Samuelsson oli muistaakseni tällä kaudella jäänyt noin 14 sekuntia parhaalle ja Eberhard 5 sekuntia viimeisten ammuntojen jälkeisissä hiihdoissa. En saa tuosta mitenkään Eberhardia ottamaan Samuelssonin 16,5 sekunnin etumatkaa kiinni kuin pienellä todennäköisyydellä. Mikä oli koko jutun pointti.Jostain syystä en ihmettele, että olet loukkaantumisestasi huolimatta jaksanut kirjoittaa pitkiä vastauksia ja jo useamman kerran, mutta et niitä "tarkastelemiasi statseja" joilla saisit minut helposti ja kernaasti myöntämään, että nytpä olin vittu aivan väärässä, ja anteeksi siitä. Että onhan se Eberhard näemmä keskimääräistä useammin hyytynyt.
Sinä tartut tuohon Dolliin, joka hävisi parhaalle hiihtäjälle vikalla rundilla +2,2 sekuntia. Minä voisin aivan vastaavasti valita vaikka J.Böen (+11,0) tai Fourcaden (+11,3).
Joillain saattaa olla perjantai-iltana parempaa tekemistä kuin mennä nyt himaan kaivamaan läppäriltä tarkkoja tilastoja.
Sovitaan sitten, että sinä olit oikeassa ja minä väärässä, ja painelen deletellä aika-avaruusikkunaan, niin ei edes tarvitse miettiä olisiko asiallisesti käyty keskustelu parempi vaihtoehto.