Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 3 998 029
  • 23 806

Terkol77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk, Timo Pärssinen, Colorado Avalanche, Huuhkajat
Just näytti lähtevän toimiston pihalta helikopterit ilmaan. Niiden perässä voi nähdä lakanan, joissa lukee jatkajien nimet.
Laa..... voi vittu Laavainen
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siellähän se näyttäis ig:ssä jo olevan, Monto ja Hakanen.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaikella kunnioituksella mutta kyllähän nuo olis voinu julkasta samalla uusien pelaajien kanssa.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
No joo. Hakaselle peukkua, Montolle... noh, try-out ei tarkoita vielä mitään. Toivotaan että pre-seasonilla on sen verran kilpailua että joutuu Montokin nostamaan itseään seuraavalle tasolle mikäli mielii pelipaikan napata.
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Monton koeaikasopimus oli fiksu veto siinä mielessä, että paransi kevättä kohden muun joukkueen mukana, mutta kaikki tietää kuitenkin kuinka huono Monto voi olla. Voi sitten syksyllä näyttää ovea jos ei homma toimi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Eli ei Laatikaiselle jatkoo vaikka pelihaluja oli? Käsittämätöntä!
Kutsutaan hätiin taas sitten marras-joulukuussa, kun sijoitus (Ikonen-Latvala-pakiston turvin) on viidestoista, ja paniikki päällä?
 

syvasalmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Eli ei Laatikaiselle jatkoo vaikka pelihaluja oli? Käsittämätöntä!


Rauhoitu hyvä mies, kuten jo totesinkin niin Ladan suhteen voitte nukkua yönne rauhassa.
Myös Kankille on tarjottu jatkolappua, jota pelaaja on jäänyt vielä harkitsemaan kun ei tyhjille katsomoille pelaaminen tehnyt hirveän hyvää motivaatiolle.

Sen sijaan tänään kuulin että Hietanen ei jää Suomeen. Sveitsin olin jo aiemmin melko varmana kuullut, mutta nousi itelläkin jo lapsenomainen usko kun täällä joku niin varmaan sävyyn jäämisestä puhui.
Voi kunpa olisi vain vuoden pahvi, ettei käy taas kerran yhden paluumuuttajan kanssa sitä tilannetta jossa Kerho maksaa ison liksan ja pelaaja on jo liigatasollekin hyvin keskinkertainen seniili.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Rauhoitu hyvä mies, kuten jo totesinkin niin Ladan suhteen voitte nukkua yönne rauhassa.
Myös Kankille on tarjottu jatkolappua, jota pelaaja on jäänyt vielä harkitsemaan kun ei tyhjille katsomoille pelaaminen tehnyt hirveän hyvää motivaatiolle.

Sen sijaan tänään kuulin että Hietanen ei jää Suomeen. Sveitsin olin jo aiemmin melko varmana kuullut, mutta nousi itelläkin jo lapsenomainen usko kun täällä joku niin varmaan sävyyn jäämisestä puhui.
Voi kunpa olisi vain vuoden pahvi, ettei käy taas kerran yhden paluumuuttajan kanssa sitä tilannetta jossa Kerho maksaa ison liksan ja pelaaja on jo liigatasollekin hyvin keskinkertainen seniili.
Toivon todella, että teikäläinen jauhaa skeidaa minkä korvien heilumiselta kerkiät. Tämä siteeraamani viesti Ladasta eteenpäin on toteutuessaan melkoista hevosen paskaa. Kankineen päivineen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toivon todella, että teikäläinen jauhaa skeidaa minkä korvien heilumiselta kerkiät. Tämä siteeraamani viesti Ladasta eteenpäin on toteutuessaan melkoista hevosen paskaa. Kankineen päivineen.
Ykkössentteri Kanik?
 

Palisades

Jäsen
Sen sijaan tänään kuulin että Hietanen ei jää Suomeen. Sveitsin olin jo aiemmin melko varmana kuullut, mutta nousi itelläkin jo lapsenomainen usko kun täällä joku niin varmaan sävyyn jäämisestä puhui.
Voi kunpa olisi vain vuoden pahvi, ettei käy taas kerran yhden paluumuuttajan kanssa sitä tilannetta jossa Kerho maksaa ison liksan ja pelaaja on jo liigatasollekin hyvin keskinkertainen seniili.
En yllättyisi. Olen ollut aina varma, että jos Hietanen koskaan edes Kerhoon palaa, niin vasta sitten, kun hinta-laatusuhde on heikonlainen.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En yllättyisi. Olen ollut aina varma, että jos Hietanen koskaan edes Kerhoon palaa, niin vasta sitten, kun hinta-laatusuhde on heikonlainen.

Sama kutina täälläkin aina ollut.

Ketäs hasbeen -kehäraakkeja siellä olis pakistoon vielä vapaana? Mäenpää?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
En yllättyisi. Olen ollut aina varma, että jos Hietanen koskaan edes Kerhoon palaa, niin vasta sitten, kun hinta-laatusuhde on heikonlainen.
Nikkilä Kouvolaan ja Hietanen Sveitsiin? Ei mikään nappisuoritus.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mites toi Sailio? Onkohan se HIFKin miehiä vai oisko Mika kutsunut kotiin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös