähintäänkin tiukalla tuulella. Olisi kiva, jos muissakin kisoissa olisi yhtä tiukka tai edes yhtenäinen linja penalttien suhteen, mutta taitaa olla turha toivo.