Lahden kohdalla oli toki syksyn 2016 jälkeen aiheellista jatkoista puhua, mutta kyllähän tuo sopparin mitta tietysti vähän pisti miettimään. Oli vähän sellainen jatko, jossa vaan valitettavasti oli hurjasti potentiaali muuttua tällaiseksi riippakiveksi.
No joo, toki joku 1+1 tyylinen olisi ollut parempi, mutta näin jälkikäteen on tietysti helppo jossitella ja sanoa kaikenlaista.
Ja mä nyt en näe tätä joukkuetta hyökkäyksen osalta nyt täysin toivottomana tapauksena. Puolustus onkin sitten erittäin haavoittuva. Jonkun Laavaisen, Niemeläisen ja Almarin pitäisi ottaa hurjat hypyt eteenpäin. Kyllä melkoisessa lirissä ollaan, jos Porsesta ei sitten enää liigapeluriksi ole.
Mä pidän tuosta hyökkäyksestä, siellä on potentiaalia tehdä kovaa tulosta. Onhan joku Leino vähän kysymysmerkki, mutta harvemmin meillä pikkuseuroilla mitään saravarmoja ykkössenttereitä onkaan. Toivottavasti Leino pysyy ehjänä.
Puolustus onkin sitten
vähän eri juttu.
Friman on mun luottoheppa. Erinomaisia otteita jo viime kaudella. Vielä kun oppii laittamaan kiekkoa paikoista sisään, niin hyvä tulee. Nikkilä on toinen varma suorittaja. Kolmantena voisi mainita Karjalaisen, mutta Karjis taklaa kuitenkin kerran jotain kääpiöö ja istuu pelikiellossa +20 peliä. Sitten onkin hieman hiljaista ja vähän jokaisen pitäisi nostaa tasoaan merkittävästi. Almarin lienee nuorista se varmin kortti, muista en sitten olekaan niin varma.
Pahaa pelkään, että Porsen lukemat ovat sitten jotain ihan muuta tuon sopimuksen teon ajankohdan huomioon ottaen. Se että käsittääkseni miestä on yritetty myydä jo jonkin aikaa, eikä ole käynyt kellekään kaupaksi, kertonee aika paljon.
Porseland on kyllä iso ongelma. Oletettavasti suurehko palkka karsii varmasti potentiaalisia ottajia, kun kukaan tuskin koko summaa haluaa maksettavaksi.
Tässä täytyy nyt miettiä, että saadaanko vielä voimassa oleva liitto toimimaan Porsen kanssa, toivotaan parasta ja mennään näillä, vai maksetaan hieman rahaa ja toivotetaan hyvää matkaa. Vieraisiin ei kannata ennen siirtoa lähteä uutta katselemaan, kun siinä menee sitten asiat enemmän vituilleen ja kohta on tuplasti paskaa käsissä.