Vahva tämä. Collins voisi soitella kaverille ja kysellä, että miltä kuullostais istua kolmannen asteen syöttötuoliin ja samalla nauttia vanajanjäillä hiihtämisestä.Mutta ethän sä pääse missään AHL-jengissä pelaamaan Sena Collinsin laidassa, hei!
Vahva tämä. Collins voisi soitella kaverille ja kysellä, että miltä kuullostais istua kolmannen asteen syöttötuoliin ja samalla nauttia vanajanjäillä hiihtämisestä.Mutta ethän sä pääse missään AHL-jengissä pelaamaan Sena Collinsin laidassa, hei!
Mites Robert Leino? Örebrossa 0+8 tälläkaudella ja pelipaikka 3:sen keskellä. Tanska olisit voinut vinkata Mikalle että "muistatko sellasta poikaa kun Robert Leino, ois ihan peliä tekevä sentteri meille" Pikekin pääsisi kysymään taas sen kuuluisan kysymyksen, "pelasitko Ilveksessä joskus?"
Tampa vei Mikan nokan edestä.Oisko (oispa) se siinä: Kova ratkaisu: Yli 600 ottelun NHL-hyökkääjä siirtolistalle!
Tampa vei Mikan nokan edestä.
Tepsistä olisi Mitch Hults aika varmasti tarjolla, jos halukkaita löytyy. 0.45ppg ja hyvä rannelaukaus. Siihen se panos oikein sitten jääkin, mutta ylivoimalle jolle kulle täsmäase?
Ei ole vielä löytynyt sopivaa sentteriä sanoo Mika Hämeen Sanomissa. onko rivien välistä luettavissa että näillä mennään loppukausi vai julkaistaa tällä viikolla? itse alan kääntymään ensimmäiseen vaihtoehtoon
Ei ole vielä löytynyt sopivaa sentteriä sanoo Mika Hämeen Sanomissa. onko rivien välistä luettavissa että näillä mennään loppukausi vai julkaistaa tällä viikolla? itse alan kääntymään ensimmäiseen vaihtoehtoon
Älä laita tämmöstä, kun oon palaverissa. "Kahvit nenästä". :D
Saa reilusti peliaikaa ja kaapii hyvällä prosentilla aloituksia. En ihan vielä kyllä usko että haluaisivat Codysta eroon.Nyt tulee taas ei mihinkään perusruvaa skeidaa, mutta allekirjoittaneella on sellainen viilis, että Barysilla on verkot vesillä ja kun sopiva palanen löytyy, niin uus äijä sisään ja Kunyk pihalle. Sitten Mika laittaa ne kuuluisat liikkuvat taakse ja nanannnaaa.
Kun nyt Mikalla on jonkinlaiset suhteet Poriin, voisiko teidän mielestänne sieltä löytyä Kerhoon sopiva täydennys - joko siirrolla tai loppukauden lainalla?
Ilmeisesti Ässistä on irroitettavissa vain pelaajat joilla on sopimus katkolla, näistä ei ainutkaan ole mielestäni sellainen pelaaja jota tällä hetkellä Kerho huutaisi. Toki jos joukkueesta löytyisi se peliätekevä sentteri niin esim. Kärki olisi kivaa luksusta. Mutta tähän väliin sellaiseen luksukseen ei Kerholla ole varaa.
Kunhan ei mitään paniikkihankintaa tehtäisi nyt kun peli muutenkin kulkee.
Nyt kun mahdollinen marsu vol2 on hankittu niin
Collins vol2 on ihan ok jäädä näkemättä.
Eiköhän tuo HIFKiin menne, valitettavasti, mutta olipa painajainen! Pthyi.