Millos tämä muutos on tapahtunut?
Koitin hienovaraista sarkasmia, ei tällä kertaa näköjään uponnut.
Lähinnä aina naurattaa, kun jääkiekkofani kritisoi salibandyn asemaa huippu-urheiluna. Kevyesti unohtuu jääkiekon tilanne. :)
Millos tämä muutos on tapahtunut?
Maailmassa pelataan yhtä salibandyottelua tällä hetkellä ja tähän peliin on valittu nää uniset puolalaisveljet jotka ei ole eläessään viheltäny yhtään hyvää ottelua. Ei yhtään. Mä häpeän.
Ei sentään. Kyllähän kahvaus oikeasti kuuluu jääkiekkoon. Pysyy vähän hitaammatkin pelissä mukana.Tuntuiko hieman kuin miekalla olisi lyöty?
Koitin hienovaraista sarkasmia, ei tällä kertaa näköjään uponnut.
Lähinnä aina naurattaa, kun jääkiekkofani kritisoi salibandyn asemaa huippu-urheiluna. Kevyesti unohtuu jääkiekon tilanne. :)
Mä oon ymmärtänyt että sählynpelaajat on niitä jotka ei pärjänneet jääkiekossa.Sählypelaajat on niitä urheilijoita, jotka koulun välituntien jalkapallopeleissä laitettiin laitapuolustajiksi.
On ne niitäkin. Ne on myös niitä, jotka mietti peruskoulun jälkeen parturi-kampaajan tutkintoa.Mä oon ymmärtänyt että sählynpelaajat on niitä jotka ei pärjänneet jääkiekossa.
No mutta jos lätkäfani ei itsekään pidä jääkiekkoa huippu-urheiluna, niin onko hänen silloin lupa kritisoida muita lajeja?Koitin hienovaraista sarkasmia, ei tällä kertaa näköjään uponnut.
Mä oon ymmärtänyt, että sählynpelaajat on niitä, jotka eivät pärjänneet salibandyssa.Mä oon ymmärtänyt että sählynpelaajat on niitä jotka ei pärjänneet jääkiekossa.
Mä oon ymmärtänyt että sählynpelaajat on niitä jotka ei pärjänneet jääkiekossa.
Jääkiekko on varmaan pelkkää pihalätkää, paitsi että pelataan sisällä. Samanlaista höntsää.Kyllä sähly on sählyä vaikka miten yritettäisiin jotain naurettavia salibandyja viritellä.
Joo no kyllähän jalkapallo näistä kolmesta se paras laji on. Pian alkaa Suomessakin Suomen Cup.Ja niitä mitkä ei jalkapallossa. Keksittiin tyhjästä sitten joku uusi laji mitä kukaan ei pelaa.
Ne on kaksi eri lajia. Sählyssä ei ole maalivahteja, salibandyssa on. Sähly nyt muutenkin enemmän nimensä mukaista sähläämistä, tiiätkö katusählyä.Älkääpäs nyt sählyniilot suuttuko. Kyllä sähly on sählyä vaikka miten yritettäisiin jotain naurettavia salibandyja viritellä.