Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 031 810
  • 23 993

Ralph

Jäsen
Jos nimiä tiputellaan, niin Nick Spaling on yhä ilman sopimusta.
 

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Laitatko linkin siihen viestiin missä olen väittänyt että kaikki on päin persettä, olisi kiva itsekkin lukea.

En jää pidättämään hengitystäni odotellessa.

...ja toinen rimpuili köysissä minkä pystyi, yhtään syöttöä ei saatu omille, kiekot karkaili jatkuvasti, kaikki kaksinkamppailut hävittiin ja yks Emil seiso päällään siellä ja taisteli pisteen joukkueelle. Omista ei päästy organisoidusti mihinkään ja suurin osa oli pelkkiä norsukiekkoja. Maalipaikkoja taisin nähdä Kerholta kaksi tai kolme ja vastustajalla oli pelkästään ekassa erässä kymmenen huipputonttia. Tolla tsemppihokilla tulee vitun ruma kausi.

No vaikka toi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No vaikka toi.
Kiitos, vielä jäi puuttumaan se viesti minkä mukaan kaikki on päin persettä, ellei Larmin päälläseisomista lasketa sellaiseksi? Koitahan hakee vähän kauempaa, jostain Pantse ketjuista tai Kairan ajalta varmaan löytyy sellanenkin viesti.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
En ihmettelisi lainkaan vaikka tämä Spaling löytäisi itsensä vielä Hifk: sta tän syksyn aikana.. yks 300k nyt irtoo vielä helposti. Itse varovaisesti odottelen, että kerho julkaisee tämän herran www.eliteprospects.com/player/39455/mark-zengerle sopimuksen lähiaikoina. Olisi peelajatyypiltään juuri sellainen mitä tarvitaan. Käsiä ja jalkoja. Katsellaan.
Ps. Kertokaa nyt joku jotain huhuja, kusettakaa vaikka jos ei ole faktaa antaa.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä mä lähtisin naaraamaan Viedenskyä oikein kunnolla vaikka kahden-kolmen vuoden paperilla. Viihtyi Hämeenlinnassa hyvin, ja nythän täällä olisi jo valmiiksi kaksi maa(joukkue) miestäkin seuraksi. Perheeseen on syntynyt viimeisen vuoden aikana pieni tyttö,joten varmasti arvostaisi tuttua ja turvallista asuinpaikkaakin myös perheen kannalta ja sen takia myös pidempää sopimusta pysyvyyden nimissä. Ei mikään puhdas pisteitä ja peliä tekevä sentteri, mutta jopa parannettu versio Otosta kahden suunnan sentterinä ja täyttäisi kyllä ykkössentterin viitan omilla kriteereilläni.
 

MarkoPalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU, Hammarby IF, Jokerit
Vahvasti samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Viedenskyn luulisi olevan taloudellisestikin mahdollinen, eikai hyppy Trinecin nelosesta Kerhoon aivan mahdotonta olisi? Olisi todennäköisesti hyvä ja varma kiinnitys. Vielä kun mies vastahakoisesti aikanaan Hämeenlinnasta lähti.
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Viedensky olisi kyllä aika täydellinen sentteri tällä hetkellä realiteetit ottaen huomioon. Edelleen kyllä itse kuulutan puolustajan hankintaa, eli jos nyt kuvitellaan, että rosamundaa löytyy kellarista vaan yhteen jätkään niin laittaisin ne itse kyllä pakkiin kiinni. Jos pakki ja sentteri hankitaan niin kyllä itse laitan pari mukia vähintään tilaukseen....
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän Viedensky kelpaisi mutta eiköhän hänet olisi tänne hankittu jo ennen kautta jos niin haluttaisiin. Tietysti sen sopimuksen voi nytkin tehdä mutta tulee vain kallimmaksi, kun joutuu ensin purkamaan sopimuksen nykyisen joukkueensa kanssa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kyllähän Viedensky kelpaisi mutta eiköhän hänet olisi tänne hankittu jo ennen kautta jos niin haluttaisiin. Tietysti sen sopimuksen voi nytkin tehdä mutta tulee vain kallimmaksi, kun joutuu ensin purkamaan sopimuksen nykyisen joukkueensa kanssa.

Eiköhän tuo Viitaluoman tilanne ole kuitenkin se, mikä on estänyt sentterihankinnat. Viedensky-Leino-Paajanen-Viitaluoma olis aika järjetön sentterikalusto Kerholle.
 

Ralph

Jäsen
Eiköhän tuo Viitaluoman tilanne ole kuitenkin se, mikä on estänyt sentterihankinnat. Viedensky-Leino-Paajanen-Viitaluoma olis aika järjetön sentterikalusto Kerholle.
Mutta jos Viitaluoman ura on ehkä ohi? Viedensky/joku tulee siis korvaamaan Viitaluomaa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mutta jos Viitaluoman ura on ehkä ohi? Viedensky/joku tulee siis korvaamaan Viitaluomaa.

Viittasin siis tuohon, kun @#76Sally kirjoitti, että eiköhän Viedensky olisi hankittu jo ennen kauden alkua, jos se haluttaisiin. Kesällähän oli ainakin vielä ihan epäselvää, että pelaako Viitaluoma alkavalla kaudella. On se varmaan edelleenkin epäselvää, mutta jos se nyt alkaa siellä hiljalleen näyttää siltä, että ei tule pelaamaan, niin tilannehan on sitten uusi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olishan tuolla Tukonenkin vapaana, tryouttia kehiin tai jotain salaista loukki pykälää sopimaan.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Vähiten tässä nyt kaivataan enää yhtään kallista kehäraakkia loukkaantumishuolineen miehistöön. Varsinkaan kun kyseessä ei ole sentteri tai pakki.
 

Ralph

Jäsen
Viitaluoma ja Tukonen olisi kyllä potentiaalinen tutkapari sairastuvalle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No Tukonen nyt kuitenkin ihan kohtuu perhanan hyvä pelaaja kun on ehjänä. High risk - high reward tyylinen. Jos sen siis saisi halvalla ja tryoutilla yms. niin että kun loukkii itsensä niin sopparin voi purkaa. Koska halpahan toi sen sopparin on pakko olla, mies kuitenkin käsittääkseni kunnossa ja kaikesta huolimatta suoritustaso aivan jäätävän kova. Ei varmana löydy noin kovaa pelajaa, niin halvalla kuin Tukonen löytyisi. Siinä olisi Tuulolalle kaveria kolmoseen.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Koska halpahan toi sen sopparin on pakko olla, mies kuitenkin käsittääkseni kunnossa ja kaikesta huolimatta suoritustaso aivan jäätävän kova.

Kuinka monena vuotena Tukonen "on ollut kunnossa" ja "valmiina kauteen"?

On ilman muuta aivan loistava pelaaja ehjänä pysyessään, mutta kun ei se pysy, niin menkööt muualle.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin paljon kun olen Tukosesta (ehjänä) tykännytkin, niin en ehkä kuitenkaan haluaisi häntä enää tähän joukkueeseen. Riskit ovat liian ilmeiset suht. köyhälle seuralle.

Hieno pelaaja, siitä ei pääse mihinkään.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuinka monena vuotena Tukonen "on ollut kunnossa" ja "valmiina kauteen"?

On ilman muuta aivan loistava pelaaja ehjänä pysyessään, mutta kun ei se pysy, niin menkööt muualle.
Juuri noin. Numerosarja 40,33,20,35,23,18,16,16 kertoo kaiken. Siinä on Tukosen pelatut pelit tällä vuosikymmenellä per kausi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin paljon kun olen Tukosesta (ehjänä) tykännytkin, niin en ehkä kuitenkaan haluaisi häntä enää tähän joukkueeseen. Riskit ovat liian ilmeiset suht. köyhälle seuralle.

Hieno pelaaja, siitä ei pääse mihinkään.
Niin kysehän olikin siitä että minimoisi ne riskit sopimuksen muodossa. Minä en näe mitä riskejä silloin enää jää jäljelle. Mies haluaa pelata, hänellä on ollut myös todella paskaa säkää noiden loukkien kanssa, ei nyt ihan pelkästään lasin piikkiin mene kun vedetään törkeästi lasarettiin. Nyt ilmeisesti jalat olisi kunnossa. Karjalaisen kanssa meni käsi, d-vitamiinia ja kalsiumia vaan että luut kestää.

Jos pelaaja haluaa vielä pelata ja lääkäri on luvan antanut, niin kyllä sellanen sopimusmalli löytyy missä ne riskit voi minimoida, sekä toi loukkaantumishistoria näkyy palkkatasossa. Siinä olisi win-win kaikille, kun Lauri pääsisi pelaamaan ja saisi palkkaa siitä minkä voi ammattiaan harjoittaa. Jos ei muuten niin vaikka ottelukohtasella sopparilla askiin.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Jos Tukonen on täysin kunnossa ja puhkuu pelihalua, niin joku tällainen Blackwolfin mainitsema, muutaman pykälän sisältävä sopimus vaan kouraan. Luontainen pistelinko kuitenkin kyseessä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Olishan tuolla Tukonenkin vapaana

Meillähän löytyy pakistossa vähän pelotetta, niin kaikenmaailman karjalaiset ei uskaltais hirveesti taklailla sitä telakalle

Kehiin vaan, niin saadaan Tuuskillekin vähän parempaa ketjukaveria tai sitten Vilille seuraa kuntosalille. Nää on taas just näitä tilanteita, miten Kerho voi ehkä tällaisia kovan kaliiberin vahvistuksia saada.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Eipä tuo nyt enää kovin ihmeellisessä pistetahdissa ollut viime vuonnakaan ennen Karjalaisen tööttiä. Mielummin sentteri kiitos!
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä en näe mitä riskejä silloin enää jää jäljelle.

Minä näen. Sen, että muutaman pelin mittainen try-out menee kivasti, johtaa loppukauden mittaiseen (ehkä jopa seuraavankin kauden). Ja sen jälkeen käy perus-Tukoset. Siellä sitten istuvat Vilin kanssa vierekkäin katsomossa. Melkoiset klausaalit saa nimittäin sopparissa olla, jos siitä saadaan mallia luokkaantuminen tapahtuu->äijä pihalle.
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei perhana. Arvasin, että joku olisi mielellään Tukosta tänne roudaamassa.

Joku tuollainen ottelukohtainen sopimus loukkaantumis-pykälällä olisi todellakin ainoa mahdollisuus, en tiedä olisiko tuollainenkaan oikeasti fiksua tuon miehen kanssa.

Pekka Virta taisi viime kaudella tokaista Karjalaisen taklauksen jälkeen jotenkin, että aletaan olemaan jo siinä tilanteessa, että pitääkö valmentajan laittaa tuolle touhulle loppu, ennen kun sattuu jotain pahempaa.
Olen samaa mieltä, Tukonen riskeeraa terveytensä nyt jääkiekon kustannuksella, se on huomattu. Itse olen Tukosen tilanteesta hieman surullinen, mies yrittää aina vaan epätoivoisesti jatkaa uraansa eikä ymmärrä lopettaa. Säälin jopa hieman häntä.
Tukosta ei saada pysymään kasassa vitamiineilla, homeopatialla, eikä todennäköisesti edes ihan oikeillakaan hoidoilla, se on valitettavaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä näen. Sen, että muutaman pelin mittainen try-out menee kivasti, johtaa loppukauden mittaiseen (ehkä jopa seuraavankin kauden). Ja sen jälkeen käy perus-Tukoset. Siellä sitten istuvat Vilin kanssa vierekkäin katsomossa. Melkoiset klausaalit saa nimittäin sopparissa olla, jos siitä saadaan mallia luokkaantuminen tapahtuu->äijä pihalle.
No kun koko sopparin hinta tolla historialla on joku muutamakymmenentuhatta/ kausi + seuran optio ja pitkä tryout, niin vaikea minun on nähdä sitä downsideä. Joo siis vituttaahan se jos pelaa eka 20 peliä hyvin ja sitten loukkaantuu, mutta mahdollinen up side olisi melko perhanan kova. Nämä on just niitä mihin pienen seuran pitää lievällä riskillä tarttua, nyt voisi saada halvalla pitkälti yli sadan tonnin kausipalkan pelaajan. Pelaajalla olisi käsittääkseni itsellään vielä menohaluja. Kunhan se soppari on maltillinen ja hinta kohdallaan, niin en ymmärrä mikä siinä mättäisi. Enemmän se vituttaisi jos tulisi joku sadan tonnin Viitaluoma/Lahti ja olisi telakalla. Nythän puhutaan siitä että saisi oikeasti halvalla, että mies saa ruokaa pöytään perhelle ja mahdollisuuden näyttää ettei ole ihan niin lasinen.

Mitään 3v suoria soppareita ei missään nimessä pidä tehdä, mutta sellanen maltillinen palkka ja kaverille mahdollisuus päästä takaisin huipulle ja mahdollinen optio olisi varmaan kaikkien etu.

Ja ihan oikeasti jos katsotte Tukosen loukkihistoriaa, niin se nyt ei ole ihan ollut pelkästään omien toimien varassa, vaan siellä on melkoisesti liittynyt paskaa säkääkin.
Pekka Virta taisi viime kaudella tokaista Karjalaisen taklauksen jälkeen jotenkin, että aletaan olemaan jo siinä tilanteessa, että pitääkö valmentajan laittaa tuolle touhulle loppu, ennen kun sattuu jotain pahempaa.
Olen samaa mieltä, Tukonen riskeeraa terveytensä nyt jääkiekon kustannuksella, se on huomattu. Itse olen Tukosen tilanteesta hieman surullinen, mies yrittää aina vaan epätoivoisesti jatkaa uraansa eikä ymmärrä lopettaa. Säälin jopa hieman häntä.
Tukosta ei saada pysymään kasassa vitamiineilla, homeopatialla, eikä todennäköisesti edes ihan oikeillakaan hoidoilla, se on valitettavaa.
Niin Virta pisti koirankoppiin. Oli jo päättänyt etukäteen historian perusteella että miten toimii. Jännä sinällään, kun yleensä polvivammat ei liity käsivammoihin, mutta sitten voidaan yhden kohdalla päättää että liittyy.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös