Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

• 4 235 650
  • 24 609

stadinHPK

Jäsen
Karjalaisen pelissä on isoja puutteita. Sivuttaisliikkuminen on vajaata ja liikkuminen yleisesti ottaen passiivista. Sijoittumisessa tulee karkeita virheitä. Kiekkoja tippuu maalin eteen vastustajille helpoistakin vedoista, jotka pitäisi ottaa kiinni tai vähintään ohjata kulmiin. Helppoja hörppyjä tulee useammin kuin isoja torjuntoja. Itseluottamus on heikko, mikä heijastuu myös kenttäpelaajien pelaamiseen. Selvää on, että vähintään keskitason liigaveskari tarvitaan pariksi ja pian.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mitenkäs ECHL:ssä tällä kaudella torjunut Miroslav Svoboda Nashvillen organisaatiosta? On lisätty tänään EP:n huhulistalle "Unknown"-statuksella.

Hyvät statsit muutamalta edelliskaudelta Tsekin sarjoista, mutta en tiedä, menisikö Larmin stunttina.

E: Tuokkolan sopimus Lukon kanssa päättyy 12.1. Voi siis hyvin olla, että sinne asti kitkutellaan. Vai vaihdetaankohan veskareita ketjussa niin, että Tuokkola siirtyy Tapparaan, ja Mikki treidaa Bäcksin Kerhoon?

Viimeksi muokattu:

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Olisi mielenkiintoinen kaveri ja tosiaan statsit kunnossa. Mitä tulee Tuokkolaan, niin en näe mitään järkeä hänen tänne tulossaan. Konkari joka kiertelee eri liigaseuroja, missä nyt ikinä luukkuvahtia tarvitaankin.

Ralph

Jäsen
En ymmärrä, miksi HPK käyttäisi turhaa rahaa johonkin uuteen kakkosvahtiin. Eli pelaajaan kuten Tuokkola, joka istuisi penkillä ja katselisi kun häntä parempi vahti eli Karjalainen pelaisi. Mielummin ne Tuokkola-rahat työnnettäisiin johonkin pakkiin. Karjalaiselle pariksi joku, joka oikeasti on Karjalaista parempi tai vähintäänkin voi haastaa hänet. Ruokonen osaa istua penkillä siinä missä Tuokkolakin.

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Ja tosiaan mielestäni kysymys ei ole tarvitseeko Kerho veskarin, vaan minkä tasoisen veskarin Kerho tarvitsee? @stadinHPK listasi kaikki ongelmat jotka itsekin Karjalaisen pelaamisessa näen. Näiden ongelmien kanssa siis jos Kerho haluaa pelejä voittaa, pitäisi maalinteon olla tehokkaampaa. Ihan vaan tilastollisesti Larmin kanssa yleensä 3 maalia riittää voittoon ja Karjalaisen kanssa yleensä 4 maalia riittää voittoon. Prosentuaalisesti maalintekopaikkojen hyödyntämiseen pitäisi tulla melko suuri lisäys ja tässä tapauksessa pitäisi mielestäni rekrytä laadukasta hyökkäysosaamista tason saavuttamiseksi ja lisäksi perustason liigavahti jakamaan Karjalaisen kuormaa. Toisena vaihtoehtona on kaikkien panosten panostaminen hyvän tason veskariin ja luotetaan, että tällainen pystyisi pelaamaan lähes samalla tasolla kuin Larmi ja samalla nykyisten kenttäpelaajien taso riittää tekemään sitä kolmea maalia.

Jos ajatellaan suurpiirteisesti, että Larmi palaa maaliskuun alussa, on hänellä 5 peliä aikaa pelata itsensä huippukuntoon ennen mahdollisia pleijareita. Tammi-helmikuussa on 18 matsia, joissa pitäisi pystyä roikkumaan pleijaripaikassa kiinni, näistä 5 on siirtorajan jälkeen (nämä sillä varauksella, että laskin nopeasti oikein ja että raja on olettamani helmikuun puoliväli). En näe missään tapauksessa järkevänä mennä pelkällä Karjalaisella loppuun. Suuri riski on myös keikkatyöläisessä, koska nivusvammojen parantuminen on aina jossain määrin arpapeliä ja pahimmassa tapauksessa loppukaudesta yhdellä maalivahdin loukkaantumisella ollaan tilanteessa, jossa maalilla seisoo joku A-junnari tai Leksa vetää vehkeet niskaan ja videot jää tekemättä.

Itse antaisin Karjalaiselle (ja joukkueelle) vielä nämä kolme peliä aikaa antaa näyttöjä ja sen jälkeen painaisin liipasinta johonkin suuntaan.

Itseäni kiinnostaisi sellainen vahtoehto, jossa soiteltaisiin Kouvolaan ja naarattaisiin sieltä sisään Malte ja Perhonen, en tosin tiedä Perhosen loukkaantumistilannetta, nythän KooKoolla on ilmeisesti pelannut joku junnu. Perhonen on ollut pettymys tällä kaudella, mutta on ennenkin onnistunut Kerhossa ja muuallakin pelatessaan yleensä niissä otteluissa, joissa Kerho on vastassa. Malte taas on hyvin lähellä Liigan parasta pelaajaa tällä kaudella ja voisi omalla panoksella tuoda melkein 1 maalin/peli lisää. Toki muutkin on Malten perässä mutta tässä tapauksessa olisin valmis kilpalaulantaan, jos ei muulla tavalla, niin lupauksella ottaa Perhonen myös.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itseäni kiinnostaisi sellainen vahtoehto, jossa soiteltaisiin Kouvolaan ja naarattaisiin sieltä sisään Malte ja Perhonen, en tosin tiedä Perhosen loukkaantumistilannetta, nythän KooKoolla on ilmeisesti pelannut joku junnu. Perhonen on ollut pettymys tällä kaudella, mutta on ennenkin onnistunut Kerhossa ja muuallakin pelatessaan yleensä niissä otteluissa, joissa Kerho on vastassa. Malte taas on hyvin lähellä Liigan parasta pelaajaa tällä kaudella ja voisi omalla panoksella tuoda melkein 1 maalin/peli lisää. Toki muutkin on Malten perässä mutta tässä tapauksessa olisin valmis kilpalaulantaan, jos ei muulla tavalla, niin lupauksella ottaa Perhonen myös.
Samaa olen miettinyt ja jos Malte on liikaa, niin tinkisen Hakuliseen jopa, toisi sen 0.5 maalia / peli lisää. Aika hyvältä näytti maajoukkueessa. Tässä se riskikohta on vaan tuo Perhonen. Paljon saikkua ja ura ollut laskusuunnassa. Jotenkin tuo Lehtonen vaan alkaa tuntumaan ylimainostetulta maalivahtikoutsilta.

Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jotenkin tuo Lehtonen vaan alkaa tuntumaan ylimainostetulta maalivahtikoutsilta.
No joo, tavallaan ollut jo pitkän aikaa. Kyllähän kovasti KooKoon puolella(kin) ollaan valmiita näyttämään miehelle ovea.

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Samaa olen miettinyt ja jos Malte on liikaa, niin tinkisen Hakuliseen jopa, toisi sen 0.5 maalia / peli lisää. Aika hyvältä näytti maajoukkueessa. Tässä se riskikohta on vaan tuo Perhonen. Paljon saikkua ja ura ollut laskusuunnassa. Jotenkin tuo Lehtonen vaan alkaa tuntumaan ylimainostetulta maalivahtikoutsilta.

Tähään kirjoittamaasi viestiin tekemäsi lainaus pomppasi silmään oikein huolella. Viestissäsi lainauksessa lukee viestin/lainaamasi tekstin kirjoittajaksi @BlackWolf , mutta teksti tuntuu kovasti samalta kuin viestiäsi edeltävän @Läskisalo n kirjoittaman viestin viimeinen kappale... Mitä multa menee ohi? Vai onko mun luuri sekaisin? Helvetin oudolta vaan näyttää. Piti kirjoittaa ja tarkistaa, että näkyykö muilla samalla tavalla, vai onko mulla jo nyt päässä jotain isompaa vikaa. What's häppeninga?

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tähään kirjoittamaasi viestiin tekemäsi lainaus pomppasi silmään oikein huolella. Viestissäsi lainauksessa lukee viestin/lainaamasi tekstin kirjoittajaksi @BlackWolf , mutta teksti tuntuu kovasti samalta kuin viestiäsi edeltävän @Läskisalo n kirjoittaman viestin viimeinen kappale... Mitä multa menee ohi? Vai onko mun luuri sekaisin? Helvetin oudolta vaan näyttää. Piti kirjoittaa ja tarkistaa, että näkyykö muilla samalla tavalla, vai onko mulla jo nyt päässä jotain isompaa vikaa. What's häppeninga?
Otti väärän lainauksen quote merkit. Oli lainannut tuota minun viestiäni, missä olin kirjoittanut että Karjalaisella on 2 starttia ja 5/6 pinnaa, näkee kun painaa sitä pientä nuolinäppäintä (↑) lainatun nimen ja kirjoitti: jälkeen, jolloin se hyppää lainattuun viestiin. Sisältö oli kyllä Läskisalon. Eipä tuossa liene käyneen kuin pieni näppihäiriö.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä olen myös äimän käkenä. Ihan Läskisalon viestiä lainasin mielestäni suoraan. Kun miettii, niin lienee siellä olla joku vanha BlackWolfille suunniteltu vastaus tai pelkkä lainaus, ja leikkasin pois sitten alut Läskisalon viestistä ja koko BlackWolfin viestin enkä tarkistanut. Sorry sekaanus, korjaan.

EDIT: Ja nyt luin BlackWolfin viestin, oli se tuo viesti mihin piti vastata. No, tänään Karjalaisen näytönpaikka, näytös nro 3

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Jos tälläviikolla on jtn uutisia tulossa, niinkun joku epäsuorasti toisessa ketjussa vihjaili, niin sellainen, että tämä Miroslav Svoboda ja Niko peltola sisään ja Brejcak ulos, palvelisi oikein mukavasti.

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rontin ja Blackwolffin kissatappelu äityi niin pitkälle, että "mä tiedän enemmän kuin sun mutsis tietää"-tyyppinen nokittelu johti sopparijulkistukseen tälle päivälle. Tein popparit jo valmiiksi heti aamulla, niin en missaa mitään...

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Tänne ei parane kirjoittaa kohta yhtään mitään, kun kaikki heitot otetaan vihjeinä uusista pelaajista.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Sosiaalisen median stalkkauksen tulos: RoKin maalivahti Rasmus Reijola on alkanut seuraamaan Kerhon Twittertiliä. Mies ei seuraa muita Liiga seuroja, joten olisiko 1+1 taas se kuuluisa kaksi.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Rontin ja Blackwolffin kissatappelu äityi niin pitkälle, että "mä tiedän enemmän kuin sun mutsis tietää"-tyyppinen nokittelu johti sopparijulkistukseen tälle päivälle. Tein popparit jo valmiiksi heti aamulla, niin en missaa mitään...
Voi perhana, verrattoman hulvatonta ja hinnatonta huomata olevansa huhujen liikkeellepanija, kun innoissaan ensin lueskelee Svopodoista ja ties keistä. Karmea väärinkäsitys on nyt päässyt käymään. Ja tämä kaikki viattoman kahdenvälisen verbaalisen ilotulitulituksen jälkeen...öh, tai ainakin märkä papattimatto se oli.

Noo, kyllä sieltä joku tulee, Cajkovsky olisi hyvä palanen, vähempi ei kelpaa.

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sosiaalisen median stalkkauksen tulos: RoKin maalivahti Rasmus Reijola on alkanut seuraamaan Kerhon Twittertiliä. Mies ei seuraa muita Liiga seuroja, joten olisiko 1+1 taas se kuuluisa kaksi.

Mikäli tämä ei ollut ihan läpällä heitetty, niin nämä Some-seurailut ovat tainneet osua nyt kahdesti aiemmin. Eli pidän jo varmana siirtona tätä Reijoa.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mikäli tämä ei ollut ihan läpällä heitetty, niin nämä Some-seurailut ovat tainneet osua nyt kahdesti aiemmin. Eli pidän jo varmana siirtona tätä Reijoa.
Luin, että "some-sekoilut".

Siinä tapauksessa olettaisi, että rahaa täytyy olla myös siihen pakkiin. Hyvään sellaiseen. Carson? Valtola vuokralle?

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikäli tämä Reijola on nyt huolella skoutattu ja ilmeisesti ihan "kuuma veskari", niin en pidä lainkaan huonoa jos vaikka pidempäänkin viipyisi. Ei mitkään ihan paskat statsit ja tämä voisi olla just sitä mitä haetaan. Puhkeamaton kukka, mikä nypitään talteen. Ja siihen sitten joku O'Brien vol 2. (laihempi painos) kylkeen.

Ralph

Jäsen
Minä en hirveästi tästä Reijosta innostu. Edellä torjuntaprosenteissa toki vain viisi äijää, mutta ne kaikki neljästä seitsemään vuotta nuorempia. Ja näistä viidestä neljällä loppuu sopimus tähän kauteen, eikö jonkun niistä voisi Reijon sijaan raapia sisään.

Jos Reijo tulee pidemmällä sopparilla, voisi houkutella yliopistokaverinsa Niklas Nevalaisen ensi kaudeksi Kerhoon myös.

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ja näköjään Petteri Nikkilä alkanut seuraamaan Reijolaa Instagramissa. 1+1+1=3?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy