Itsellä osuu korviin Toivasen haastattelupätkä strategia sanan osalta, eli kerhon hankinnat ovat pitkälti katsojamääristä riippuvaisia. Eli uskovat kevään tuovan katsojia katsomoon.
Eli Toivolan, ei tällä kertaa Toivasen. Itselläkin meinaavat välillä mennä sekaisin.
Itse mietin ensin positiivisesti, että olisiko Kerhon ajatuksena ajaa nuoria sisään tällä kaudella ja säästellä rahoja ensi kauteen, jotta voitaisiin jopa yrittää pitää Joly mottipäisellä, haalia vihdoin se kärkisentteri ja myös nuoret olisivat vuotta vanhempia. Nykyinen peluutus vain ei oikein tue tätä ajatusta nuorten kehittämisestä, kun kärkiäijiä kuormitetaan paljon eikä ainakaan minulle ole vielä avautunut, mihin suuntaan Kerhon peliä ollaan viemässä - ainakaan hyökkäyksen ostalta.
Jos taas ajatus on se, että koitetaan pysyä kympin sakissa ja siirtorajalla haalitaan pari sateentekijää, pelkään pahoin koko homman epäonnistuvan. Itse en usko, että Kerholla on missään tapauksessa säälien kautta asiaa ensimmäistä pudotuspelikierrosta pitemmälle. Tuskin tänne niin kovia tekijöitä saadaan, että olisi.
Jaa-a, aika näyttää, mitä tämä puolittainen lupaus pitää sisällään... pelkään, että on tyhjä arpa ellei väki löydä katsomoihin alkukautta paremmin.