Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 051 221
  • 24 018

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Harper on valmiiksi kova, mutta paremman viimeistelijän kanssa se kovuus näkyisi myös tulostaululla.

Mä olen erimieltä.
Tai miten se näkyy että on valmiiksi kova?
Ei ratkaise pelejä Kerholle yksilötaidollaan. Ei nouse ottamaan joukkuetta reppu selkään kun tarvitaan. Ei ole mitenkään johtava pelaaja.

En nyt suoraan du aa mutta jos pohjois amerikasta tuodaan vahvistus niin hänen pitäisi nimenomaan olla vahvistus, toistaiseksi hän ei ole selkeästi sellainen ollut.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Ekat jotkut 5-7 peliä veti Collinsin kanssa samassa ketjussa ja laittoi joka peliin partaukolle vähintään yhden tuhannen taalan tontin. Jos Collins olisi tehnyt edes kolmasosasta näistä, niin tällä hetkellä kehuisit kuinka Mika on paras ja viiden vuoden pahvia Patelle.

Jokiseen vertaus ontuu myös aivan helvetisti. On muuten sitten niin eri tyypin pelaajat kaikinpuolin. Ja Janatuinen on yhtäkkiä "mestisäijä" kun kävi joku kolme peliä painamassa Tovereissa. Ei hyvää päivää.



Niin. Kuitenkin. Collin 0,39. Harper 0,46. Harperin onnistumista mitataan ensisijaisesti pisteissä ja niissä
Ei juurikaan eroa Collinsin.
Collins on ehkä paskin hankinta koskaan mutta lähes samalla ppg tahdilla pelaava Harper helvetin kova.
Ei se näinkään mene.
 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin. Kuitenkin. Collin 0,39. Harper 0,46. Harperin onnistumista mitataan ensisijaisesti pisteissä ja niissä
Ei juurikaan eroa Collinsin.
Collins on ehkä paskin hankinta koskaan mutta lähes samalla ppg tahdilla pelaava Harper helvetin kova.
Ei se näinkään mene.
Harper sentään voittaa kiekolla tilanteita jatkuvalla syötöllä verrattuna Collieen. Harperia ja Collinsia ei muutenkaan kannata vertailla, Harperilla on vielä tulevaisuutta jääkiekon parissa.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Harper sentään voittaa kiekolla tilanteita jatkuvalla syötöllä verrattuna Collieen. Harperia ja Collinsia ei muutenkaan kannata vertailla, Harperilla on vielä tulevaisuutta jääkiekon parissa.

No tämä on totta. Toinen voi ja kehittyy. Toinen todennäköisesti pelaa ensikaudella Tanskassa, Briteissä tai Ruotsin alasarjaa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Näin viime yönä erittäin todentuntuista unta, jossa luin tällä viestin, jossa siteerattiin Kepan utj:n haastattelua. Meni jotenkin näin: "Meillä on tiivis neuvotteluyhteys erään hämeenlinnalaisille tutun Ericin kanssa." Sitten sukunimi oli rasteroitu näin: F**r.

Heti perään oli maininta myös toisesta sentterikandidaatista, jonka nimi oli jotenkin P. K. Subban -tyylinen, tai "Sultan"- -> Barys Nur-Sultan -> Kunyk.

Helppoa.
 
Viimeksi muokattu:

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Niin. Kuitenkin. Collin 0,39. Harper 0,46. Harperin onnistumista mitataan ensisijaisesti pisteissä ja niissä
Ei juurikaan eroa Collinsin.
Collins on ehkä paskin hankinta koskaan mutta lähes samalla ppg tahdilla pelaava Harper helvetin kova.
Ei se näinkään mene.
Collins tuli jengiin täksi vuodeksi 100% varmuudella joukkueen isoimmalla liksalla ja satojen AHL ja KHL pelien tuloskentän äijän statuksella. Harper on parikymppinen äijä suoraan yliopistosarjoista. Mä en niinkun ymmärrä missä ne sun maalitolpat on, mutta pliis tuo ne takas tänne pelikentälle.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Collins tuli jengiin täksi vuodeksi 100% varmuudella joukkueen isoimmalla liksalla ja satojen AHL ja KHL pelien tuloskentän äijän statuksella. Harper on parikymppinen äijä suoraan yliopistosarjoista. Mä en niinkun ymmärrä missä ne sun maalitolpat on, mutta pliis tuo ne takas tänne pelikentälle.

Niin siis eli odotusarvoja ei pitänytkään olla vai? Eli pitäisikö hänen nyt olla helvetin kova vai ei?
4 vuotta sitten USA:n U20 joukkueessa pelannut todella suuren potentiaalin omaava pelaaja, sekö mielestäsi on maalitolppien siirtoa jos häneltä vaatii parempaa kuin 0,46ppg? Vai mitä?
 

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Niin siis eli odotusarvoja ei pitänytkään olla vai? Eli pitäisikö hänen nyt olla helvetin kova vai ei?
4 vuotta sitten USA:n U20 joukkueessa pelannut todella suuren potentiaalin omaava pelaaja, sekö mielestäsi on maalitolppien siirtoa jos häneltä vaatii parempaa kuin 0,46ppg? Vai mitä?
Kai sä nyt ihan itsekin olet silmilläsi nähnyt, jos pelejä katsot tilastoscouttauksen sijaan, että Collins on joka tilanteesta myöhässä ja käytännössä liigatasolle kelpo kolmos-nelossentteri. Harper sen sijaan, vaikka fyysisesti täysin raakile onkin, laittaa pelistä toiseen vastustajan nilkkoja solmuun ja pelaa kavereille avopaikkoja. Onko se siellä yv:lläkään ollut paskempi kun kaikki muut mielestäsi? Ekat viisi peliään oli toki hukassa kun lumiukko, ja se vaikuttaa kummasti 15 pelin otannalla pistemääriinkin.

Omalla kohdallani Harper on odotusarvonsa täyttänyt 1000% paremmin kun Collins ja on naurettavaa edes verrata heitä, koska toinen selkeästi näyttää aihiota sille että Liigassa kykenee tuloksentekoon, vaikka välillä onkin mennyt päin vittuja ja välillä ollut vain huonoa tuuria. 15 pelin jälkeen olit varmaan siis jo heittämässä omakätisesti Jolyakin Helsinki-Vantaalle, kun siinä oli se muutaman pelin musta aukko.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
@KariJurri Edelleen. Missä se näkyy että hän laittaa "nilkkoja solmuun"?

Mutta se että Harper pelaa kavereille avopaikkoja. Älä nyt viitti.
Onko hän sittenkin siis aivan vitun hyvä ja muut paskoja?
Kuitenkin Kerho voittaa pelejä tällähetkellä paljon enemmän kuin häviää.

Noihin muihin yv-juttuihin. Ei ole todellakaan ollut paskempi kuin muut vai olenko mä näin nyt väittänyt? Älä laita sanoja suuhun.

Ekat 5 peliä oli hakemista, no viimeiset 10 peliä tasan 0,5ppg. Eli ihan helvetin iso parannus. 5 vuotinen jatko heti.
Näillä lukemilla pelaa muuten ensikauden Venäjällä.
 

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
@KariJurri Edelleen. Missä se näkyy että hän laittaa "nilkkoja solmuun"?

Mutta se että Harper pelaa kavereille avopaikkoja. Älä nyt viitti.
Onko hän sittenkin siis aivan vitun hyvä ja muut paskoja?
Kuitenkin Kerho voittaa pelejä tällähetkellä paljon enemmän kuin häviää.

Noihin muihin yv-juttuihin. Ei ole todellakaan ollut paskempi kuin muut vai olenko mä näin nyt väittänyt? Älä laita sanoja suuhun.

Ekat 5 peliä oli hakemista, no viimeiset 10 peliä tasan 0,5ppg. Eli ihan helvetin iso parannus. 5 vuotinen jatko heti.
Näillä lukemilla pelaa muuten ensikauden Venäjällä.
Olikohan viimeksi IFK pelissä, kolmannessa erässä, kun painoi pakin kirjaimellisesti kynällä solmuun ja laittoi rystyllä Collinsille lätyn tyhjään maaliin, josta Sean huitoi ohi. Siinä konkreettinen esimerkki.

Sä olet päättänyt, että sun kanta on että Collins ja Harper on jostain syystä täysin vertailukelpoisia kohteita, siitäkin huolimatta kuinka jokainen on kertonut sinulle syitä miksi tämä on aivan idioottimainen vertaus. Jos johonkin saman profiilin ukkoon haluat verrata niin koita Juuso Ikosta.

No, sä olet näköjään kantasi päättänyt, ja se on selkeästi se että jokaisen ulkkarin tarvitsee olla Vujtekin, Vlasakin ja Jelinekin 3somen tulos. Valitettavasti emme enää elä vuotta 1998 ja Kerhon on tyytyminen pääasiassa potentiaaliin ja sen ulosmittaamiseen. Ihmettelen vaan, että katotaanko me jotain eri lähetyksiä jos et Harperissa sitä näe.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Olikohan viimeksi IFK pelissä, kolmannessa erässä, kun painoi pakin kirjaimellisesti kynällä solmuun ja laittoi rystyllä Collinsille lätyn tyhjään maaliin, josta Sean huitoi ohi. Siinä konkreettinen esimerkki.


Ei tämä ole mikään mustavalkoinen niinkuin maailma ei yleensäkään vaikka sitä yrität väkisin siihen vääntää.
Toki potentiaalista ja sen ulos mittaamisesta olet oikeassa. Näitä potentiaalisia pelaajia Kerhon on naarattava ja saatava maksimi ulos.
Ei liene kovin hedelmällistä jatkaa kun en viitsi kokoajan korjata niitä sanoja mitä yrität väkisin syöttää mulle jotenka mennään vaikka tällä.
Hifk ja Ipa peliä en kattonut koronan perkeleen takia niin en oikein voi sanoa mitään Harperin otteista.
 

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Tavallaan ovat. Tavallaan ei.
Ei tämä ole mikään mustavalkoinen niinkuin maailma ei yleensäkään vaikka sitä yrität väkisin siihen vääntää.
Toki potentiaalista ja sen ulos mittaamisesta olet oikeassa. Näitä potentiaalisia pelaajia Kerhon on naarattava ja saatava maksimi ulos.
Ei liene kovin hedelmällistä jatkaa kun en viitsi kokoajan korjata niitä sanoja mitä yrität väkisin syöttää mulle jotenka mennään vaikka tällä.
Hifk ja Ipa peliä en kattonut koronan perkeleen takia niin en oikein voi sanoa mitään Harperin otteista.
Mitä sanoja mä sun suuhun olen mennyt laittamaan? Miten mä tästä yritän mustavalkoista vääntää kun sun alkuperäinen viesti asiasta oli, että Harper on yhtä paska kun Collins ja pitäisi kauden jälkeen sanoa morot, puhumattakaan monen viestin mittaisesta näiden kahden herran väkisin vertailusta? Eiks se ole aika mustavalkoista?

Mikä ihmeen piru sut sitten saa haukkumaan kaverin "yhtä turhaksi kun Collins" jos et viimeisiä pelejä ole katsonut?

Mä olen tasan tarkkaan kommentoinut vaan ja ainoastaan sun sanomisiasi (jotka näen omasta näkökulmastani aivan täytenä skeidana) ja mielestäni en kyllä ole ruvennut niitä asiayhteydestä pois päin vääntämään. Jos ei sitä kestä, että joku muu sattuu olemaan keskustelufoorumilla eri mieltä, niin kannattaa miettiä mitä sieltä (kuvainnollisesta) suustaan päästää.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Harperin ja Collinssin ero on siinä, että Collinssista on nykymuodossa joukkueelle huomattavastsi enemmän hyötyä. Harper häviää pääsääntöisesti aina kaksinkamppailut, kiekollisena hän hän ei ole mikään erikoinen tekijämies vaikka täälä osanimimerkeistä siihen suuntaan vihjaa. Yksinkertaisesti hän antaa fysiikassa niin paljon eteen muille.

Heität yhden näyttävän syötön keran viidessä pelissä niin olet täälä kiekollisesti erinomainen. Sillä ei ole mitään merkitystä, että 99% muusta ajasta olet ihan täys turisti ilman kiekkoa tai kiekon kanssa. Vaikka Collinssia tuleekin ilmeisesti aina haukkua, on hän parantanut huomattavasti ja nykyisessä roolissaan hän on tekijä mies, toisin kuin tämä Harper.
 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaikka Collinssia tuleekin ilmeisesti aina haukkua, on hän parantanut huomattavasti ja nykyisessä roolissaan hän on tekijä mies, toisin kuin tämä Harper.
Tässä on kasa varsin kuvottavaa tekstiä. Collins pelasi pari parempaa peliä mutta kaksi viimeisintä on ollut aivan kuraa aloituksia lukuunottamatta.

41 ottelua joista noin viidessä on ollut "ihan ok".
 
Viimeksi muokattu:

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Mitä sanoja mä sun suuhun olen mennyt laittamaan? Miten mä tästä yritän mustavalkoista vääntää kun sun alkuperäinen viesti asiasta oli, että Harper on yhtä paska kun Collins ja pitäisi kauden jälkeen sanoa morot, puhumattakaan monen viestin mittaisesta näiden kahden herran väkisin vertailusta? Eiks se ole aika mustavalkoista?

Mikä ihmeen piru sut sitten saa haukkumaan kaverin "yhtä turhaksi kun Collins" jos et viimeisiä pelejä ole katsonut?

Mä olen tasan tarkkaan kommentoinut vaan ja ainoastaan sun sanomisiasi (jotka näen omasta näkökulmastani aivan täytenä skeidana) ja mielestäni en kyllä ole ruvennut niitä asiayhteydestä pois päin vääntämään. Jos ei sitä kestä, että joku muu sattuu olemaan keskustelufoorumilla eri mieltä, niin kannattaa miettiä mitä sieltä (kuvainnollisesta) suustaan päästää.

Jaa mitä vai. No vaikka että kanta on päätetty ja mikään sitä ei muuta. Ja erittäin mustaavalkoista on että mielestäsi hän on absoluuttisesti helevetin hyvin onnistunut Kerhossa (korjaa jos tulkitsen väärin) kun juttu on se ettei ole. Tosin ei mitenkään mahdottoman paska ole myöskään ollut.

Tuolla potentiaalilla pitää pystyä parempaan. Kaveri on parivuotta sitten ollut maailman lahjakkaimpia kiekkoilijoita.

Se että olen katsonut hänen 15 pelistään 13 ei ole riittävä määrä vai mitä vittua koitat selittää?
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Tässä on kasa varsin kuvottavaa tekstiä. Collins pelasi pari parempaa peliä mutta kaksi viimeisintä on ollut aivan kuraa aloituksia lukuunottamatta.
No odotellaan vielä muutama peli, niin Harperin ylistykset alkavat kaikkoamaan, kuten Johnstonin hehkutus on hävinnyt. Harperissa halutaan nähdä paljon positiivisia asioita, joten huomio keskitetään yhteen hyvään suoritukseen vaikka 99% muusta tekemisestä on luokatonta. Mitä tälläisellä tulosketjun pelaajalla tehdään, mitä ei voi laittaa jäälle mitään vastustajan hyvää ketjua vastaan.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Hän on erittäin heiveröinen. Kiekollisena näppärä kyllä mutta ei hän ainakaan näytä olevan maalintekijä.

Ei millään mittarilla sateentekijä vaikka se potentiaali sateentekijäksi löytyy.
 
L

luigitar

Harperista löytyy jo Suomalainen versio, joka pelaa turkoosissa. Ihan hyvin näyttää pärjäävän pienestä koostaan huolimatta. Turhaan keskitytään johonkin vääntövoimaan, koska ei sekään takaa pärjäämistä.
 

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Jaa mitä vai. No vaikka että kanta on päätetty ja mikään sitä ei muuta. Ja erittäin mustaavalkoista on että mielestäsi hän on absoluuttisesti helevetin hyvin onnistunut Kerhossa (korjaa jos tulkitsen väärin) kun juttu on se ettei ole. Tosin ei mitenkään mahdottoman paska ole myöskään ollut.

Tuolla potentiaalilla pitää pystyä parempaan. Kaveri on parivuotta sitten ollut maailman lahjakkaimpia kiekkoilijoita.

Se että olen katsonut hänen 15 pelistään 13 ei ole riittävä määrä vai mitä vittua koitat selittää?
Kirjoitin että verrattuna Collinsiin on täyttänyt odotusarvonsa 1000% paremmin. 10x parempi täydestä paskasta ei ole täydellinen. Odotusarvo oli myös huomattavasti pienempi Harperin kuin Collinsin kohdalla. Mutta kyllähän tuo ihan hyvin tonne top 6 mun mielestä sopii. Fysiikassa antaa kaverille liikaa tasoitusta.

Kaveri ollut pari vuotta sitten maailman lahjakkaimpia kiekkoilijoita? Silti vitoskiekan varaus. Nyt en ymmärrä tätä matikkaa.

Jos on viimeiset kaksi peliä jäänyt näkemättä, niin olisin itse niistä peliesityksistä aivan hiljaa, sitä vittua koitan selittää.

EDIT: pilkku
EDIT2: typo, perkeleen puhelin ja pakkanen
 

TJ MACKEY

Jäsen
Harperista löytyy jo Suomalainen versio, joka pelaa turkoosissa. Ihan hyvin näyttää pärjäävän pienestä koostaan huolimatta. Turhaan keskitytään johonkin vääntövoimaan, koska ei sekään takaa pärjäämistä.
Niin se turkoosi-versio iskee niitä numeroita taululle. Se että Harper ja Johnston vetelee saamarin nättejä jalkakyniä ja vetelee vastustajilta nilkat solmuun on varmasti välillä ihan viihdyttävää, mutta enemmän sellaista pihapeli juttua. Liigassa vaaditaan nopeutta, tempoa, kykyä pysyä kiekossa ja kykyä kamppailla. Esim. Kangasniemi pystyy näihin, vaikka on varreltaan heiveröinen. Päästään on kilpailija ja sillä mennään pitkälle.

Kerholla ylipäätänsä ja etenkin sen ulkkareilla (poislukien Joly) on massiivisia haasteita pysyä Ipan kaltaisen jengin tempotaidossa. Miro Nallit ja Päkkilät ovat aivan eri rytmissä.

Voihan se olla että tämä Harper on Toivolan joku kolmen vuoden projekti. Mukava olisi silti, että ratkoisi jo nyt, edes välillä. Johnston on edelleen aivan karmean ärsyttävä.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Kaveri ollut pari vuotta sitten maailman lahjakkaimpia kiekkoilijoita? Silti vitoskiekan varaus. Nyt en ymmärrä tätä matikkaa.

Jos on viimeiset kaksi peliä jäänyt näkemättä, niin olisin itse niistä peliesityksistä aivan hiljaa, sitä vittua koitan selittää.

EDIT: pilkku
EDIT2: typo, perkeleen puhelin ja pakkanen

Ai et ymmärrä.? No autetaan. Mikäli pelaat juniorimaajoukkueet läpi USA:n väreissä. Olet pakostakin aivan perkeleen lahjakas. Kyseisestä maajoukkueesta jokainen pelaaja pelaa nhl:ssä nyt. Vaikka olisit vain vitoskierroksen varaus.
Selvensi varmaan?

Ja se että olen nähnyt 13 peliä 15 on mielestäsi niin pieni määrä ja otanta ettei kertakaikkiaan voi muodostaa näkemystä vai? Viimeiset 2 peliä kertoo totuuden ja ne 13 ei kerro mitään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös