Harmittavasti lopettanut uransa.. Mutta tästä tehonsa jälleen löytänyt paluumuuttaja?
Eliteprospects.com - Scott Barney
Eliteprospects.com - Scott Barney
Eikös Ylli ole siirtynyt valmentajaksi ja Hokkanen ei ole tainnut ulkomailla pelata. Loikas noista ainoa kai, joka sopisi kuvaan. Ihan mukavat tehot Norjassa.J-P Loikas vai Iivo Hokkanen? Kai Yli-Junnilakin voitaisiin laskea tähän porukkaan, kovat tehot Ranskan kolmosesta.
Onko sieltä oikeasti tulossa joku pelimies vai onko tämä nyt joku koukku?
Itse olisin heittänyt tähän että Janis Sprukts, mutta ei ole kyllä voittanut mestaruuksia. Joo Loikasta sisään vaan.Kuulin huhua, että ulkomaisesta sarjasta olisi oranssiin nuttuun tulossa toinenkin kovan luokan paluumuuttaja. Kyseessä on oma kasvatti, joka on maailmalle lähtönsä jälkeen pelannut helvetin kovilla tehoilla joukkueensa ykkössentterinä, vaikka pystyy pelaamaan tarvittaessa laiturinakin. Ollut myös kantavana voimana nostamassa joukkettaan mestaruuksiin ja vielä ylemmälle sarjatasollekin. Lelu on painanut tämän kalan kanssa pää märkänä pitkää päivää, mutta ilmeisesti sopimus on saatu aikaiseksi vaikka tarjouksia tuli myös muualta. Nimet ovat ilmeisesti paperissa ja tämä julkaistaneen ensi viikolla. Pasi Arvosen pelikirjaan sopiva pelaaja, johon päävalmentajamme on erittäin tyytyväinen.
Hyvä haku kakkosen keskelle, ja tehnee ketjukavereistaankin parempia eli juuri sitä mitä HPK tällä hetkellä tarvitsee. Odotan kovaa tekijää tästä, toivottavasti soppari on mallia 1+1 seuran optiolla.
Taidat olla 90-luvun helmiä ;)Aika paljon Hämeenlinnan jäähallilla pyörinyt ja pelaajia tunnen, mutta ylläoleva nimi ei sano yhtään mitään.
Ben-Amor meni Ässiin.Ihan täyttä pelleilyä tämä ketju.
Taidat olla 90-luvun helmiä ;)
Ollaan jonkun Kujalan perässä mutta P. Virralle ei haluttu maksaa pyytämäänsä palkkaa. Liikaa pyysi? Kyllä. Mutta onko oikeasti parempaa tarjolla?
Itse muistan Kujalan hyvin kun pelasi minua ennen A:ssa. On siis vuotta vanhempi kun meikäläinen.Kyllä...aika paljon 90-luvulla siellä tullut oltua. Eipä kyllä ihan ensimmäisenä sanonut nimi mitään edes sellaisille, jotka siellä hallilla pyörivät edelleen päivittäin. Oli miten oli...jos Kerho on kaveria yrittänyt ja tämäkin menee Lahteen niin kyllähän tuo kertoo vetovoimasta aika paljon.
Hyysshh älä nyt mene paljastamaan, kun juuri alkoi tosikot päästä vasta vauhtiin :DItse muistan Kujalan hyvin kun pelasi minua ennen A:ssa. On siis vuotta vanhempi kun meikäläinen.
Mutta joo, ei kai kukaan oikeasti luule että Kujala olisi tulossa Liigaan?