Joutuuko tässä kuitenkin pettymään loppupäivän aina tasatunnein välein?
Oliko kalpan kopteriJust näytti lähtevän toimiston pihalta helikopterit ilmaan. Niiden perässä voi nähdä lakanan, joissa lukee jatkajien nimet.
Laa..... voi vittu Laavainen
Kaikella kunnioituksella mutta kyllähän nuo olis voinu julkasta samalla uusien pelaajien kanssa.
Kutsutaan hätiin taas sitten marras-joulukuussa, kun sijoitus (Ikonen-Latvala-pakiston turvin) on viidestoista, ja paniikki päällä?Eli ei Laatikaiselle jatkoo vaikka pelihaluja oli? Käsittämätöntä!
Eli ei Laatikaiselle jatkoo vaikka pelihaluja oli? Käsittämätöntä!
Toivon todella, että teikäläinen jauhaa skeidaa minkä korvien heilumiselta kerkiät. Tämä siteeraamani viesti Ladasta eteenpäin on toteutuessaan melkoista hevosen paskaa. Kankineen päivineen.Rauhoitu hyvä mies, kuten jo totesinkin niin Ladan suhteen voitte nukkua yönne rauhassa.
Myös Kankille on tarjottu jatkolappua, jota pelaaja on jäänyt vielä harkitsemaan kun ei tyhjille katsomoille pelaaminen tehnyt hirveän hyvää motivaatiolle.
Sen sijaan tänään kuulin että Hietanen ei jää Suomeen. Sveitsin olin jo aiemmin melko varmana kuullut, mutta nousi itelläkin jo lapsenomainen usko kun täällä joku niin varmaan sävyyn jäämisestä puhui.
Voi kunpa olisi vain vuoden pahvi, ettei käy taas kerran yhden paluumuuttajan kanssa sitä tilannetta jossa Kerho maksaa ison liksan ja pelaaja on jo liigatasollekin hyvin keskinkertainen seniili.
Ykkössentteri Kanik?Toivon todella, että teikäläinen jauhaa skeidaa minkä korvien heilumiselta kerkiät. Tämä siteeraamani viesti Ladasta eteenpäin on toteutuessaan melkoista hevosen paskaa. Kankineen päivineen.
En yllättyisi. Olen ollut aina varma, että jos Hietanen koskaan edes Kerhoon palaa, niin vasta sitten, kun hinta-laatusuhde on heikonlainen.Sen sijaan tänään kuulin että Hietanen ei jää Suomeen. Sveitsin olin jo aiemmin melko varmana kuullut, mutta nousi itelläkin jo lapsenomainen usko kun täällä joku niin varmaan sävyyn jäämisestä puhui.
Voi kunpa olisi vain vuoden pahvi, ettei käy taas kerran yhden paluumuuttajan kanssa sitä tilannetta jossa Kerho maksaa ison liksan ja pelaaja on jo liigatasollekin hyvin keskinkertainen seniili.
En yllättyisi. Olen ollut aina varma, että jos Hietanen koskaan edes Kerhoon palaa, niin vasta sitten, kun hinta-laatusuhde on heikonlainen.
Hietasen kohdalla hinta-laatusuhde tulee tuskin koskaan olemaan heikonlainen.En yllättyisi. Olen ollut aina varma, että jos Hietanen koskaan edes Kerhoon palaa, niin vasta sitten, kun hinta-laatusuhde on heikonlainen.
Nikkilä Kouvolaan ja Hietanen Sveitsiin? Ei mikään nappisuoritus.En yllättyisi. Olen ollut aina varma, että jos Hietanen koskaan edes Kerhoon palaa, niin vasta sitten, kun hinta-laatusuhde on heikonlainen.
Nikkilä Kouvolaan ja Hietanen Sveitsiin? Ei mikään nappisuoritus.