Tähän ei riitä enää Antonen :DPientä lintujen viserrystä olisi liikkeellä, että huomenna saattaisi sittenkin löytyä yksi kiva ylläripaketti...
Tähän ei riitä enää Antonen :DPientä lintujen viserrystä olisi liikkeellä, että huomenna saattaisi sittenkin löytyä yksi kiva ylläripaketti...
Ei tuleTähän ei riitä enää Antonen :D
Hmm.. Tommi Tikka?Pientä lintujen viserrystä olisi liikkeellä, että huomenna saattaisi sittenkin löytyä yksi kiva ylläripaketti...
Andrew Vernerin munarit nähty Ketolan käsissä.Pientä lintujen viserrystä olisi liikkeellä, että huomenna saattaisi sittenkin löytyä yksi kiva ylläripaketti...
Toivotaan että on asiassa perää...
Minä sanoin. Seison sanojeni takana....piilossa.Irtisanoudun tästä välittömästi, jotta kukaan ei ainakaan minua kivitä huomenna, kun ei välttämättä tullutkaan monia miellyttäviä nimiä.
Muistan kyllä nähneeni jonkun tällaisen viestin, mutta muistaakseni en itse ollut sitä kirjoittanut.
Taisin minäkin vihjata kahdesta nimekkäämmästä pelaajasta.Minä sanoin. Seison sanojeni takana....piilossa.
Onko ulkkaria vai kotimaista?Taisin minäkin vihjata kahdesta nimekkäämmästä pelaajasta.
Jos ei toteudu, kivityksen voi suorittaa Mallinkaisiin ja Hattulaan. Sieltä ne pahanilman pikkulinnut löytyy, jotka mahdollista fake newsiä visersivät.
Minä olin katsovani että olisivat olleet Mario Grmanin...Andrew Vernerin munarit nähty Ketolan käsissä.
Epämääräisistä vinkkiviserryksistä voisi päätellä että sekä että.Onko ulkkaria vai kotimaista?
Kai Kantola, ehkä…?Epämääräisistä vinkkiviserryksistä voisi päätellä että sekä että.
Kai Kantola, ehkä…?
Eläköityneen pelaajan hankinta olisi aikamoinen kani hatusta.
Tai ehkä Kim Aarola. Täyttyisi se "MM-vihjekin", kun löytyy edustusta D3A kisoista.Kai Kantola, ehkä…?
Näkyy ilman, somessa infoa nyt ja nettisivun tiedotteissa on linkit olleet.Kiinnostava ilta tulossa. Tänään on mahdollisuus tehdä paljon uskottavuuden palauttamiseksi / vahvistamiseksi. Oliko tietoa siitä streamin näkyvyydestä, näkyyköhän se ilman HäSa tilausta?
Conor Bedardin lätkäkassi spotattu hakio hallilla