Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 985 857
  • 44 019

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja niitä mitkä ei jalkapallossa. Keksittiin tyhjästä sitten joku uusi laji mitä kukaan ei pelaa.
Joo no kyllähän jalkapallo näistä kolmesta se paras laji on. Pian alkaa Suomessakin Suomen Cup.

Toivottavasti saisivat tänne Kuopioon puuhattua sen uuden stadionin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pettikö Ruotsin aluepuolustus vai oliko vaan jäätävästi peitetty poikittaissyöttö + irtautuminen vastustajasta ja pallo häkkiin.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Paljonko päättyi Ruotsin ja Sveitsin välieräottelu eilen?
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Aito sählynpelaaja tekee anaalihelmet puukäsitöissä.

Olisiko tässä pelissä Suomella jopa voiton paikka? Toivottavasti ei tule sellaista ikävää sulatejuusto-showta kuitenkaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ne on kaksi eri lajia. Sählyssä ei ole maalivahteja, salibandyssa on. Sähly nyt muutenkin enemmän nimensä mukaista sähläämistä, tiiätkö katusählyä.
Kyllä tuo melkoista sähläämistä on mitä TV2 minulle nyt tarjoilee. Minun verorahoillani.
 

Ralph

Jäsen
Salibandy on selvästi lajina päässyt todella monen jääkiekkoihmisen ihon alle. Olisi hauska tietää mikä tässä on taustalla. Mitään muuta urheilulajia todelliset lätkäjätkät eivät hauku. Joku siinä salibandyssa harmittaa, kun siitä pitää itkeä ja vinkua, mutta ei vaikka verkkopallosta, vesipallosta tai hevospoolosta, vaikkei nekään ole mitään suurlajeja.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tosikoille nyt tiedoksi ennen kuin tämä eskaloituu niin käytän tuota "sähly" nimeä ihan puhtaasti leikillään sen vuoksi kun moni siitä jotkut herneet tai puuhelmet nenäänsä vetää.

Tosin tunnen erään salibandyn toiseksi korkeimmalla sarjatasolla pelaavan tyypin ja hän käyttää itsekin salibandystä nimeä sähly. Kertoo siis jotain lajin arvostuksesta ihan omissa piireissäkin.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Suomen numero 61 taisi olla joka pelasi kaksi kertaa maasta, mutta harmittavasti niitä ei vihelletty vaan se jäähy vihelletty pois.
 
Salibandy on selvästi lajina päässyt todella monen jääkiekkoihmisen ihon alle. Olisi hauska tietää mikä tässä on taustalla. Mitään muuta urheilulajia todelliset lätkäjätkät eivät hauku. Joku siinä salibandyssa harmittaa, kun siitä pitää itkeä ja vinkua, mutta ei vaikka verkkopallosta, vesipallosta tai hevospoolosta, vaikkei nekään ole mitään suurlajeja.
No kyllä tuo potkupallo on aika yleinen termi lätkäjätkien keskuudessa. Ja nimenomaan ivallisella tasolla.

2-1
 

Knap

Jäsen
Tosin tunnen erään salibandyn toiseksi korkeimmalla sarjatasolla pelaavan tyypin ja hän käyttää itsekin salibandystä nimeä sähly. Kertoo siis jotain lajin arvostuksesta ihan omissa piireissäkin.
No ei se mistään arvostuksen puutteesta ole kiinni. Eiköhän jokainen ole sanonut salibandya sählyksi. Samat elementit niissä on, mutta eihän ne sama laji ole. Itsekin sanon, mutta jos puhutaan virallisin termein salibandy on salibandya sähly sählyä.
 

Ralph

Jäsen
Tosin tunnen erään salibandyn toiseksi korkeimmalla sarjatasolla pelaavan tyypin ja hän käyttää itsekin salibandystä nimeä sähly. Kertoo siis jotain lajin arvostuksesta ihan omissa piireissäkin.
Minä tunnen lähemmäs sata entistä tai nykyistä salibandyn pelaajaa, joista yhden tiedän harrastaneen ennen salibandya jääkiekkoa ja yhdenkään en tiedä käyttäneen puuhelmiä.

Kertoo siis jotain siitä kuinka hyvin nuo lässytykset lätkäjätkiltä pitää paikkansa.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
No mutta jos lätkäfani ei itsekään pidä jääkiekkoa huippu-urheiluna, niin onko hänen silloin lupa kritisoida muita lajeja?

Et varmaan minua tarkoittanut, koska en kritisoinut kumpaakaan lajia (tai muitakaan). Kysy siis joltain muulta tästä. :)

Omalla laskutavallani molemmat ovat huippu-urheilua. Jääkiekko on lajina vanhempi ja on osittain siksi hieman pidemmällä monessa asiassa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Salibandy on selvästi lajina päässyt todella monen jääkiekkoihmisen ihon alle. Olisi hauska tietää mikä tässä on taustalla. Mitään muuta urheilulajia todelliset lätkäjätkät eivät hauku. Joku siinä salibandyssa harmittaa, kun siitä pitää itkeä ja vinkua, mutta ei vaikka verkkopallosta, vesipallosta tai hevospoolosta, vaikkei nekään ole mitään suurlajeja.
Minulla ei ole mennyt salibandy tai sähly ihon alle, jos minua tarkoitetaan. Salibandy on vain niin pieni laji, että onhan siitä hauska vitsailla.

Kuulun itse siihen porukkaan, josta ei tullut ammattilaisjääkiekkoilijaa luistelun takia ja sen takia pelaan salibandya.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta on salibandypiireissä jotain tehty kyllä oikeinkin kun lajin MM-finaalia seuraa kuitenkin noin iso mökillinen jengiä. Nopeasti laji on kasvanut ja turnausformaatti on siinä mielessä fiksu että pelejä ei ole liikaa ja kisoja myöskään ole joka vuosi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös