Mitä sanoja mä sun suuhun olen mennyt laittamaan? Miten mä tästä yritän mustavalkoista vääntää kun sun alkuperäinen viesti asiasta oli, että Harper on yhtä paska kun Collins ja pitäisi kauden jälkeen sanoa morot, puhumattakaan monen viestin mittaisesta näiden kahden herran väkisin vertailusta? Eiks se ole aika mustavalkoista?Tavallaan ovat. Tavallaan ei.
Ei tämä ole mikään mustavalkoinen niinkuin maailma ei yleensäkään vaikka sitä yrität väkisin siihen vääntää.
Toki potentiaalista ja sen ulos mittaamisesta olet oikeassa. Näitä potentiaalisia pelaajia Kerhon on naarattava ja saatava maksimi ulos.
Ei liene kovin hedelmällistä jatkaa kun en viitsi kokoajan korjata niitä sanoja mitä yrität väkisin syöttää mulle jotenka mennään vaikka tällä.
Hifk ja Ipa peliä en kattonut koronan perkeleen takia niin en oikein voi sanoa mitään Harperin otteista.
Mikä ihmeen piru sut sitten saa haukkumaan kaverin "yhtä turhaksi kun Collins" jos et viimeisiä pelejä ole katsonut?
Mä olen tasan tarkkaan kommentoinut vaan ja ainoastaan sun sanomisiasi (jotka näen omasta näkökulmastani aivan täytenä skeidana) ja mielestäni en kyllä ole ruvennut niitä asiayhteydestä pois päin vääntämään. Jos ei sitä kestä, että joku muu sattuu olemaan keskustelufoorumilla eri mieltä, niin kannattaa miettiä mitä sieltä (kuvainnollisesta) suustaan päästää.