JYPin vitosketjukin houkuttelee enemmän kuin Kerhon kolmonen. Vai miten tää oli?Nättinen Anahe... JYPiin. Että tämäkin haaveilu voidaan unohtaa.
JYPin vitosketjukin houkuttelee enemmän kuin Kerhon kolmonen. Vai miten tää oli?Nättinen Anahe... JYPiin. Että tämäkin haaveilu voidaan unohtaa.
Tai palkka tai kotiympäristö.JYPin vitosketjukin houkuttelee enemmän kuin Kerhon kolmonen. Vai miten tää oli?
Jepjep, Nättisen ura voidaankin paketoida tähän. Jätkä otti helpoimman reitin ja meni mamman helmoihin. MAITOJUNA KOIVU! MAITOJUNA NURMINEN! MAITOJUNA NÄTTINEN!JYPin vitosketjukin houkuttelee enemmän kuin Kerhon kolmonen. Vai miten tää oli?
Ja jos ei muuten, niin sponsorin ominaisuudessa.Uskoakseni vakuutusyhtiö maksaa jos ei koko palkkaa, niin ainakin puolet / suuren osan siitä, jos loukkaantumisen vuoksi jää koko kausi pelaamatta.
Ennemmin sanoisin, että yhtä huonosti. Vähän sellainen "hankitaan nyt edes joku" -tyylinen veto tämä majuslovakki.Osaako joku sanoa, mikä idea oli slovakin hankkimisessa? Eikö Miro Karjalainen tee saman homman yhtä hyvin.
Emmä tiedä. Kokenutta peruspakkia varmasti haettiin ja sellainen käsittääkseni saatiin. Hyvää fyysistä puolustuspelaamista omassa päässä, välillä nousee turhankin rohkeasti hyökkäyspäähän mutta kokonaisuutena ihan ok peruspakki. Varmaan parempiakin löytyisi mutta ainakin itse olen ihan tyytyväinen Brejcakiin. Tänään pelasi hyvän pelin.Osaako joku sanoa, mikä idea oli slovakin hankkimisessa? Eikö Miro Karjalainen tee saman homman yhtä hyvin. Varmuuden vuoksi vielä suoraan vuoden pahvi.
Emmä tiedä. Kokenutta peruspakkia varmasti haettiin ja sellainen käsittääkseni saatiin. Hyvää fyysistä puolustuspelaamista omassa päässä, välillä nousee turhankin rohkeasti hyökkäyspäähän mutta kokonaisuutena ihan ok peruspakki. Varmaan parempiakin löytyisi mutta ainakin itse olen ihan tyytyväinen Brejcakiin. Tänään pelasi hyvän pelin.
Onko joku tietty ominaisuus mikä miehessä harmittaa?
Näitä peruspakkeja on joukkueessa enemmän ja vähemmän.
Mitä Niemeläinen ja Laavainen on? Tai Nikkiläkään?Karjalaisen ja Frimanin lisäksi kuka?
Mitä Niemeläinen ja Laavainen on? Tai Nikkiläkään?
Siinä on kaksi peruspakkia ja yksi vähän kiekollisempi peruspakki.No en kyllä saa ko. kavereista mitään stay-at-home-luutaa millään ilveellä.
No tarvis tarvis. Ei siellä tuollaisia varmoja luutia kuitenkaan ihan hirveän montaa ole, varsinkaan kokeneita, joten ilomielin maksaisin myös Brejcakille ansaitsemansa palkan.Kerho tarvis kiekollisen liiderin puolustukseen. Näitä peruspakkeja on joukkueessa enemmän ja vähemmän. Ei Brejcak varmaan ilmaiseksi pelaa niin vähän ihmtetyttää, miksi budjettia käytetään sellaiseen, jota rosterista löytyy sen sijaan että hankittaisiin kärkiosaamista. Se on vähän sama kun hankkia hyökkäykseen lisää 3 ja 4 kentän pelaajia. Niitäkin on jo ihan riittävästi. Pelimerkit pitäisi pystyä optimoimaan mahdollisimman fiksusti.
Toisaalta, mistäs mä tiedän, ollaanko sinne skouttaamassa kiekollista puolustajaa. Siinä tapauksessa varmaan ihan hyvä hankinta.
Siinä on kaksi peruspakkia ja yksi vähän kiekollisempi peruspakki.
Pahoin pelkään, että Nikkilä&Lindgren-akselilta odotetaan sitä kiekollista pelaamista.
Samaa paskaa kuin melkein koko joukkueella!Toivottavasti tämä jäi Riskan viimeiseksi peliksi Kerhossa. Ei mitään annettavaa joukkueelle.
Eikös se veroraja ala vasta joskus marraskuun alkupuolella.Milloin se kuuluisa veroraja alkaa? Huomenna?
Milloin se kuuluisa veroraja alkaa? Huomenna?
Eli Kerhon osalta veroraja meni jo.Puoli vuotta taaksepäin viimeisestä mahdollisesta pelipäivästä. Runkosarja loppuu 14.3., eli ollaan menty jo pari viikkoa yli.