Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 036 524
  • 23 995

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ihan mielenkiintoista olisi kuulla Simo Korpelan ja Niko Marttilan mietteitä Kick-offissa.
Tää vois olla n. 2 tuntia paitahuutokaupan jälkeen. Halukkaat voi jäädä venaileen.

Ei mitenkään pahalla sulle, eikä muillekaan mut mun mielestä toi tapahtuma on edustukselle ja mennään se edellä. Marttilat ja Korpelat voi antaa lausuntonsa nettisivuille tai podcastiin, niissä voi hypätä niiden yli kelaamalla. Henk.koht. ainakin mä vetelisin ranteita auki jos tuolla kyseltäis junnujoukkueiden koutsien mietteitä ja kuunneltais molemmilta omia jargoneita puolisen tuntia.
 

Siivouskomero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tää vois olla n. 2 tuntia paitahuutokaupan jälkeen. Halukkaat voi jäädä venaileen.

Ei mitenkään pahalla sulle, eikä muillekaan mut mun mielestä toi tapahtuma on edustukselle ja mennään se edellä. Marttilat ja Korpelat voi antaa lausuntonsa nettisivuille tai podcastiin, niissä voi hypätä niiden yli kelaamalla. Henk.koht. ainakin mä vetelisin ranteita auki jos tuolla kyseltäis junnujoukkueiden koutsien mietteitä ja kuunneltais molemmilta omia jargoneita puolisen tuntia.

Totta. Ei heidän mietteensä hirveän paljon porukkaa varmaan kiinnosta.

Korpela on kuitenkin sellainen henkilö joka tuo oman osaamisensa koko organisaation käyttöön. Mielenkiinnolla odotan pieniä juttua saadaan pelaajille henkilökohtaisella tasolla.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Ei se mun mielestä väärin oo toivoa jo kick-offiin muutakin kuin kuka vittu -osaston vahvistuksia. Vois auttaa myyntiäkin.
Niin näistä julkistuksistahan Kerhon kick off-tapahtuma tietyllä tapaa elää (+paitahuutokauppa). Julkistetaan seuraavan kauden uusia pelaajia ja valmennusta, ellei sitten edellinen ole jatkamassa.

Ja siis mehän voimme täällä palstalla toisillemme kertoa, että nyt niitä odotuksia alas, ennenkin on julkistettu vasta kesällä, talous on tiukalla, Kuortaneen terveiset riittävät, etc. Paskan marjat, kaikkihan me halutaan sen koodinimi ”kodykunykin” astelevan sinne lavalle. Ajatuksella: Jes, viimeinkin kunnon vahvistus, nyt ollaan tosissaan! Eikö näin?

Kerho ei ole hankkinut/hankkimassa joukkuetta selkeästi vahvistavaa pelaajaa sitten Martellin. Se on fakta ja odottavan aika on pitkä. Viime kick offissa julkistettiin sentään Tuulola, ja silloin jengi oli aika vahvasti, että mitä v****a, oliko se tässä!? Tuuskin tasoinen ”nimi” olisi tällä kertaa aivan älytön signaus näiden Korhosten ja Moilasten keskellä.

Kerhon tämän hetken kohtuu vaatimaton tilanne ja tulevat julkistukset eivät vähennä perjantain kick offin yhteisöllistä arvoa ja todella mielelläni tulen perjantaina paikalle. Mutta onhan se hienoinen harmi, jos yhtään vahvistusta ei saada julki.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo ei minulla mitään sitä vastaan ole jos Konsta hankitaan. Kunhan ne kärkihankinnat ovat jotain muuta.
Muistakaa sekin, että jokainen realisoituva huhu "konstakapasesta" tai "juliusjanhosesta" tulee viemään pelipaikan jostain. Jossain vaiheessa näiden lupausten ja "lupausten" kanssa ollaan sitten tilanteessa, että ne syövät sen pelipaikan kärkihankinnoilta.

Rautiainen - Lundell - Tuulola
Skinnari - Päivärinta - Kiiskinen
Huttunen - Korhonen - Ruokonen
Aaltonen - Janhonen - Kapanen
+ Sinkkonen, Alitalo, Vesterinen, Loponen, Järvelä, Savolainen, Toivonen

Siinä olisi jo huhujen osuessa 19 hyökkääjää kasassa eli jo tuolla hahmotelmalla pitäisi etsiä paikkaa 5-6 pelurille muualta. Vaikea jotenkin uskoa tuollaisen listan jatkoksi ykköseen ilmestyvän vielä ne pari "X".
 
Viimeksi muokattu:

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tuo Janhonen on erikoinen huhu.

Hän ei ole mikään junnu, vaan neljä vuotta yliopistosarjaa pelannut 25-vuotias pelaaja. Eli viisi vuotta Lundellia vanhempi. Tuossa iässä ollaan useimmiten jo lähellä parhaita pelivuosia.

Janhosen pitäisi siis tosiaankin olla iän puolesta meidän kärkisenttereitä, mutta siihen taas tehot eivät vaikuta riittäviltä. Samasta joukkueesta on päätynyt Janhosen edellä olleita, selkeähkösti paremmilla tehoilla pelanneita pelaajia ECHL:ään, Itävaltaan ja DEL2:een. Tietenkään pisteet eivät ole ainoa mittari, mutta kun me nimenomaan tarvitaan kipeästi tehoja.

Ja toki 25-vuotiaana voi kehittyä paljonkin ja nousta vaikka maajoukkueeseen, mutta eikö meillä nyt ole tuo kehittyjä-osasto jo täynnä?

Jos tämä huhu pitää paikkansa, niin tässä on pakko olla pirusti asioita, joita minä nyt en vain näe. Mikään ihme tuokaan ei tietenkään toki olisi, koska olen puusilmä hönö.

Luotan kyllä urheilujohtoon, mutta kunhan ihmettelen.
 
Viimeksi muokattu:

Heksin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Sijoittajat tuovat rahaa ja valtaa. Ja silloin pitää tulla tulosta. Väkeä halliin ja kassavirtaa on tavoite. Silloin joukkueessa pitää olla myös kovia kärkipelaajia jotta tämä on mahdollista. Sopisiko Oliver tähän.
 

Surströmming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Täytyy kuitenkin muistaa että junnuista katoaa liiga seurojen mandaatti paikat. Voi olla että näitä tulevia lupauksia kierrätetään kahdessa alimmassa ketjussa ja kilpailevat paikasta päästä edustuksen mukaan U-20 joukkueessa.
 

Analyysiseta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Jos nyt pohditaan hetken aikaa, meiltä katosi osa isoimpia palkkapusseja tässä seurassa tienaavia, ne on korvattu junnuilla joille tarjottu mahdollisuutta ja varmaan vähän aiempaa enemmän rahaa. Samaan aikaan puolustus pysynyt pitkälti samana.

Voisi kuvitella, että joukkue olisi rakennettu kahta kolmea kärkipelaajaa vaille junnuista(puhun hankinnoista) ja olisi niitä vaille joukkue kasassa. Kapasen Oliver toisi toki väkeä, toisi myös esimerkiksi Laineen Patrik.

Mutta realistisesti ne kärkihahmot tullee ulkomailta ja vahvasti oletus on että ovat ulkomaalaisia. Pienenä positiivarina kiire ei ole, mutta kauden alkuun nämä pitää saada. Aikaa on, mutta kesällä/alkusyksystä viimeistään tarvii uutisia saada.
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Siinä olisi jo huhujen osuessa 19 hyökkääjää kasassa eli jo tuolla hahmotelmalla pitäisi etsiä paikkaa 5-6 pelurille muualta. Vaikea jotenkin uskoa tuollaisen listan jatkoksi ykköseen ilmestyvän vielä ne pari "X".
Ja silti Helmikuussa ihmetellään miten vitussa kaikki pelaajat voi olla taas loukkaantuneita ja HPK:n kolmos ja neloskenttä on kasattu u20 junioreista ja mestis lainoista. (Hauskaa toisaalta koska tuoltahan se tulee myös näyttämään oli pelaajia loukkaantuneena tai ei...)

Luottoa silti on, Ekiin ja valmennukseen.
 

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Blackhawks
Teaserin mukaan kuusi peluria tulossa, eli Kangas, Korhonen, Kukkonen, Sinkkonen todennäköisesti, en muista pyörikö lisää huhuja kylläkään.
Edit: Olikin seitsemän.
 
Viimeksi muokattu:

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Itse laskin 7. Korhonen, Sinkkonen, Kukkonen, Kangas ja siihen vielä Loponen ja Janhonen, joita en pidä niin varmoina kuin neljää ensimmäistä. Kukas se yksi vielä on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös