StickShaker89
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tuomarit
Ainakin se Kankaan KalleOlisko Jokereista tulossa joku?
Ainakin se Kankaan KalleOlisko Jokereista tulossa joku?
Mason jo epävirallisesti lipsauttama Antsa?Itse laskin 7. Korhonen, Sinkkonen, Kukkonen, Kangas ja siihen vielä Loponen ja Janhonen, joita en pidä niin varmoina kuin neljää ensimmäistä. Kukas se yksi vielä on?
Antsa laittoin reilu kuukausi sitten jo omaan instagramiin kuvia tarinaan joiltain instagram sivuilta, jossa kerrottiin hänen jatkostaan.Mason jo epävirallisesti lipsauttama Antsa?
Tai siis hänen agenttitoimisto laittoi, eikä tainnut olla kuin vajaa muutama viikko sitten, mutta seura ei ole tätä virallisesti julkaissut, joten eiköhän se Antsan nimi ole yksi listalla olevista "julkistuksista".Antsa laittoin reilu kuukausi sitten jo omaan instagramiin kuvia tarinaan joiltain instagram sivuilta, jossa kerrottiin hänen jatkostaan.
KiiskinenItse laskin 7. Korhonen, Sinkkonen, Kukkonen, Kangas ja siihen vielä Loponen ja Janhonen, joita en pidä niin varmoina kuin neljää ensimmäistä. Kukas se yksi vielä on?
Loponen oululaismedioiden mukaan jatkaa Oulussa.Korhonen, Kukkonen, Kangas. Siinä kai varmimmat.
Sitten Sinkkonen, Loponen, Janhonen, Kapanen, Andzans.
Ja Kiiskinen, jota tuskin julkistetaan.
Tuosta viiden pelaajan ryhmästä yksi ei pidä kutinsa tai sitten Andzans ei ole tuossa videon seitsikossa koska on jatkosopimus ?
Kerhon ykkös- ja kakkoskenttäkin ovat nyt kasattuja about u20-pelaajista ja Mestis-jannuista.Ja silti Helmikuussa ihmetellään miten vitussa kaikki pelaajat voi olla taas loukkaantuneita ja HPK:n kolmos ja neloskenttä on kasattu u20 junioreista ja mestis lainoista. (Hauskaa toisaalta koska tuoltahan se tulee myös näyttämään oli pelaajia loukkaantuneena tai ei...)
Luottoa silti on, Ekiin ja valmennukseen.
Seurasi jo silloin kun sen siskon kerho seuraamista täällä puitiin.Joose Antonen on alkanut seuraamaan Masoa Instagramissa.
Irtisanoudun tästä välittömästi, jotta kukaan ei ainakaan minua kivitä huomenna, kun ei välttämättä tullutkaan monia miellyttäviä nimiä.Takaraivossa edelleen pyörii muistaakseni @Jääkaappi n toteamus täällä palstalla että pari monia miellyttävääkin nimeä olisi tuloillaan. Antonen istuisi tähän, mutta kuka on se toinen.
Diversiteetti on kuitenkin nykyisin muotia, eli Kimmo kehiin.Ei saada Konstaa, ei Oliveria, ei edes Gulliveria. Sieltä tulee Hannu.
Irtisanoudun tästä välittömästi, jotta kukaan ei ainakaan minua kivitä huomenna, kun ei välttämättä tullutkaan monia miellyttäviä nimiä.
Muistan kyllä nähneeni jonkun tällaisen viestin, mutta muistaakseni en itse ollut sitä kirjoittanut.
Hannu toisi muistoja penkin taakse 90-luvulta. Kokemusta tuo koko poppoo kaipaa.Diversiteetti on kuitenkin nykyisin muotia, eli Kimmo kehiin.
Voisi ottaa Jarin mukaan, tunnetta kehiin. Hanneksesta tuli vanhemmiten pehmo.Hannu toisi muistoja penkin taakse 90-luvulta. Kokemusta tuo koko poppoo kaipaa.
Koko klaani tänne. Tarpeeksi montaa Kapasta kun ehdottaa, ja kun joskus joku sattuisi osuu, niin voi sanoa että: "mitäs mä sanoin"Voisi ottaa Jarin mukaan, tunnetta kehiin. Hanneksesta tuli vanhemmiten pehmo.