Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 988 418
  • 44 019

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ihan hyvinhän tuo veti, vaikka aksenttia vähän kuuluikin läpi. Ja osasi vetää laulun eikä esimerkiksi Viron kansallislaulua mitä välillä tapahtuu.

Tuonkin arvostelijat eivät taida itse osata hirveästi vieraita kieliä.

Itse arvostelen siis ylipäätään sitä, että urheilutapahtumissa se tullaan laulamaan sen sijaan että yleisö saisi sytyttää itse itsensä laulamalla sen kuten yleensä jalkapallossa. Olisin arvostellut esitystä myös, vaikka esittäjä olisi ollut supisuomalainen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
NHL:ssä olis jo tapeltu.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Pää ylös junnu!!!!
Sata kertaa sadasta täysin selvä vitonen!

Ei kahta sanaa!

Järjetön tuomarivirhe, kun eivät vitosta uskaltaneet antaa. Haluaisin oikeasti tietää mitä sääntökohtaa sovelsivat...
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Todellakin. Senkun harrastin livehassuttelua.
Kyllä mä sen tajusin tai ainakin arvasin.

Eniten ihmetyttää tuomarien taso.

No tosin, jos 99% parhaista tuomareista tulee Suomesta ja Ruotsista, niin loput on liki väkisin täyttä kuraa.

Nää on ihan pellejä nää latvialaiset dumarit...
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Salibandyssa body position on kaikki kaikessa, käytännössä jos taakse jäät ja annat mahdollisuudenkin viheltää, niin tuomarit yleensä viheltää... Toisin kuin tuossa Kotilaisen tilanteessa, yllättävää kyllä vihellystä ei kuulunut.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mitä säännöt sanoo pääosumista? Ainakin maila päähän taitaa olla automaattinen ulosajo.
Ei ole automaattinen ulosajo, mutta on vitonen, JOS pää on ns. peliasennon vyötärötason yläpuolella.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Maailmassa pelataan yhtä salibandyottelua tällä hetkellä ja tähän peliin on valittu nää uniset puolalaisveljet jotka ei ole eläessään viheltäny yhtään hyvää ottelua. Ei yhtään. Mä häpeän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös