pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Siis onhan puuhelmiä todellakin käytetty aikoinaan. Mutta sitä en tiedä miten se juuri salibandyyn liittyy pelkästään.
Ei helvetti tuomarit!
Mieletön myötähäpeä!!!
Ai oliko se kentällä? Meni vähän ohi tuo.Nyt Väänänen herätys. Et sä voi pelata jos sun kuuluis olla jäähyllä.
Missä tuolla on erotuomaritarkkailija?
Ai oliko se kentällä? Meni vähän ohi tuo.
Mä aion soittaa Harri Aholalle, mä olen erittäin huolissain salibandyn tuomaritoiminnasta täällä Tshekin kaukalossa.Jalosen Jukka vois käydä käytävällä kyselemässä, kuinka hienosti on mennyt.
Jalosen Jukka vois käydä käytävällä kyselemässä, kuinka hienosti on mennyt.
Vaihtoaitiosta. Väänänen ei tuon ekan minuutin aikana kentällä käynyt.Yli minuutti alivoimaa mennyt, kunnes dumarit tajusi ohjata miehen kentältä jäähylle.
Vaihtoaitiosta. Väänänen ei tuon ekan minuutin aikana kentällä käynyt.
Olisikohan Kunnaksen Kaj käynyt haastattelemassa Teroa?Miks Tero Tiitu näytti siltä ku ois itkenyt?
Yli minuutti alivoimaa mennyt, kunnes dumarit tajusi ohjata miehen kentältä jäähylle.
No ei se ihan se ja sama ole. En sääntökirjaa tunne, mutta mikäli Väänänen olisi alivoimaa ollut tappamassa, niin voisi kuvitella tuosta jotain seuraamuksia tulevan. Tai no ainakin 5000e sakot.Ihan se ja sama. Jos sä teet rikkeen ja saat siitä rangaistuksen, niin sun kuuluu mennä sinne selliin istumaan. Kai nyt maajoukkueen pelaajan kuuluisi tuo jo tietää. Vittu että hävetää olla suomalainen. Jaaha, taas menään.
Ihan se ja sama. Jos sä teet rikkeen ja saat siitä rangaistuksen, niin sun kuuluu mennä sinne selliin istumaan. Kai nyt maajoukkueen pelaajan kuuluisi tuo jo tietää. Vittu että hävetää olla suomalainen. Jaaha, taas menään.
Ei tarvitse, jos sua ei ohjata sinne tai kerrota, että sait 2 min. syystä x.Ihan se ja sama. Jos sä teet rikkeen ja saat siitä rangaistuksen, niin sun kuuluu mennä sinne selliin istumaan. Kai nyt maajoukkueen pelaajan kuuluisi tuo jo tietää. Vittu että hävetää olla suomalainen. Jaaha, taas menään.